Renault Twizy Cargo, versiunea comercială a celui mai mic model al francezilor

de Sebastian Toma
Marti, 25.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a dezvoltat o versiune ”Cargo” a lui Twizy. Modelul renunţă la locul din spate în favoarea unui spaţiu de depozitare relativ generos.

Esential 180 litri reprezintă volumul portbagajului lui Renault Twizy Cargo.
Twizy, cel mai mic model din gama Renault şi, totodată, cel mai mic vehicul electric disponibil pe piaţă, a primit o versiune comercială. Aceasta renunţă la cel de-al doilea loc în favoarea unui portbagaj generos, care are o capacitate de 180 litri. Modelul va putea să transporte o sarcină maximă de 75 kilograme şi va fi capabil să ofere o autonomie de până la 80 kilometri. Încărcarea acumulatorului este realizată în trei ore şi jumătate de la o priză standard.

Cvadriciclul electric al francezilor este oferit în două versiuni de putere, una dintre acestea fiind limitată la 45 km/h. Fracezii spun că autonomia de 80 kilometri este atinsă în condiţii de condus economic, pe când condiţiile de utilizare extreme aduc o autonomie de 50 kilometri. Masa modelului este de 347 kilograme în versiunea ”cvadriciclu uşor”, respectiv 375 kilograme în versiunea cu viteza maximă limitată la 80 km/h.

Renault anunţă un preţ de 8.080 euro pentru versiunea de 5 CP a lui Twizy, respectiv 8.780 euro pentru versiunea de 17 CP a lui Twizy, preţuri valabile pe piaţa din Franţa.

Versiunea Cargo a lui Twizy este un model adaptat de specialiştii de la Renault Tech. Modelul asigură un nivel ridicat de mobilitate în mediul urban, reducând grijile referitoare la spaţiile de parcare şi la costurile legate de carburanţi. În plus, fiind un vehicul electric, acesta este scutit de costurile aferente accesului în centrul unui oraş, cum este cazul în unele oraşe din Europa unde se taxează accesul în centru în funcţie de motorizare şi emisiile de CO2 ale acesteia.

Comentarii (5)

  • Twizy David Guetta
    Twizy in sine e o idee traznita...dar o versiune de marfa...e delirant de comic!

    Bravo Renault ! Intotdeauna au avut curaj sa mearga acolo unde altii nu s-au gandit sau n-au indraznit.
    21 3
  • Imi place mult Twizy. As vrea sa-l vad in Romania.
    10 0
  • Am vazut un Twizy in Bucuresti prin Floreasca. N-am inteles cum de avea geamuri laterale. Am observat clar geamurile deoarece ploua si se vedeau.
    1 0
  • Elia ii face geamuri http://tuning.autobild.de/tuning-news/renault-twizy-tuning-elia-spendiert-scheibenset-27090/
    1 0
  • Geamurile laterale exista ca accesorii. Sunt multe firme care le ofera.
    Pe scuter nu te ploua? Eu zic ca te ploua ceva mai mult.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru