Renault: "Viitorul Clio va fi o masina frumoasa, iconica"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Criticati in ultima vreme pentru designul modelelor noi din gama, cei de la Renault promit sa indrepte lucrurile in viitorul apropiat. Primul pas in acest sens va fi facut in cadrul Salonului Auto de la Paris, din aceasta toamna, unde francezii vor expune conceptul care anticipeaza viitoarea generatie Clio.
Potrivit lui Steve Norman, vice-presedinte al diviziei globale de marketing Renault, al patrulea descendent al familiei de subcompacte va impresiona publicul prin designul "senzational si indraznet. Masina va fi un model iconic si va avea doua misiuni pentru Renault: sa aduca suprematia in segmentul compact, cel mai profitabil in acest moment in Europa, si sa dovedeasca publicului cat de frumoase pot arata masinile noastre", a sustinut Norman.
Mai mult decat atat, oficialul a declarat ca "nu poate descrie cat de bine arata noua generatie. Este o adevarata capodopera in materie de design si de acest lucru se vor convinge doar cei care il vor vedea in <carne si oase>. Conceptul din toamna va fi departe de masina de serie insa va oferi o viziune a ceea ce ne dorim in viitor."
Surse din interior anunta linii preluate de la conceptul electric Zoe, care va vedea si el lumina zilei, in curand, ca model electric. Noua generatie va purta amprenta noului sef de design Renault, Laurent van den Acker, care a tinut sa opereze o serie de modificari importante la nivelul viitorului Clio atunci cand s-a instalat in functie (mai 2009), desi liniile generale erau deja trasate.
Intr-un interviu recent, van den Acker a declarat ca noul Clio reprezinta pentru Renault ceea ce inseamna BigMac pentru McDonalds: "este o masina atat de frumoasa incat iti vine sa o mananci".
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Big Mac e BIG aici e vorba de mini - slaba comparatia.
Cat despre masina, asteptam sa vedem ce si cum.
Si daca va fi "atat de frumoasa incat iti vine s-o mananci" cu atat mai bine ! Cu Laurent van den Acker are un viitor luminos in fata.
Daca nu-ti place ia-ti un Polo/Golf, macar sa pari anost, nu enervant.
cred ca nici departamentul de marketing de la renault (unul ff bun) nu este atat de frenetic cum sunt comentatorii de pe forumuri... mai ales in romania!
cred ca multi au plecat de la dacia si au trecut la renault si li se pare dumnezeul masinilor; ceea ce ne deranjeaza este linsajul acesta pe care il practicati.
din punctul de vedere al unui fan design auto, apropo de subiect, mi se pare interesant daca se va schimba linia de design; este nevoie de asa ceva. dar, momentan, in industria auto totul se raporteaza la pragmatism, la costuri.