- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Renault Twingo RS facelift - primele detalii şi imagini
rrrrright!
Oricum e o raritate pe segment. Sunt foarte putine masini sport de clasa mini, dar si mai putine cele care respecta intru totul reteta pura a sportivitati - motor de turatie, normal aspirat (NA).
2. Interiorul arata ca reaqu'.
3. Skoda Yeti
4. De ce au impartit stopurile'n'doua?
Eu nu vad niciun defect. "Stopurile" impartite in doua o fac chiar mai jucausa/ simpatica. Si partea din fata n-are nicio treaba cu Yeti. Skoda nu are licenta universala asupra farurilor rotunde. Ele pot fi de inspiratie retro sau pot veni din motorsport.
In ceea ce priveste interiorul, acesta respecta traditia primului Twingo din 1992... adica atunci cand nici nu se auzea de mimetisme ca aygo, c1, citigo, up etc.
degeaba ii da clasa suzuki swift 1.6 136 cp ......si spatele tot de la suzuki au incercat sa il fure dar nu prea lea iesit asa frumos ............
ps > ia cautati cine bate recordul de cativa ani pe Nurburgring DE la tractiune fata
In prima fotografie culoarea albastra si liniile albe tip Gordini pe capota ii da un oarecare aer de masina sportiva
In final poate fi o optinune pentru fanii Twingo care vor ceva mai hard
Totusi ce conteaza mai mult e ce nu se vede. Adica pachetul garantat de Renault SPORT : sasiu reactiv si precis si tren de rulare fin calibrat. Motorul este este si el conceput de Renault SPORT. Pe scurt e o mica bijuterie pentru cunoscatorii auto si cei care vor sa iasa din anonimat.
Deci nu are cum cu 1.6 sa cantareasca 850kg
http://www.youtube.com/watch?v=m81afvOq4yM
http://www.youtube.com/watch?v=zZ52mYee3Qo
Drive
Corner after corner, the Twingo doesn’t miss a beat, only threatening to understeer when pushed to the absolute limit. It’s a brilliant hot hatch well deserving of the almost fabled Renaultsport name. We’re testing the Cup chassis here which is a £650 option, boasting 17-inch wheels and stiffer springs.
For a high car, the Swift Sport was a big surprise. Due to the constraints of physics I didn’t think it would handle too well. But it does – very well. It changes direction impressively and you have to push very hard for it to understeer.
Verdict: Twingo
Ford Ka, Toyota Aygo, Citroen C1, Peugeot 107, Fiat 500, Fiat Panda, Chevy Spark, Suzuki Splash, Hyundai i10. Up! , Citigo, Mii.
Cuplul si puterea sunt dezvoltate in cazul Renaul la turatii foarte mari, asta inseamna ca nu e masina de oras , dimpotriva, e facuta sa stea turata, adica pe circuit sau autostrada eventual.
Daca esti fan Twingo masina poate sa te satisfaca, dar totul se opreste aici
Ce aberezi acolo mah?! Majoritatea modelelor enumerate de tine NU AU VERSIUNI DE PERFORMANTA.
Dupa cum s-a spus mai sus, Suzuki Swift Sport are motor de 1.6 normal aspirat si se incadreza cu Twingo. Suzuki Spash e un mini-mpv, deci nicio treaba... te mai si laudai ca lurezi la nu stiu ce dealer... esti de tot rasul.
@LSM
Chiar esti ridicol. Compari mere cu pere? Sportivitate poti imprima oricarei masini. Conteaza sa stii ce faci si s-o faci din pasiune.
Iti multumim pt link-uri - nici francezii nu au scos-o pe primul loc :))
La top gear i-au dat bataie la curuletu' gol si au trimis-o acasa :))
De departe (minim 100...00km) swift e cea mai tare masina care arata o sportivitate "barbateasca" nu o besina de masina cocotata si ingusta care arata ilar si sincer eu daca as vedea-o pe strada nici nu as banui ca la volan este un impatimit de viteza.
Impreuna cu Megane Sport 1.4 TCe si 130cp formeaza un cuplu "minunat"
Era sa-l uit pe amicul nostru...
@Carlos
Mare pacat ca acesta bestie in calduri nici nu a dovedit ca merita sa ajunga in runda a 2-a.
Am si trimis un mail la renault ca de azi inainte toate testele de viteza sa se desfasoare in curba. Evident semafoarele vor fi puse in curba, tocmai ca la o liniuta TOATE Renault-urile sa castige.
