Renault va dezvolta un nou crossover compact
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Salonul Auto de la Geneva din 2008 a fost evenimentul în cadrul căruia Renault a scris istorie prin prezentarea lui Koleos, primul crossover din gama constructorului francez. În prezent, acesta nu se bucură de succesul prevăzut de oficialii companiei, iar Renault a anunţat că doreşte să dezvolte un nou crossover mult mai elegant şi modern.
Patrick Pelata, directorul constructorului francez a declarat în cadrul unui interviu acordat publicaţiei germane Automobilwoche că noul crossover va fi conceput în totalitate de Renault. "Da, desigur, că ne dorim să avem un crossover compact conceput în totalitate de noi. Nu dorim să ne înşelăm clienţii şi de aceea am introdus un vehicul în etapa de pre-dezoltare", a declarat oficialul Renault.
Directorul Renault nu a dezvăluit numele modelului care va sta la baza noului crossover, dar, cel mai probabil francezii vor miza pe platforma lui Megane.
Via | Automobilwoche
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din General
-
Wayne Griffiths, CEO-ul mărcilor Seat și Cupra, și-a anunțat demisia din această funcție. El va fi înlocuit de către un nou CEO, care va avea un mandat provizoriu până la numirea unui nou oficial. (01.04)
-
Aston Martin Valkyrie a stabilit un nou record pe circuitul fostei emisiuni Top Gear. Modelul exotic al mărcii britanice este cea mai rapidă mașină de serie pe acest circuit. (31.03)
-
Hakan Samuelsson, fostul CEO Volvo, va prelua din nou conducerea mărcii suedeze după ce Jim Rowan, actualul șef al mărcii, și-a dat demisia. Anterior, Samuelsson a fost CEO-ul Volvo vreme de 10 ani. (31.03)
ia uitati aici ce poate face un pilot de raliu cu un Koleos in desert...
http://www.youtube.com/watch?v=RbuFck2yl20
@demonel: nu meriti replica...
on-topic: daca vor da o sansa designerilor sa se exprime public prin acceptarea in productie a ideilor lor cei de la Renault vor avea succes. Intodeauna conceptele Renault au rupt gura targului prin designul curat, modern si fluid dar realitatea de pe sosele a dezamagit.
@Stanila da-mi voie sa nu te cred. si eu am un var care a depasit bariera sunetului cu un scuter. ;) si sora soacrei mici din partea varului cumnatului a declarat la politie ca asa a fost :)))))
;)
Nici Laguna nu sta mai bine si poate cumulul acesta de factori ar trebui sa atraga atentia la nivel inalt in Renault.
Imi amintesc faptul ca vechiul Scenic RX 4 a fost destul de apreciat, dar ca multe Renault-uri are niste defecte de proiectare care dezamagesc o multime de clienti.
Koleos = o ideea si o platforma buna cu o executie si o strategie comerciala gresite.
Nici Laguna nu sta mai bine si poate cumulul acesta de factori ar trebui sa atraga atentia la nivel inalt in Renault.
Imi amintesc faptul ca vechiul Scenic RX 4 a fost destul de apreciat, dar ca multe Renault-uri are niste defecte de proiectare care dezamagesc o multime de clienti.
Koleos = o ideea si o platforma buna cu o executie si o strategie comerciala gresite.
Auzi, varul s-a rasturnat cu Symbol-ul la 50 la ora :)), si stie Stanila ca e "din cauza la Reno, care face masini instabile in trafic haoleu manca-ti-as"! Pai daca zice Stanila, musai asa tresa fie! Eu le propun celor de la Renault sa-l angajeze pe Stanila pe post de responsabil cu design-ul, cu fiabilitatea/ calitatea, cu piesele, cu intretinerea, cu siguranta, cu strategia de marketing, cu vehiculul electric, ce mai, lista e prea lunga ca s-o scriu pe toata.
Scuze de off-topic, da' chiar m-am saturat de cei care polueaza articolele cu parerile lor fara nicio relevanta...