Renault: Transmisia cu dublu ambreiaj va debuta in martie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault se pregateste sa introduca in gama sa de modele o transmisie cu dublu ambreiaj, mult asteptata de publicul larg. Se pare ca noua tehnologie va debuta in premiera mondiala pe cel mai nou model al francezilor, varianta decapotabila a actualului Megane. Noua transmisie, care se va numi Efficient Dual Clutch (EDC), a fost dezvoltata in colaborare cu specialistii de la Getrag si promite performante bune in materie de raspuns dar mai ales de consum.
Cutia cu dublu ambreiaj se va ocupa mai intai de resursele unitatii diesel de 1.5 litri si 105 cai putere, ce va fi instalata pe Megane CC, insa va fi mai apoi regasita pe toate versiunile gamei Renault. Tehnologia va fi dezvaluita oficial in primavara acestui an, in cadrul Salonului de la Geneva, unde ar putea sa echipeze si noul Scenic, nu numai noul Megane CC. Comercializarea va incepe imediat dupa lansare.
Noul Megane CC va reuni aspectul frontal al coupe-ului cu o parte posterioara mai voluminoasa, capabila sa gazduiasca acoperisul metalic retractabil.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a anunțat că va adopta tehnologia steer-by-wire din 2026, ceea ce înseamnă că nu există o conexiune mecanică între volan și roți. Astfel, devine primul constructor german care integrează acest sistem în modelele de serie. (23.04)
-
Volkswagen a lansat o actualizare software care aduce printre altele și celebrul joc Pac-Man. Jocul va fi disponibil pentru aproximativ 300.000 de exemplare vândute în Europa. (16.04)
-
Hyundai a anunțat oficial că va lansa anul viitor o nouă generație a sistemului său multimedia. Acesta se va numi Pleos Connect și va fi bazat pe Android. (28.03)
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision V: monovolum de lux cu televizor 4K de 65 inch
-
Maserati Grecale primește un nou nivel de echipare de bază: motorizare mild-hybrid cu 300 CP
transmisiile astea.. or fi ele moderne ... or fi complicate ... or fi ele mai pretentios produse - dar nu cred ca isi pot justifica preturile ( asa cum sunt cerute de producatori )
P.S.: Ca si airbag-ul, ABS-ul etc si cutia cu dublu ambreiaj va deveni un "must have".
Dupa cum unii din voi stiti, VW a fost primul producator care a introdus o asemenea cutie pe masini de serie (mai exact in 2003(, si anume DSG, care e si la ora actuala cea mai performanta si eficienta (excluzand aici cutiile de pe supercaruri).
On topic...: era si cazul, dupa atatia ani...
tehnologia asta e la nivelul anilor 80 (pe la inceput)!!!
asa ca degeaba comparati aparitia ca data fiindca nu are nicio relevanta!!!
decizia introducerii tine de piata si comercial!
http://www.automarket.ro/stiri/recall-volkswagen-din-cauza-unor-probleme-dsg-26361.html