Renault: "Viitorul model Dacia va fi lansat în 2012 şi va fi unul excepţional"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Stephen Norman, directorul de marketing al Grupului Renault la nivel mondial, a declarat într-un interviu acordat jurnaliştilor francezi de la Caradisiac că următorul model Dacia va fi lansat în primăvara anului viitor, acesta urmând să fie "unul excepţional". Conform oficialului Renault, caracteristica principală a noului model - foarte probabil un monovolum - este faptul că formele sale sunt imposibil de imaginat.
"Următorul model Dacia va fi unul excepţional prin faptul că nici măcar nu vă puteţi imagina forma sa. Acesta va fi lansat la Salonul Auto de la Geneva din 2012. Ulterior, veţi fi martorii unei lărgiri ale gamei. Ceea ce vă pregătim, lăsând la o parte marketingul, este o gamă ceva mai mare de modele pentru ca din ce în ce mai mulţi clienţi să înţeleagă avantajele pe care le are această marcă", a declarat Norman.
Întrebat despre potenţialul "canibalism" care ar putea să afecteze gamele Renault şi Dacia (Clio-Sandero şi eventual Duster-Koleos), Stephen Norman a exclus o astfel de idee, argumentând cu faptul că atât marca Dacia, cât şi marca Renault au crescut în 2010 pe pieţele pe care acestea se regăsesc împreună.
"Dacia a explodat, Renault a progresat.
Nu există nici măcar o regiune a lumii pe care Renault să nu fi progresat în 2010. În plus, colaborarea dintre Dacia şi Renault este studiată de toate companiile lumii ca un model de succes", încheie Norman.via | Caradisiac
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Nio, producătorul chinez de vehicule electrice, plănuiește să lanseze primul său model hibrid în 2026 și îl va vinde exclusiv pe piețele externe, inclusiv în Europa. (04.11)
-
Un nou studiu realizat de germanii de la Prognos arată că fenomenul electrificării industriei auto ar putea duce la pierderi masive de locuri de muncă. Conform noului studiu, peste 186.000 de locuri de muncă ar putea să dispară până în 2035, în Germania. (04.11)
-
O reprezentanță auto din Canada a scos la vânzare modelul limitat Nissan GT-R50. În total au fost construite doar 19 unități, cu un preț de pornire de 1.1 milioane de dolari. (04.11)
Un sfat pentru Dacia: NU LUATI PICIORUL DE PE GAZ !
Nu ma surprinde orientarea spre monovolum, mai ales din partea francezilor care adora aceasta gama. M-ar surprinde daca cresc talia si incep sa faca camioane...:)
Ma bucur pentru Dacia desi nu-mi voi lua nici Sandero nici Duster nici urmatorul monovolum. Nu sunt gamele care ma intereseaza, eu tot astept cu nerabdare o berlina...desi din pacate francezi nu prea gusta aceasta gama...cel mult hatchback sau combi.
1. Se zice ca romanul are idei putine si fixe. Si tocmai chestia asta il "omoara". Occidentalii sunt mult mai pragmatici si mai deschisi la idei si produse noi, revolutionare, ieftine sau scumpe.
2. Am avut produse/tehnologii si de la americani, si de la nemti, englezi, francezi, coreeni si japonezi. Initial am avut idei preconcepute cum ca francezul e slab la tehnologie, neamtul e dat dracu iar japonezul bate tot in materie de fiabilitate. Dar nu e chiar asa. Viata bate filmul. De multe ori mi-a venit sa-mi musc mainile de ciuda ca am cumparat tehnologii germane sau finlandeze, desi erau fff bune calitativ. Insa mi-au pus mari probleme de fiabilitate. Alteori am cumparat produse de la coreeni, francezi si romani - si de care am fost extrem de multumit (pret-calitate-performanta-fiabilitate).
3. Nu se mai fac masini care sa te tina o viata intreaga. E valabila chestia asta chiar si la japonezi, cu toata fiabilitatea lor. Daca va pricepeti la tehnica, la masini, aveti relatii sau procurati piese de schimb usor - merge sa luati o masina second hand chiar si de clasa premium. Daca nu sunteti in stare s-o intretineti, luati una noua si ieftina. Dacia nu e o marca de traditie, dar este noua, accesibila, si 4-5 ani nu mai pierzi timp si bani prin serviceuri auto.
