Renault: Transmisia cu dublu ambreiaj va debuta in martie
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault se pregateste sa introduca in gama sa de modele o transmisie cu dublu ambreiaj, mult asteptata de publicul larg. Se pare ca noua tehnologie va debuta in premiera mondiala pe cel mai nou model al francezilor, varianta decapotabila a actualului Megane. Noua transmisie, care se va numi Efficient Dual Clutch (EDC), a fost dezvoltata in colaborare cu specialistii de la Getrag si promite performante bune in materie de raspuns dar mai ales de consum.
Cutia cu dublu ambreiaj se va ocupa mai intai de resursele unitatii diesel de 1.5 litri si 105 cai putere, ce va fi instalata pe Megane CC, insa va fi mai apoi regasita pe toate versiunile gamei Renault. Tehnologia va fi dezvaluita oficial in primavara acestui an, in cadrul Salonului de la Geneva, unde ar putea sa echipeze si noul Scenic, nu numai noul Megane CC. Comercializarea va incepe imediat dupa lansare.
Noul Megane CC va reuni aspectul frontal al coupe-ului cu o parte posterioara mai voluminoasa, capabila sa gazduiasca acoperisul metalic retractabil.
via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Toyota: un milion de unități C-HR vândute în Europa
- De Tomaso a finalizat primul exemplar de producție P72
- Tesla recheamă 700.000 de modele din cauza unei probleme la sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope
- Stellantis extinde oprirea producției la fabrica Miriafori
transmisiile astea.. or fi ele moderne ... or fi complicate ... or fi ele mai pretentios produse - dar nu cred ca isi pot justifica preturile ( asa cum sunt cerute de producatori )
P.S.: Ca si airbag-ul, ABS-ul etc si cutia cu dublu ambreiaj va deveni un "must have".
Dupa cum unii din voi stiti, VW a fost primul producator care a introdus o asemenea cutie pe masini de serie (mai exact in 2003(, si anume DSG, care e si la ora actuala cea mai performanta si eficienta (excluzand aici cutiile de pe supercaruri).
On topic...: era si cazul, dupa atatia ani...
tehnologia asta e la nivelul anilor 80 (pe la inceput)!!!
asa ca degeaba comparati aparitia ca data fiindca nu are nicio relevanta!!!
decizia introducerii tine de piata si comercial!
http://www.automarket.ro/stiri/recall-volkswagen-din-cauza-unor-probleme-dsg-26361.html