Renault: "Vehiculele electrice vor avea o autonomie de 240 km în 2015"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii Renault estimează că vehiculele electrice vor avea o autonomie cu 30% mai mare până în 2015. Astfel, autonomia unui vehicul electric va fi de aproximativ 240 de kilometri în cinci ani. Îmbunătăţirea autonomiei va fi realizată graţie unor modificări la nivelul bateriei litiu-ion, care va fi operată printr-o serie de tratamente chimice, spun cei de la Renault. Sunt şanse mari ca viitoarele acumulatoare să folosească tehnologia zinc-aer sau zinc-argint, dar acestea vor debuta abia în 2025.
Inginerii Renault estimează că vehiculele electrice vor avea o autonomie de 380 de kilometri în 2025. Autonomia respectivă este estimată în baza performanţelor bateriilor zinc-argint de mai sus. Acestea nu au intrat nici măcar în faza de testare, dar grupul de ingineri francezi şi japonezi care lucrează la dezvoltarea acestora şi-au pus speranţele în puterea noii tehnologii.
Odată cu estimările despre bateriile viitorului, cei de la Renault au anunţat informaţiile viitorului Zoe. Modelul va debuta în 2012 şi va fi echipat cu acumulatori litiu-ion care vor alimenta un motor electric de 79 CP.
Renault Zoe va avea o autonomie de 160 de kilometri şi poate să accelerze de la 0 la 100 km/h ăn 8.1 secunde. Viteza maximă va fi limitată la 135 km/h pentru a conserva energia bateriei.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
Scapam de dependeta de petrol, dam de cea de metale rare, cu alte cuvinte, din lac in put.
In rest, cam ce a zis "lol" sustin si eu.
Pur si simplu, numai ideea de a sta din 160 in 160 km sa incarcam bateria timp de X ore e in totala contradictie cu societatea de astazi.
In ritmul asta, tot concediul ajungi sa-l consumi pe reincarcari, spre exemplu.
Nu mai vorbim de activitatea economica, a carui 'viteza' ar cobori la cea a melcului.
Pai mai copile, 99% din constructorii ce au in oferta electricele astea iti deschid in fatza ochisorilor tai imperbi o harta cat jumate din peretele clasei pe care scrie asa: "MAJORITATEA CLIENTILOR POTENTIALI de astfel de modele SUNT NAVETISTI" (pauza . . . sa mai citesti o data) dupa care: "S-a constatat IN URMA STUDIILOR EFECTUATE ca acestia parcurg, în medie, 60 KILOMETRI PE ZI." Acestora le sunt destinate electricele. Capisci?
Dar nu, tu si prietenul tau de mai sus (si mai urmeaza si altii) ridicati bolovanul si aruncati. Ca asa ati fost invatati. Electricele nici macar nu au ajuns pe piata, nici macar n-ati vazut una pe strada. Numai vorbesc de condus (ma indoiesc sincer ca v-ati apropiat mai mult de 1 m de un hibrid) si injurati ca tot romanu' cu capu' cat pumnu'
Spor!
PS. parca v-ar forta cineva sa va cumparati electrice...nu va pute junghiu TDI de 12 ani vechime dar strambati din nas cand auziti de electricitate. De ce nu va retrageti voi in pestera? E, mai asa, la nivelul vostru.
In primul rand limbajul tau agresiv nu te face deloc mai destept, ci pur si simplu mai demn de dispret. Modul tau de a discuta imi provoaca un sentiment similar cu cel pe care-l am la vederea unei pete de voma pe strada.
In al doilea rand, primele masini au fost electrice inainte sa fie pe benzina/motorina, deci tehnologia e veche de peste 100 de ani, dar pur si simplu nu s-a dorit continuarea pe ea si cu totii stim cate piedici s-au pus in calea dezvoltarii ei (cu totii mai putin tu, din ce vad).
In al treilea rand, oamenii astia vor sa creasca autonomia ca se deschida si apetitul pt electrice al celor care nu se plimba doar prin oras. Daca masinile electrice ar fi destinate doar celor care fac asta, astia nu s-ar mai chinui de prosti sa mareasca autonomia, ci ar lasa-o la 60-80 km.
In al patrulea rand, nu inteleg de unde ai dedus tu ca noi am uri masinile electrice, noi am comentat doar limitele acestor masini, limite pe care eu personal le consider nejustificate din moment ce exista deja tehnologie care a.) sa nu foloseasca metale rare in cantitati industriale sau chiar deloc si b.)sa permita atingerea unei autonomii mult mai mari.
Deci daca e sa fiu impotriva unui lucru, sunt impotriva 'perversitatii' de a inlocui dominatia unei materii prime cu alta, doar pt a satisface orgoliul geopolitic al unor imberbi pusi sa coduca lumea. Sunt si schimb total pentru solutia masinilor electrice asa cum ar trebui sa fie ele. De condus hibrizi, am facut-o. Altceva?
