Renault vrea să cumpere Ssangyong Motor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Potrivit unor surse apropiate situaţiei, francezii de la Renault au depus o ofertă preliminară pentru achiziţionarea mărcii Ssagnyong Motor. Cei de la Renault se vor lupta cu încă şase competitori în oferte şi propuneri pentru marca sud coreeană. Oficialii SsangYong au confirmat că Macquarie Securities Korea şi KPMG Samjong au primit deja şapte oferte pentru marca lor, dar au refuzat să le numească punctual. Această situaţie este întâlnită destul de des în aceste condiţii. Nici oficialii Renault-Nissan nu au comentat aceste informaţii, preferând să rămână distanţi de orice fel de zvon.
Compania Ssangyong Motor a fost scoasă la vânzare în luna mai, după ce a suferit doi ani consecutivi de pierderi. Potrivit analiştilor de specialitate, tranzacţia mărcii Ssangyong ar putea să fie efectuată pentru o sumă cuprinsă între 300 şi 400 milioane de dolari, în condiţiile în care capitalizarea de piaţă a Ssangyon se plasează undeva în jurul nivelului de 382 de milioane de dolari – conform estimărilor Asia Pulse.
Încă de la începutul anului trecut, Ssangyong se află într-un proces de restructurare sub protecţia falimentului încă de la începutul anului trecut. Ssangyong este cel mai mic producător de automobile din Coreea de Sud şi este cunoscut pentru gama sa de autoturisme mari cu tracţiune integrală.
Sindicatul angajaţilor are renumele unui partener dificil, mai ales după ce a ocupat una din fabricile Ssangyong timp de 80 de zile în timpul unui protest violent din 2009. Acţiunile Ssangyong au crescut deja pe fondul acestor zvonuri, crescând cu 15 procente peste norma pe care o aşteptau la finele zilei de astăzi.Via | Reuters
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford a anunțat că se întoarce la Pikes Peak, după ce anul trecut au ieșit victorioși. De data asta vor folosi un Mustang-Mach E pentru a repeta performanța. (01.02)
-
Potrivit unor informații apărute în presă, mărcile Audi și Porsche iau în considerare să producă mașini în Statele Unite pentru evitarea tarifelor de import impuse de președintele Donald Trump. (31.01)
-
Divizia ContiTech a celor de la Continental este nevoită să închidă 4 fabrici în Germania. În același timp, compania este nevoită să facă reduceri de personal la alte două uzine. (31.01)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
- Noul BMW iX facelift: acum cu autonomie de peste 700 km
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Never, ever nu o sa se intample asa ceva deoarece nu au cunostintele necesare e simplu...
Vag e in crestere, Toyota isi revine din scandal aici se da lupta pentru suprematie.
Sunt multi care compara Vag cu Renault si inca nu inteleg ca e o diferenta imensa nu vb aici de Audi, Porsche... vb de Vw