Zi-mi ce dorinte mai ai si le facem posibile, vb aia: pt restul exista mastercard...mi-e scarba de oameni incapatanati ca tine!
Eu unu mi-as lua oricand un SWIFT
Incearca sa porti un "dialog" civilizat, cred ca nu este foarte greu.
Swift este model de clasa A0 adica Polo , Clio , Fiesta, Ibiza, Fabia, Corsa etc.
Twingo este model de clasa A00 adica Up!, Aygo, C1, Splash, 107, Ka etc.
Daca nu ma crezi pe mine suna la Renault sau consulta APIA.
In clasa A00 mai da-mi un exemplu de model care vine cu 1.6 ca doar asta ai afirmat mai sus.
Obiectiv privind, nu designul e problema aici, ci sigla de pe capota. Niciun om intreg la minte nu cred ca se asteapta ca Twingo sa placa unor "specimene" care nu sunt fani Renault. Deci nu are sens sa ma complic cu comentarii puerile gen ironR, Spikey27... mai departe!
@razvanis
Exact ! Nu e singurul constructor care a pus motor de 1.6 pe segmentul asta. Imi sustin afirmatia. Suzuki Swift Sport 1.6 este in aceeasi clasa cu Twingo. Dimensiunile interioare / exterioare o recomanda. Si nu numai. Masinile de clasa mica le gasesti undeva la 4 metri. Swift Sport are 3.89 lungime, Twingo RS 3.61 m. Latimea este si ea apropiata: 1695 pt Swift si 1688 pt Twingo. Un portbagaj de clasa mica are 290-300 litri volum. Swift si Twingo au in jur de 200 litri. Masele sunt identice (~1050kg). Deci sunt masinute mini.
Nu trebuie sa suni la Renault ca orice consilier care isi cunoaste meseria iti va spune acelasi lucru. Si lasa APIA ca o cunosc f bine. Primesc buletinul APIA lunar. Clasificarile lor nu sunt cele mai stricte. Mai bine asculta ce zic analistii auto si miile de teste comparative intre Twingo si Swift.
In fine, ma gandesc acum la 500 Abarth... si te intreb: strict legat de masa, ce ti-e 1.4T, ce ti-e 1.6 fara turbina?
PS: in cazul in care nu ti-a intrat la tartacuta, iti repet (cat se poate de civilizat): masinile enumerate de tine NU AU VERSIUNI DE PERFORMANTA. E normal sa nu vina cu motoare mai mari.
Pentru comparatie pot sa-ti spun ca e acelasi volum de vanzari cu Aygo, capul triadei PSA/Toyota si best-seller-ul Toyota in Europa, lansat cu 2 ani mai devreme (2005) decat Twingo 2. Pe aceeasi perioada (2007-2011) Twingo 2 a avut vanzari mai mari decat Aygo. Informatiile pot fi verificate din declaratiile oficiale si site-urile constructorilor. Deci chiar nu conteaza impresiile tale. Nu esti fan Renault, mare vrajeala!
2007 nu putem la socoteala a fost debutul (din cate imi aduc aminte poate gresesc trebuia sa apara prin 2006)
2008 scuze a fost umilta de toate celelalte.
2009 SUPER SUCCES cand s-a dat in Europa -2500€ pt o masina noua, eram la Munchen Sandero 1,2 4800€ si Twingo 1,2 5600€ cred ca au vandut peste 200000, atunci clienti au redescoperit ceva
2010/2011 au fost mai putine cand s-a terminat prima s-a imputinat si vanzarile => Daca vrei compartie fa cu Fiat 500
Atentie nu imi displace Twingo sau Renault dar Twingo RS este o masina sportiva asa cum sunt eu recordman la 100m dupa ce i-au anabolizante (cred ca fac 30s daca pe ultimii 25m ma cara cineva)
Totusi ce nu intelegi tu e ca sunt 2 categorii in clasa asta: categoria masinilor premium, de life-style ("de fite" ar spune unii) precum Fiat 500 si categoria mini-urilor accesibile cu preturi de 7000-9000 euro asa cum sunt Twingo, C1,107,Aygo, Spark, i10 etc. Cu riscul de a provoca alte ironii, inceteaza sa mai compari cai cu magari
Daca compari toate prestatiile intre Twingo si Fiat, Twingo este cel putin comparabil cu Fiat (pt mine este peste in special datorita comportamentui pe sosea unde Renault este in principiu leader pe toate segmentele). Deci cum iti explici ca o masina care este cu cel putin 30% mai ieftina cu prestatii aproape similare se vinde mai putin!?
