Renault are 92 de dealeri în China, dar vrea să-şi mărească reţeaua la 120 de reprezentanţe până în 2016, când va începe comercializarea modelelor produse în oraşul Wuhan din provincia Hubei.
Parteneriatul joint-venture dintre Renault şi Dongfeng va crea 2.000 de locuri noi de muncă în China şi va avantaje pentru ambele părţi la nivel de cercetare şi dezvoltare, design şi inovaţii. În ceea ce priveşte prezentaţ actuală a Renault în China, francezii se aşteaptă să obţină vânzări cumulate de 30.000 de unităţi în Ţara Marelui Zid pentru anul 2013. Dongfeng a vândut peste 3.078.500 de unităţi în 2012, titrează reprezentanţii mărcii în comunicatul oficial, amintind că sunt a doua cea mai mare marcă de pe piaţa din China. În tot acest timp, cei de la PSA Peugeot-Citroen sperau ca Dongfeng să cumpere 30% din acţiunile lor, deoarece Dongfeng Motors este partenerul principal al grupului francez în China. PSA operează trei uzine în Ţara Marelui Zid alături de Dongfeng Motor. La vremea apariţiei speculaţiilor cu achiziţia Dongfeng, reprezentanţii companiei chinezeşti spuneau că discuţiile sunt încă în stadiul investigativ şi nu a fost luată o decizie finală, existând o problemă de compatibilitate cu partenerul PSA din Europa, General Motors, care avea la rândul său un partener în China, rival al lui Dongfeng. De atunci şi până acum, GM a renunţat la participaţia din cadrul PSA Peugeot-Citroen.Via Newspress (înreg.) | Renault
Fie ca va dati voi seama sau nu.
Se aseamana cu acel "Gold Rush" american din care doar cei rapizi cu initiativa au de castigat, dar care mai devreme sau mai tarziu va avea o finalitate.