Tare sunt curios de ce nu se ofera un pachet de scutiri de taxe pentru micile afaceri ce produc piese si subansamble pentur masini - ar stimula productia de plastice si fiare din jurul fabricii de masini .... ar face ca piesele sa fie mai ieftine in poarta fabricii decat sunt alea aduse cu vaporul 10000km ..
..tara de 2lei ce avem ... lei vechi..
Dimpotriva...DEZVOLTA noi site-uri de productie ori produce modele pe pentru pietele locale/zonale. Unul din motive este costul transportului subansamblelor/componente ori a modelelor intregi. Un alt motiv este legat de taxele inter-piete. Maroc nu este in UE si nici Rusia.
In rest sunt de acord
Cred ca ar avea succes, asa cum a avut si Duster ca si cross-over low-cost.
Asteptam cu nerabdare.
ca oricum la noi merge si asa
:)
ce-mi place cum mor de ciuda uzurpatorii unguri cand ne merge bine!
cred ca dacia este in crestere..si e o crestere sigura facand referire la investitiile lor continue pe segmente cheie cu modele low cost.. e clara directia de "inainte"..nu vor face in 10 ani super limuzine, asta e clar, dar vor fi decenti..cu putina experienta! de ce nu ganditi si asa? stima!
uite aici:
http://www.automarket.ro/stiri/toyota-ramane-cel-mai-mare-constructor-auto-mondial-si-in-2010-35858.html
si daca te intere eu am o masina care fi sigur nu e nici nemteasca ci e o "chinezarie" pt unii, iar pt altii care stiu sa aprecieze la o masina comfortu, dotari, prformante ...etc toate la un raport de pret calitate cat mai bun, este o bijuterie.
inseamna ca tu nu ai vazut dustaru si sa faci comparatia ca este defapt un golan cu suspensii mai mari.
si daca chiar vrei sa sti din golan nimic nu mai e romanesc ci doar lucrul manual, adica la noi e mai eftin sa faci o masina decat la francezi, in rest daca nu erau ei demult dacia era la fieru vechi la fel cu a ajuns aro, UTB si altii ca mai erau la vremea respectiva.
asa ca puteti fii mandru de dacia ca e condusa de altii ca daca ar fi ramas sub mainele noastre ar fi fost istorie.
oricum primele versuri din imnu tarii inca sunt si vor mai fi valabile multi ani deacum inainte. fredonatile ca sa va dati seama de ce.
pana una alta condecti cu grija indiferent ce fel de 4 roti aveti, ca pana la urma cea mai buna masina e aia care te duce in siguranta din pt A in B.
Si ungurule, daca nu mai vrei sa fii huduit nu mai jigni limba si munca noastra ca nu esti cu nimic mai presus... rationamenul tau de om simplu de la tara n-are nimic in comun cu realitatea... la Automobile Dacia in afara de asamblarea propriu zisa a masinii, se produc motoare,si nenumarate piese, subansamble etc. In prezent intreaga activitate de la concept-design-productie-testare pana la comercializare se desfasoara in Romania cu angajati romani. Asa ca nu-mi spune mie ca DACIA nu e romaneasca! Ma scoate din sarite prostia unora ca tine.
Scrisoare catre Ungaria: vindem ungur "eftin". Livrabil dezmembrat.
Ai kia, nu? Nu ne spune noua ca rahatul ala de kia ceed e confortabil, ca amortizoarele alea pe gaz iti zdrangane monedele din portofel si pietrele in rinichi din cauza duritatii
Dacia are la dispozitie toate instrumentele necesare sa conceapa o masina de la A la Z aici in tara.
Dacia inseamna masini spatioase, robuste, fiabile, accesibile, dotate cu strictul necesar, fara nimic superfluu
Fiabilitatea Dacia e dovedita prin statistici si observatii facute de AutoPlus, J.D. Power sau ADAC . Nu ca ai stii tu ce reprezinta numele astea.
Asta pentru cei ce nu cunosc definitia termenului si este calculata ca o functie de timp.