Sincer, cred ca ar trebui sa dai un reset la 'cutiuta cu maimute', ai niste frustrari cam mari si o aroganta, cred, mult peste statutul cu care te lauzi.
m-am oprit aici si am incetat sa-ti citesc bazaconiile.
N-ai nici o treaba. Mergi de te culca.
PS : proiectele lui Tesla despre electricitate mai ales cea gratis oferita oamenilor au fost blocate de finantatorul sau, Morgan...deci e adevarat exista o conspiratie globala in favoarea hidrocarburilor...
Pot sa scoata o electrica in fiecare clasa, ei sunt deocamdata la stadiul de racire a bateriilor cu aer, altii folosesc lichid.
Vezi ca activitatea este de genul feminin, deci CORECT este : a carei viteza... Stalcesti limba romana si vorbesti de ''vederea unei pete de voma pe strada'' ... incearca sa te vezi si pe tine ''care este'', daca ma intelegi ce vreau sa spun... :))))))
http://en.wikipedia.org/wiki/Electric_car#1890s_to_1900s:_Early_history
Acum, nu stiu care dintre noi are nevoie de somn, ca eu sigur nu.
Nu ca as astepta scuze de la tine, vad ca nu esti genul. Oricum, concluzia e clara: esti praf si pulbere! Neuronul ala cred ca se plictiseste singur. Esti reprezentatul de seama al cocalarilor mirotici, repeziti in gandire, lipsiti de logica si cu reactii complet instinctuale, care au impresia ca le cunosc pe toate, dar de fapt nu stiu nici sa-si innoade sireturile de la pantofi. Nici macar nu meriti o discutie in contradictoriu, ca doar stim bine zicala aia cu prostii cu mintea odihnita.
@Vlad: ok, ai dreptate, m-am repezit sa scriu si am facut un dezacord. Mea culpa. Ceva legat de subiect, insa, ai de spus, sau esti cumva de la "grammar police" si te-ai trezit vorbind? Daca tot iti place sa faci treaba asta, vezi ca e plin de pustani care scriu cu picioarele pe-aici.
E cineva in stare sa poarte o discutie normala sau chiar atat de raspandit a devenit obiceiul asta prost de a arunca cu jigniri inutile? Asta e de fapt arma prostului, poate nu stiati: cand ramane fara replica, injura.
http://en.wikipedia.org/wiki/Detroit_Electric
In 1911, masina asta electrica avea o autonomie de, tine-te bine, 340 km!
In 2010, Renault afirma ca prin 2015 ajungem la 240 km autonomie.
Care e evolutia???
E adevarat, masina aia era relativ usoara, mai putin bateriile, si nu mergea mai repede de 32 km/h, dar totusi, 100 de ani si nici o evolutie palpabila, e de-a dreptul revoltator, daca nu chiar insultator.
Asa ca pune mana si mai citeste, ca nu tot ce se spun magarii astia profitori trebuie luat de bun.
Intre 130 si 340 km cu o singura incarcare in 1911.
http://en.wikipedia.org/wiki/Baker_Motor_Vehicle
Masina electrica in 1904.
"At the turn of the century, 40 percent of American automobiles were powered by steam, 38 percent by electricity, and 22 percent by gasoline."
Motoranescule, ce ai de comentat despre astea? Sunt bazaconii? Tu stii macar ceva despre masinile electrice sau doar iti dai cu presupusul?
Vlad, ai dreptate, m-am grabit si am facut un dezacord, scuze. Cat despre caracterizarea cu pata de voma, ma refeream la agresivitatea lui cocalareasca.
"nu s-a dorit"....aceasta este stupizenia sustinuta de matalutza, colpilash.
Lasa naibii teoria conspiratiei, guverne din umbra, rockfeleri, etc.
Nu e destul sa citesti o carutza de informatii prietene micutz. TOTUL e sa intelegi ce citesti. Capisci? Incearca sa pui informatiile pe care le arunci pe aici intr-un anumit context. Citeste putina istorie tehnica, citeste si putina economie, putina politica. Trebuie totul pus intr-o oala mare, amestecat si vezi de ce nu "s-a dorit continuarea pe ea".
n-am sa iti tin ore de educatie copile, asta trebuie sa o faci tu, daca ai capacitatea de a te desprinde de obiceiuri gen vizionatul oteveului.
Dupa ce iti dispare casul de la gura anunta-ma. De fapt nu te mai obosi. Dar poti astepta in continuare scuzele. Ma apuca rasul. Dar cine esti tu? :))) Hai, acum fugi cu cercu'!
Asta daca n-ati invatat sa va tineti invectivele, frustrarile si prostiile in propriul organism. Taceti dracului din gura ca oricum n-aveti nimic de spus pentru nimeni.
In rest sunt multe de vazut, in primul rand sunt curios sa aud zgomotul pe care il fac ? Pe cand un test drive ?