Renault vrea să reinventeze marca Alpine
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault lucrează la o nouă platformă modulară, în baza căreia vor lansa mai multe modele. Primul model va fi un coupe, iar acesta ar putea să primească numele Alpine, spun unele surse. Potrivit lui Beatrice Foucher, manager de produs Renault, noua plaformă de segment C/D va fi utilizată pentru viitoarele generaţii ale lui Megane şi Laguna. Fiecare model din gamă bazat pe plaforma respectivă va avea şi o versiune coupe, a declarat oficialul Renault într-un interviu pentru cei de la Autocar.
Înlocuitorul lui Laguna va sosi în 2013 sau 2014 şi va beneficia de o versiune coupe de sine stătătoare, care îl va înlocui pe actualul Laguna Coupe. Scopul este de a diferenţia cele două modele în vederea atragerii unui număr mai mare de clienţi, deoarece Laguna şi Laguna Coupe nu se mai bucură de aceeaşi imagine în rândul consumatorilor europeni. Inginerii Renault lucrează la noua platformă încă din 2010, iar specialiştii de la marketing s-au gândit deja la un preţ pentru noile modele, pentru a avea o strategie de succes. Mai mult decât atât, inginerii Renaultsport lucrează şi ei la platforma respectivă, ceea ce înseamnă că modelul coupe va avea şi o versiune Renaultsport la momentul lansării.
În ceea ce priveşte reîntoarcerea numelui Alpine, cei de la Renault investighează o serie de posibilităţi.
Mai precis, francezilor le este greu să încadreze istoria Alpine în actuala gamă în prezenţa versiunilor Renaultsport. Sunt şanse ca Renault să opereze o schimbare în gama lor într-un mod similar cu cei de la Citroen la momentul lansării modelelor DS. Noua sub-marcă Alpine ar viza coupe-uri şi crossovere. Renaultsport nu are şanse mari să devină sub-marcă, deoarece specialiştii nu sunt obişnuiţi cu dezvoltarea unui model nou de la cap la coadă.Foucher a confirmat faptul că Megane şi Scenic vor primi un facelift în următoarele 12 luni. Cele două modele vor avea un limbaj de design similar cu cel prezent pe noul Twingo, prezentat la Frankfurt în versiunea de serie.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
de aceea si clio va fi oferit in doar 5usi (c3-ds3); megane si laguna se pare ca o iau pe aceeasi traiectorie. aceea pe care si hyundai a aplicat-o
avem modele ieftine, simple, banale, cu 5 usi, si surate piperate la pret nejustificat, dar care arata si mai bine.
asa cum si PSA vrea sa renasca un brand de-al lor mai vechi, care sigur se doreste concurent pt brandul dacia.
dacia a avut succesul enorma datorat unei segment gol, fara concurenta.
de aceea si clio va fi oferit in doar 5usi (c3-ds3); megane si laguna se pare ca o iau pe aceeasi traiectorie. aceea pe care si hyundai a aplicat-o
avem modele ieftine, simple, banale, cu 5 usi, si surate piperate la pret nejustificat, dar care arata si mai bine.
asa cum si PSA vrea sa renasca un brand de-al lor mai vechi, care sigur se doreste concurent pt brandul dacia.
dacia a avut succesul enorma datorat unei segment gol, fara concurenta.