Renault a anunţat astăzi că vine la Festivalul de la Cannes, eveniment la care este partener de 31 de ani, cu o flotă de 210 de vehicule şi va prezenta patru prototipuri bazate pe Twingo. Mai precis, în perioada 14 – 25 mai, în care se derulează Festivalul de la Cannes, Renault pune la dispoziţie 140 de unităţi Espace şi 70 de unităţi Latitude pentru a însoţi cele mai mari personalităţi ale cinematografiei până la covorul roşu de la Palais des Festivals. Dintre acestea, 107 vor avea router 4G, care le va permite VIP-urilor de la bord să se conecteze la internet în drumul spre festivitate. Pe lângă vehiculele puse la dispoziţie organizatorilor, Renault va lasa 15 unităţi Twizy la îndemâna publicului larg pentru a traversa plajele La Croisette.
Renault Twin'Z - cel mai nou concept al francezilor este inspirat de Renault 5
După 30 de ani de sponsorizare a Festivalului de la Cannes, francezii de la Renault s-au implicat ceva mai mult în cinematografie cu ocazia celei de-a 67-a ediţie a evenimentului, urmând să prezinte un scurt-metraj futurist de 12 minute.
Acesta este realizat cu ocazia centenarului "Charlot", personajul interpretat de Charlie Chaplin, şi a fost filmat în compania lui Dolores şi Carmen, nepoatele actorului. O parte din secvenţele din film au fost filmate la Renault Technocentre şi prezintă şi conceptul Twin'Z, cel care a inspirat actualul Twingo.Poveşti auto: Alpine - diamantul din sertarele Renault
Renault Megane RS 275 Trophy - o nouă versiune extremă a hot-hatch-ului francez
Via Renault
Sper sa nu vina cineva si sa se intrebe de ce producatorii de masini se implica in organizarea unor evenimente artistice si nu cei producatori de pelicule, camere de luat vederi sau instrumente muzicale.