Segmentul mașinilor electrice este poate cel mai atractiv la ora actuală pentru o bună parte dintre constructorii auto, aceștia dorind o cotă de piață cât mai mare și o dezvoltare sustenabilă.
Renault consideră că lansarea unui model electric cu dimensiunile lui Renault Megane este esențială pentru dezvoltarea sa pe piața europeană a vehiculelor ecologice. Cu toate că modelul Zoe se bucură de un mare succes în rândul clienților, aceștia au nevoie de mai multă autonomie, potrivit oficialilor francezi.
“Zoe face parte din segmentul B, dar noi vrem să acoperim și celelalte segmente în Europa. 80% dintre clienții Zoe sunt mulțumiți de autonomia mașinii lor, dar gradul de satisfacție este de doar 60% în cazul clienților din segmentul compact, așa că avem nevoie de mai multă autonomie pentru aceștia,” a explicat Gilles Normand, directorul diviziei de vehicule electrice de la Renault.
Reprezentantul constructorului francez susține că autonomia viitorului model electric cu dimensiuni de Megane va avea o ”autonomie reală de cel puțin 500 de kilometri până în 2022”.
Via Autocar
Doua lucruri: a. autonomie ; b. pret avantajos
Probabil ca in urmatoarea perioada se vor concentra pe segmentul mediu (Renault TREBUIE sa ofere un frate Frunzei) iar Clio sa intre intr-un con de (semi)umbra
o clona...proasta
supravietuire usoara
Renault Zoe este foarte interesanta ca masina de oras, o varianta "Dacia" cu un pret mai mic poate primim, cine credea cand a aparut prima variant logan ca o sa avem in 2018 camera 360 pe duster, scaune incalzite, motor de 150cp si cutie automata.
Daca nu au fabrica de baterii nu au cum sa faca masini electrice la un pret competitive, o sa vina in cativa ani china cu un fluc de masini electrice, nu vin acum fiindca nu au cum sa produca sufficient nici pentru cererea din china unde 5% din masinile personale din 2018 au fost electrice.
la naiba
Asa ca ... bine zis: la naiba.