Renault vrea să cumpere Ssangyong Motor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit unor surse apropiate situaţiei, francezii de la Renault au depus o ofertă preliminară pentru achiziţionarea mărcii Ssagnyong Motor. Cei de la Renault se vor lupta cu încă şase competitori în oferte şi propuneri pentru marca sud coreeană. Oficialii SsangYong au confirmat că Macquarie Securities Korea şi KPMG Samjong au primit deja şapte oferte pentru marca lor, dar au refuzat să le numească punctual. Această situaţie este întâlnită destul de des în aceste condiţii. Nici oficialii Renault-Nissan nu au comentat aceste informaţii, preferând să rămână distanţi de orice fel de zvon.
Compania Ssangyong Motor a fost scoasă la vânzare în luna mai, după ce a suferit doi ani consecutivi de pierderi. Potrivit analiştilor de specialitate, tranzacţia mărcii Ssangyong ar putea să fie efectuată pentru o sumă cuprinsă între 300 şi 400 milioane de dolari, în condiţiile în care capitalizarea de piaţă a Ssangyon se plasează undeva în jurul nivelului de 382 de milioane de dolari – conform estimărilor Asia Pulse.
Încă de la începutul anului trecut, Ssangyong se află într-un proces de restructurare sub protecţia falimentului încă de la începutul anului trecut. Ssangyong este cel mai mic producător de automobile din Coreea de Sud şi este cunoscut pentru gama sa de autoturisme mari cu tracţiune integrală.
Sindicatul angajaţilor are renumele unui partener dificil, mai ales după ce a ocupat una din fabricile Ssangyong timp de 80 de zile în timpul unui protest violent din 2009. Acţiunile Ssangyong au crescut deja pe fondul acestor zvonuri, crescând cu 15 procente peste norma pe care o aşteptau la finele zilei de astăzi.Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Never, ever nu o sa se intample asa ceva deoarece nu au cunostintele necesare e simplu...
Vag e in crestere, Toyota isi revine din scandal aici se da lupta pentru suprematie.
Sunt multi care compara Vag cu Renault si inca nu inteleg ca e o diferenta imensa nu vb aici de Audi, Porsche... vb de Vw