În cadrul Salonului Auto de la Hanovra, destinat vehiculelor comerciale, Renault a prezentat noul Trafic Van E-Tech, noua versiune electrică a modelului comercial. Noul model este disponibil în mai multe configurații ale caroseriei.
Astfel, Trafic Van E-Tech poate avea o caroserie lungă de 5.08 metri sau de 5.48 de metri și există și două variante de înălțime: una de 1.9 metri, iar cealaltă de 2.5 metri.
În funcție de configurația aleasă, noul Renault Trafic Van E-Tech are o capacitate cuprinsă între 5.8 metri cubi și 8.9 metri cubi. Mai mult, noul model poate căra marfă până la 1100 de kilograme, iar capacitatea de remorcare este de 750 de kilograme.
Noul model este propulsat de un motor electric de 122 de cai putere, alimentat de un acumulator cu o capacitate de 52 kWh. Astfel, Renault Trafic Van E-Tech promite o autonomie de 240 de kilometri în regim WLTP.
Renault nu a oferit detalii despre performanțe sau despre timpii de încărcare, însă noul model este compatibil cu 3 tipuri de prize de încărcare: priză AC de 7 kW, o priză AC de 22 de kW pentru încărcarea la stații publice și o priză AC de 50 de kW pentru încărcarea rapidă.
Deocamdată, Renault nu a oferit informații cu privire la prețul noului model și nici nu a precizat când vor începe vânzările.
via Renault
E bine ca apar dube cu autonomii de 200 km, ideale pentru transport, adica exact o masina facuta practic pentru drumuri lungi a devenit complet inutila.
Cel puțin 30% din dubele astea nu fac mai mult de 100km/zi, exemplu marile firme de curierat au un depozit central din care se distribuie pachetele.
Acum fiecare firma își face un calcul, daca merita sau nu investiția într-o astfel de mașină. Ca sa nu mai continui divagația ta despre diesel, firmele de curierat casează o mașină la cel mul 5 ani, indiferent de tipul de motorizare (unul din motive este ca sunt cele mai „hăituite” mașini la controalele RAR)
Noi nu avem argumente pro/contra despre o astfel de achiziție.
Ia intreaba-l tu pe unul de la fan curier de exemplu cati km face?
Pe ce planeta traiti fratilor?
Plus ca dubele nu sunt strict pentru curierat local, majoritatea firmelor care cumpara dube fac distributie in afara orasului, mult va duce capul, sa va vina voua coletul din Timisioara la Bucuresti cu o duba de-asta, vine in 2 saptamani, spalati pe creier ca hipsterii ECO PRO nu am vazut.
Ai o problema comportamentală grava, ai impresia ca deții adevărul absolut!
Cei 7 ani de acasa, nu exista la tine!
La un moment dat trebuie sa accepți ca fiecare are realitatea lui!
On Topic: nu este despre carat marfa la sute km, daca poți sa înțelegi. Trebuie sa transporți maxim 200kg, câteodată chestii voluminoase la 20km
Off Topic Eu folosesc de 5 luni car sharing electric (Spring, au taxare la minut, km ) in București, îți garantez ca este de cel puțin de 2 ori mai ieftin decât orice taxi, si mult mai mult decât mașina personala. Din nefericire s-a prins lumea si mai au nevoie de mașini.
Oricine scrie pe aici se baga in seama! Din moment ce scriu îmi asum si luatul peste bot.
Scorpionul, nici o treaba, nu te-ai gândit ca-l jignești?!