Stai linistit imi asum ironiile
Oricum tendintele pietei fluctueaza si depind de mai multe variabile. Fiat 500 s-a vandut in 770.000 unitati din 2007, deci se poate spune ca in prezent segmentul mini-urilor de life-style e la mare cautare. Maine poate fi altceva !
ps: inceteaza sa mai iei anabolizante si poate nu vei mai face comparatii stupide.
-confort/comportament in rulaj Twingo castigator net
-manevrabilitate Twingo putin peste
-spatiu interiour fata Twingo peste net
- spatiu spate (mai ales ca au bancheta din spate mobila) Twingo peste net
- portbagaj Twingo++++
- motorizare Fiat net peste (in tot cazul Renault a suferit, nu stiu noile motoare)
- pret de intretinere Twingo ++
- crash Twingo 4* nu stiu cate are Fiat
Astea le-am gasit rapid in Adac din germana pe care o inteleg eu, sunt mai multe dar nu pricep ce vor
Acum design asta este Fiat net peste (vorbesc de 500)
Calitate Twingo nr°1 in segmentul ei
- pret de achizitie +3500€ pt Fiat
Cu toate astea intr-o Europa Occidentala care stie sa aprecieze valoarea obiectului si a banului Fiat 500 a batut Twingo im pare rau nu cred ca 770 000 au fost numei cocalari si life-stylesti cum spui tu.
O singura concluzie iese in evidenta: 220 000 au preferat sa dea 3500 in plus pt Fiat, in rest ce facem noi acum este onanie mentala
Ca si concluzie:
Mie nu-mi place Twingo2
Tu crezi ca Twingo RS este o masina sportiva
Foarte bine este ca tine
Oricum ne mai intalnim chit ca incerci sa ma jignesti imi place schimbul de replici
"Renault has successfully applied its French Touch hallmark to its sporty R.S. versions.
• The French Touch hallmark has boosted sales of Renault Sport models:
o With a market share of almost 25 percent of the five main European countries (up five points), Twingo RS is the second best-selling hot hatch, while Clio R.S. is second in its class thanks to a market share of 20.1 percent (up four points).
o This success is due to the new Gordini versions which account for around two thirds of Twingo R.S. sales and one-third of Clio R.S. sales in Europe." (sursa: conceptcarz.com, 2011)
sa-ti traduc? ...deci cum ramane cu senzatia ta ca twingo rs n-a fost un succes? mai bine las-o moarta!
Eu am spus ca Twingo si Fiat 500 sunt in aceeasi clasa de masini, nu ma intereseaza foarte mult cui se adreseaza, OK am fortat nota dar este adevarul gol golut. Vrei sa zici ca in aceasta clasa Twingo este versiunea low-cost? Personal nu cred.
Cu vanzarile in lume: spre exemplu, au inceput sa vanda in Romania atunci cand au vandut mai putin in alta parte, este statrgia lor.
Am condus Clio 2 1,9Tdi si Clio 2000 "sportivitatea" se vede clar, ceea ce se vede mult din poze pt Twingo
Sa inteleg ca Twingo ce a fost pana acum lipsit de succes s-a transformat 7 comentarii mai jos intr-un "succes moderat" ? Vai cata ingaduinta ! Si zici ca ai condus tu doua Clio din 1900 toamna? uuuh mare expert Renault te face! :))
Totusi vrei sa stii realitatea? Esti o nulitate dpdv tehnic si al culturii auto. Nu, nu exista si n-a existat niciodata 1.9 Tdi pe Renault ! Si nu, n-au nicio treaba cu vanzarile din alte tari cu decizia de a introduce sau nu Twingo in Romania. "Timing-ul" s-a bazat pe studii de piata riguroase, ce au aratat ca renteaza sa-l aduca. Asta pt ca fiecare piata e diferita.
Twingo masina de volum!! asa si-au dorit ei 550000 in 5 ani este cam putin. Din cate stiu eu (poate ma insel) in uzina din Slovenia au montat si Clio 2 pana anul trecut, crezi ca au facut-o de amorul artei?
Renault se oftica mult pt ca o masina ca Fiat 500 este mai vanduta doar pentru ca au facut un design care a fost apreciat mai mult de catre clienti si in plus este mult mai scumpa. In rest Fiat 500 este sub Twingo, asa ca lasa-ma cu studii riguroase, design/marketing Renault este varza.
Sper ca baiatul de Mazda sa schimbe ceva le design pentru noile modele