Esential
80 | de milioane de euro va investi Renault-Nissan in fabrica din Pretoria. |
Renault a anuntat ca va incepe din 2009 productia modelului Sandero in Africa de Sud. Modelul Sandero produs in fabrica Rosslyn, Pretoria, va fi comercializat in Africa de Sud si va beneficia de specificitatile pietei locale, in speta va fi proiectat cu volanul pe partea dreapta.
“Sandero va fi un model destinat maselor si va reprezenta inceperea productiei Renault pentru prima data in Africa de Sud”, a declarat Xavier Gobille, directorul Renault din tara africana. In fabrica de la langa Pretoria, se produce deja modelul pick-up Nissan NP200.
Renault-Nissan va investi circa 80 de milioane de euro in fabrica africana, in vederea cresterii capacitatii de productie de la 40.000 la 68.000 de unitati pe an.
Nu se cunoaste daca modelul Sandero cu volan pe dreapta, care urmeaza sa fie lansat in Marea Britanie, va fi produs tot in Africa de Sud.
Via | Renault
in primu rand vreau sa te intreb ceva?!? Ai cumva afaceri cu statu de esti asa nationalist?Eu nu am si "nu dau 2 lei pe tricolor" si trebuie sa mai spun de ce se vede zilnic ce panarama de tara avem.
Iti recomand sa aperi cu mai multa convingere marci adevarate create si dezvoltate in tara asta, precum cele din domeniul IT si sa renunti sa sustii cu atata abnegatie Dacia care de la infiintare in 1950-60 a fost 80-90 % frantuzeasca.
Patriotu lu' Poisson!!!
Dacia, chiar daca e detinuta de francezi, iti place sau nu, este o marca nationala si reprezinta Romania in domeniul auto. Dupa logica ta de mamaliga, acum Land Rover si Jaguar nu mai sunt marci britanice ci indiene, pentru ca sunt detinute de indienii de la "faimoasa" companie Tata.
Pentru linistea ta sufleteasca urasc manelele, manelistii, tiganii, (emigranti sau nu) si pe adeptii lui Berbecali.
Dar in "logica" ta, daca nu imi place Dacia-Renault sunt tot ceea ce ai scris tu mai sus? Nu ti se pare "putin" exagerat? Apoi am zis ca "pot sa imi bat joc de Dacia pentru ca exista libertatea de exprimare", dar NU AM FACUT-O, nu stiu daca ai capacitatea de a intelege diferenta. Poate o ai, dar ai dovedit contrariul.
Revenind la proportiile Renault in Dacia, Dacia 1100 = renault 10, Dacia 1300 = Renault 12, produse in masa amandoua pana la Lovilutie cu modificarile inerente evolutiei tehnologiei auto, dar mult insuficiente pentru necesar. Apoi au venit Nova, Supernova, si Nasolentsa care s-au produs putine (ATENTIE!!!) in raport cu numarul celor produse anterior, Apoi s-au intors francezii si au inceput sa le faca pe ale lor la noi. Deci procentul dat de mine (Dacia e 80-90% frantuzeasca) este chiar indulgent.
As aprecia daca nu m-ai jigni in raspunsult tau, (daca mai ai ceva de comentat) draga domnule exponent de marca al generatiei batrane.