Renault va lansa un motor de 2.0 litri si 275 de cai putere
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault isi va imbogati gama de motorizari in cateva luni, cu un nou propulsor pe benzina, capabil sa imprime un comportament sportiv modelelor pe care va fi instalat. Este vorba despre o unitate TCe pe benzina, dispusa sa livreze pana la 275 de cai.
Zvonurile au aparut odata cu dezvaluirea intentionata a unui capac de motor pe care stau inscriptionate o serie de motorizari TCe, implicit viitorul propulsor de 275 de cai. Desi multi ar fi tentati sa creada ca noua unitate ii va servi lui Megane RS, voci din interiorul constructorului francez au dat asigurari ca resursele de putere vor fi folosite pe o eventuala versiune Gordini a modelului de perfomanta.
Motorizarea se va regasi si in gama actualei Laguna, pe variantele de caroserie berlina si coupe, fara a mai imprumuta insa alte elemente ale diviziei Renault Sport
via | Autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Ce inseamna cand pune mana Renault SPORT ...
Renault nr. 1 in - FORMULA 1
- WRC
-WTCC
Ca Renault a scos motorul asta este foarte bine dar nu este vre-o minunatie.
P.S.
DEX
SUBNUTRÍT, -Ă, subnutriți, -te, adj. Subalimentat
da si tu un Google daca inainte sa scoti prostii pe gura.
Initial am crezut ca sub numele Gordini vor fi disponibile doar kituri estetice pentru intreaga gama, in stilul S-Line, M Sport, etc.
@R: nu e o minunatie, dar nici nu cred ca motorul din '92 de la Subaru indeplinea normele Euro 5, asa ca nu-si are loc comparatia.
Legat de cuvantul "subnutrit"... mda... se pare ca ai probleme in a pune in context cuvinte si notiuni simple. Fac pariu ca nu scoti mai mult de 80 la un test de inteligenta...
WRX sau GT versiune '94 211 CP (2000 cmc turbo) varianta de Anglia STI '94 260 CP + editii limitate (+300 CP) care au si antifonare si AC si sonorizare si airbag si abs etc.
Nu am nevoie sau dau copy paste ca tocmai am vadut un model de GT '94 urcat in 265 CP (evacuare, soft, filtru - motor stoc) si nu are saracul decat 200 mii de km si prietenul meu (cumparatorul) merge fara probleme cu el, asa ca lasa-ne cu povesti de adormit copii esti paralel si cu masinile si cu Rally-urile.
P.S.
Orice masina dupa o etapa de Rally este facuta facuta bucatele (mai mult sau mai putin)si reasamblata, indiferent de marca , chiar si la noi in Romania se poarta la pilotii cu buget.
Asa sunt tineri automobilisti atrasi si pusi sa plateasca sume enorme pt jucari de scurta folosinta.
Un astfel de motor ar polua mai mult decat 3 normale.
de ce motor de scurta folosinta????
si tu ai intrat in randul naivilor care cred in vrajeala cu poluare???
Poate nu sti ca vapoarele si cu avioanele polueaza mai mult decat tote masinile de pe glob dar acolo nu se baga conditie de poluarea ca nu sunt fraieri sa cotizeze.
@AndreiRN - un vapor consuma 200.000 litri de motorina pe zi daca nu ma insel, ia fa o socoteala sa vezi ca norma de poluare la asa ceva iese cu minus; iar legat de "tineri automobilisti atrasi si pusi sa plateasca sume enorme pt jucari de scurta folosinta" - nu vad care e problema...platesti tu?
Oricum, problema cu poluarea e o mare gogorita. Sunt surse de poluare mult mai rele decat industria auto si nimeni nu face fite. Treaba cu poluarea e facuta de marii producatori sa scape de fraieri (concurenta, adica). Daca citit pe fisele tehnice ale masinilor veti vedea un consum miraculos de mic. Dupa ce le cumparati veti vedea ca au obiceiul sa consume, in medie, cu 2 litri mai mult decat in fisele tehnice. Cei mai mincinosi sunt europenii (in special francezii si italienii).Treaba cu consumul nu e in contract (desi ar trebui sa fie) asa ca faceti degeaba gargara dupa...
Oricum, un motor de 275 CP va consuma combustibil la greu, asta e sigur. Ce nu stim este cuplul motor realizat dar si cuplul la roata. Renault nu straluceste la acest capitol.
Sirroco, Seat Cupra R, Mazda 3 MPS ( sa nu ziceti ca sunt fan grupului VAG..desi sunt) sau noul renault.
Dupa parerea mea putere are..sper sa aiba si fiabilitate ca "e grele" la capitolu asta.
a..si ..desigur...calitate/pret.
Unde mai pui ca principala diferenta fata de reno este ca aveau si o integrala foarte performanta.
In plus, Audi are pe S3 de ceva vreme 265 de cai (cu integrala), iar VW va pune pe Scirocco acelasi motor, cu tractiune fata.
Deci de unde entuziasmul asta major pt 2.0 275 de cai???
Ca sa va faceti o idee cam pana unde se poate merge, in F1, inainte sa se interzica supra-alimentarea, BMW (cred) avea un motor de 1.5 turbo care scotea 1500 de cai (dar tinea EXACT o cursa).
Mai grav este ca merg pe strada si ii recunosc: greu mai vezi pe cineva care da semnal, acorda prioritate, s.a.m.d. Doamne-ajuta sa plec din tara asta!
RENAULT in 87 avea pe 5 GT Turbo motor de 1.4 190 de cai
si tractiune spate
Adica motoare de curse care se schimba dupa 24 de ore sau mai putin.
Asa ceva vreti in masina de zi cu zi?