Cea mai vândută mașină electrică din Europa va primi un update pentru mai multă putere la nivelul motorului. Astfel, propulsorul lui Renault Zoe va dezvolta un total de 108 cai putere, cu 16 mai mulți decât varianta actuală de 92 CP.
Informația este una neoficială, iar Renault nu a făcut vreun anunț cu privire la Zoe pentru Salonul Auto de la Geneva, surse din cadrul companiei fiind citate în acest caz de publicația Autocar.
Potrivit acelorași surse, francezii nu vor opera modificări la nivelul autonomiei. Versiunea Zoe Z.E. 40 oferă o autonomie în ciclul NEDC de 400 de kilometri, echivalentul unei distanțe reale de 300 de kilometri în mediul urban și limitrof.
Renault Zoe cu autonomie de 400 de kilometri este disponibil în România, cu un preț ce începe de la 33.000 de euro cu TVA.
Via Autocar
Cifrele de vînzări demonstrează totuși valabilitatea conceptului, dar fără bonusurile *eco* masive oferite (încă) rămîne de văzut pentru cît timp...
În România e așa cel puțin, dar nici în Franța nu-i altfel - mai sînt și excepții, ca-n Belgia de exemplu, însă acolo și prețurile diferă, fiind evident mai mari în cazul renunțării la leasingul bacteriilor. :-)
Problemele acestui autovehicul sunt urmatoarele:
1) Garda la sol de numai 12 cm;
2) Capacitatea de tractare: ZERO kg (masinile produse de firma D6TESLA trag remorci de peste o tona);
3) Interiorul este destul de spartan - ba as spune chiar ca deja este aproape demodat in raport de ex. cu TESLA Model 3 (care ofera ceva extrem de modern in aceeasi bani si la o autonomie comparabila si costa cca 35.000 USD varianta cu autonomie de 350 km in ciclul american - mai apropiat de realitate decat cel european);
4) Autonomia destul de redusa in raport cu pretul masinii;
5) Deja HYUNDAI Kona, care se lanseaza in acest an, in varianta cu autonomia de 470 km (in ciclul de testare apropiat de cel american) ii sufla FOARTE PUTERNIC in ceafa....
2. nu e masina de remorci..oricum putini oameni folosesc asa ceva.
3. in cati ani iti vine tesla si la ce pret?