Spre deosebire de motoarele turbo, unităţile aspirate necesită mai multă atenţie din partea tunerilor pentru a obţine creşteri de putere. În cazul de faţă, vorbim despre o evacuare de performanţă, cu tot cu galerie, un set de axe cu came de la Cat Cams şi o unitate ECU reprogramată pentru a beneficia la maximum de modificările mecanice. Graţie acestor schimbări, Twingo RS este mai rapid decât un model standard, dar noile valori are timpului 0-100 km/h şi a vitezei maxime nu au fost precizate.
Twingo RS este cel mai mic membru al gamei Renaultsport şi ultimul care mai utilizează un motor aspirat. Versiunea de competiţie a acestuia, Twingo R2, are electronică Magneti Marelli şi a ajuns să dezvoltă 193 CP la 7.250 în urma modificărilor mecanice operate. Însă, spre deosebire de versiunea de serie şi de versiunea modificată de K-Tec, modelul de competiţie necesită revizii mai dese şi mai costisitoare, după cum este cazul fiecărui automobil utilizat în competiţii.Via Worldcarfans
bine, clar se vor simti pe masinuta asta usoara, dar sunt o gramada de bani pana la urma.
cu diferenta asta iti iei clio rs si gata.
Au schimbat axa cu came ca sa poata functiona la o turatie mai mare fata de varianta stock, iar ca puterea sa fie furnizata ok au rescris softul sa o obtina la turatia maxima. Nimic nou. Si posesori de logan au facut astfel de modificari din cate am vazut.
3500euro este prea mult. Garantie 12 luni tine sigur, dar dupa ma indoiesc.