Utilizatorul final, respectiv posesorul auto, nu poate compara un anume model de autoturism decat cu propriile asteptari atunci cand face o achizitie. Sa cumperi o Kia si sa-ti inchipui ca ai vreun Audi e o imbecilitate ca si atitudinea celor care au reusit scremut sa-si ia vreun Logan si au impresia ca stau la mansa unui avion sau se lauda ce "liniuta" au izbutit ei la semafor contra nustiu carui BMW. Poate BMW-ul nu a vrut...pur si simplu.
In opinia mea asta denota ca in spatele tastaturii e un copil ce viseaza la nu-stiu-ce limuzine premium...
Sfatul meu e sa-ti cumperi masina... lasa teoriile de pe vremea lu' nea Nicu, ca nu tin... ca e posibil sa intalnesti neintelegeri in service -asta-i valabil pt orice service, de la orice marca cu prezenta in Romania... Dacia este insa una dintre putinele marci care aplica chestionare de satisfactie clientilor... e printre putinele marci cu un numar de telefon dedicat numit "Vocea Clientului" ... iar modernitatea retelei pune in fund locatiile multor brand-uri cu pretentii... sa induci ideea ca se fura in reteaua Dacia... ca se pun piese second-hand, in loc de piese de origine... asta sunt alte minciuni ordinare... esti o reminiscenta comunista cu stereotipii tipice limbajului de lemn...
Sfatul meu e sa-ti cumperi masina... lasa teoriile de pe vremea lu' nea Nicu, ca nu tin... ca e posibil sa intalnesti neintelegeri in service -asta-i valabil pt orice service, de la orice marca cu prezenta in Romania... Dacia este insa una dintre putinele marci care aplica chestionare de satisfactie clientilor... e printre putinele marci cu un numar de telefon dedicat numit "Vocea Clientului" ... iar modernitatea retelei pune in fund locatiile multor brand-uri cu pretentii... sa induci ideea ca se fura in reteaua Dacia... ca se pun piese second-hand, in loc de piese de origine... asta sunt alte minciuni ordinare... scuteste-ne de stereotipiile mentalitatii comuniste...
Daca nu ai observat, comentariul meu nu a fost un atac la persoana sau referire la autorii comentariilor anterioare. Dar, atat ai inteles asta ai comentat.
Mi-as dori sa fiu iarasi copil si- sa visez la limuzine.. insa, pentru ca nu se poate, ma bucur de masinile pe care mi le-am permis si pentru care pot suporta cheltuielile.
Deviatia "pe aratura" din care nu ai inteles nimic, reprezinta strict modul subiectiv in care unii care nu inteleg dintr-o masina decat volanul si pedalele apreciaza fiabilitatea unui autoturism.
Eu am avut pana acum cateva luni Solenza. Iti garantez ca Dacia Solenza e masina fiabila si a rezistat mult si bine, mai mult de 7 ani, fara sa bag mare lucru in ea, dar cu revizii facute la standarde de reprezentanta, nu la ateliere din colt de strada. Iar caroseria era in stare buna.
Nu-mi compara mie reteaua Dacia cu diversii meseriasi de cartier, ca nu poti pacali unul care cunoaste situatia. Calitatea service si corectitudinea n-o poti avea intr-un garaj de cartier, cum e la reprezentanta... La reprezentanta esti sigur ca-ti monteaza piese de origine.
O alta chestie. Nu vad ce vina are Automobile Dacia ca si constructor, ca unii oameni se hotarasc sa-si faca credit pe 10 ani... ! Ce treaba are creditul pe care si-l face omul, cu garantia masinii ?? Ai auzit tu de vreun constructor sa dea garantie in functie de perioada de credit ??
Dacia are 3 ani garantie generala (5 ani optional), 6 ani la caroserie, 3 ani vopsea, ceea ce e bine, mai bine chiar decat la alte marci.
Si chiar dupa garantie, Logan-ul nu e masina in care sa bagi bani la greu, asa cum vrei sa lasi tu de inteles. Numarul de interventii e mic. Asta o dovedesc si statisticile. Deci e masina fiabila. Nu mai incerca sa denaturezi sensul.
ps: te lauzi cu "imaginatia"? se pare ca te-ai folosit prea mult de ea...