Renault: Vom revolutiona designul viitorului Logan
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inaugurarea noului Centru de Design Renault la Bucuresti a fost un eveniment care a starnit interesul intregii prese auto din Europa. Jurnalistii de la Automotive News s-au grabit atunci sa il traga de limba pe insusi Patrick Le Quement, seful de design Renault, despre viitoarea filosofie pe care o va adopta Dacia.
In prezent, Renault are sase centre de design in Europa, unul la Barcelona, unul la Sao Paolo, unul in Mumbai, inca unul in Korea si bineinteles in Paris. Designerul sef a declarat ca inaugurarea unor asemenea centre este necesara pentru a intelege modul de viata al oamenilor si culturile atat de diferite.
Centrele sunt responsabile si pentru o munca de cercetare a pietei, designerii urmand sa ia aminte la curentele din moda, la muzica pe care o asculta tinerii si la ce parere au despre masini. Intr-un cuvant vrem sa stim "ce li se pare cool tinerilor din toate zonele in care activam. Si in acest moment primim raspunsuri foarte diferite din Brazilia, India sau Franta" a declarat Le Quement.
In acest moment Renault lucreaza la noua generatie a modelului Logan, un model global, care se va vinde pe majoritatea pietelor mondiale. De aceea este foarte important ca designerii francezi sa inteleaga principalele valori ale oamenilor care vor intra in contact cu noua generatie.
Le Quement a recunoscut ca designul actualului Logan a fost o incercare nereusita din care Renault si Dacia trebuie sa invete. "Designul lui Logan este foarte simplu si eficient. A fost prima noastra experienta pe o piata low-cost si am invatat multe de atunci."
Seful de design a declarat ca a primit o mare cantitate de informatii despre cum a fost perceput Logan-ul pe toate continentele si acum centrele de design lucreaza la forme care sa faca din modelul romanesc o masina atragatoare, care sa arate complet diferit fata de cea care exista in prezent.
Le Quement a recunoscut ca designul modelelor low-cost este foarte restrictiv dar ca asta nu ii va impiedica pe designerii francezi sa gandeasca un design radical pentru o masina care sa placa publicului si sa fie si ieftina.
"Vom pastra ceea ce am invatat pana in prezent: simplitatea si usurinta asamblarii. Nu ne vom rezuma insa la atat si vom incerca sa exploatam la maxim designul blocurilor optice fata si spate pentru a contura un aspect mult mai placut si mai atragator. Vom merge pe simplitate expresiva!", a concluzionat Le Quement.
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Documentar din 2006 ff bun o sa intelegeti lumea auto mult mai mult decat dintr-o stire ca aceasta
Imi place ca U.E. se extinde foarte repede !!!!
"Asta-i viata, de noi nu ne mai scapa nimeni"....:P
Loganul trebuie sa fie o masina cit mai accesibila, cit mai economica si sa-si faca treaba in conditii de siguranta.Daca mai si arata bine, e chiar super.Adica sa fie o masina decenta.
Si este.Masina asta se vinde foarte bina datorita raportului calitate/pret.Ati auzit, Schumacherilor si Hakkinenitelor?Pentru 10.000 masina asta nu poate fi nici Ferrari si nici BMW.Iar daca ar costa 30.000 va zic eu ca n-ati da nici unul/una atitia bani pe o masina cu sigla Dacia, chit ca ar fi supermasina.
Asa ca nu va asteptati la vreun OZN daciot si ziceti mercix daca noile dacii vor beneficia de:
- consum redus;
- coeficient aerodinamic si aspect imbunatatite;
- motoare de generatie mai noua si mai puternice.
Si ii dau dreptate unui driver de mai sus:
- o frina eficace actionata cu atentie e mai eficienta decit pedala strivita cu disperare, chiar si cu ABSul ala ieftin de la Renault.
A doua oara un Matiz grabit care s-a dus gramada pe ud si m-a lipit de cel din fata mea, dupa ce m-a impins vreo cativa metri.
Pe un taximetrist viteaz cu Solnitza am reusit sa-l fac “sa ma ratezeâ€, fiindca vazandu-l ca vine gramada mi-am luat inima-n dinti si am reusit sa ies la timp pe iarba de pe marginea drumului, pe langa cel care franase in fata mea.
Respect d-rei/d-nei/d-lui The Driver ca reuseste sa se descurce fara ABS, dar as vrea sa-l vad cat de eficient ar putea sa franeze pe Autobahn in Germania de la 180 la 50 km/h!! Am fost in situatia asta si slava domnului ca nu s-au oprit cei din fata de tot ca iar o luam pe la spate de la un Clio Sport (scula sportiva, cei- drept)!!!!!
Parerea mea e ca toti suntem expusi indiferent de “rulajul propriuâ€. Mult noroc!!
Ai tu ideie mai "the driver" :)))) ce face ABS ce face EBD ce face ESP ca sa iti dai cu parearea tu si alti dobitoci?
Daca tot esti asa de "the driver" pun eu 2000 de EUR tu 200 inchiriem 2 masini la fel ALEGI TU TRASEUL, ca sa-ti scot prostia din cap si dupa asta iti explic ce face si ABS si EBD si ESP (CARE NU POT FI INLOCUITE DE SOFERIE) si servodirectia progresiva (daca sti ce e aia ca nu exista pe LOGAN)
Datorita activitatii de service am strabatut tara in lung si-n lat (de 3 ori cu Dacie Pick-up,Logan MCV) si sunt ingrozit de ce se intampla,mai ales in iulie,august,septembrie cand se umple tara de soferi "italieni","spanioli"...
Indiferent de masina ,daca nu exista bun simt si respect in trafic....
PS. sunt multumit de logan(mcv-) in 75000km nu am avut nici o pb si n-am schimbat nimic .