Gama Renault Trucks are trei categorii majore de autovehicule: pentru distanţe lungi există linia T, gamele C şi K sunt dedicate construcţiilor, iar gama D este creată pentru distribuţie. Indiferent de destinaţia camionului, francezii spun că ideea din spatele dezvoltării a fost transformarea camionului într-un centru de profit în folosul afacerii care îl operează. Noua gamă a fost realizată în urma unei investiţii de peste două miliarde de euro şi a necesitat peste 10 milioane de kilometri de teste pe şosea.
Francezii au implicat peste 5.000 de persoane calificate în dezvoltarea acestor camioane, de unde şi încrederea lor în noua gamă. Camioanele din gama Renault Trucks beneficiază de motoare Euro 6, toate fiind optimizate pentru reducerea consumului de carburant şi a costurilor de întreţinere. În plus, noile camioane sunt echipate cu sistemul OptiFuel, o soluţie integrată de analiză care permite monitorizarea consumului de carburant al fiecărui camion din flotă într-un mod centralizat şi ajută la educarea şoferului în vederea reducerii costurilor. Cei de la Renault Trucks oferă mai multe versiuni de cabină şi motorizare ale fiecărui camion din cele patru game disponibile, posibilităţile gamei reînnoite implicând câteva sute de variante de camion, doar gama de distribuţie având la dispoziţie peste 100 de modele.Via RenaultTrucks
- Din punt de vedere a economiei de carburant reno premium este o masina economica .
-Confort este aceptabil .
- la panta este un fel de saviem .
- Pacatoase la sistemul de frinare si defectuase , ce mai , toate sunt made turcia .
Da, aşa este.
In speranta ca nu este considerata reclama, uitati aici un forum frumos si daca aveti ceva timp liber eu zic ca merita citit. Sunt niste povesti destul de interesante:
http://forum.soferii.ro/viewforum.php?f=9
multumesc pentru informatie