Renault Trafic primește o versiune electrică. Noul Van E-Tech are autonomie de 240 de kilometri

de Tiberiu Safta
Marti, 20.09.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a lansat o versiune cu zero emisii pentru modelul Trafic, numită Van E-Tech. Noul model este disponibil în mai multe configurații ale caroseriei și promite o autonomie de 240 de kilometri.

În cadrul Salonului Auto de la Hanovra, destinat vehiculelor comerciale, Renault a prezentat noul Trafic Van E-Tech, noua versiune electrică a modelului comercial. Noul model este disponibil în mai multe configurații ale caroseriei.

Astfel, Trafic Van E-Tech poate avea o caroserie lungă de 5.08 metri sau de 5.48 de metri și există și două variante de înălțime: una de 1.9 metri, iar cealaltă de 2.5 metri.

În funcție de configurația aleasă, noul Renault Trafic Van E-Tech are o capacitate cuprinsă între 5.8 metri cubi și 8.9 metri cubi. Mai mult, noul model poate căra marfă până la 1100 de kilograme, iar capacitatea de remorcare este de 750 de kilograme.

Noul model este propulsat de un motor electric de 122 de cai putere, alimentat de un acumulator cu o capacitate de 52 kWh. Astfel, Renault Trafic Van E-Tech promite o autonomie de 240 de kilometri în regim WLTP.

Renault nu a oferit detalii despre performanțe sau despre timpii de încărcare, însă noul model este compatibil cu 3 tipuri de prize de încărcare: priză AC de 7 kW, o priză AC de 22 de kW pentru încărcarea la stații publice și o priză AC de 50 de kW pentru încărcarea rapidă.

Deocamdată, Renault nu a oferit informații cu privire la prețul noului model și nici nu a precizat când vor începe vânzările.

via Renault

Comentarii (13)

  • Seriff
    https://autolatest.ro/stiri/ikea-a-inchis-definitiv-statiile-de-incarcare-al-masinilor-electrice-din-romania-urmeaza-penny-market/
    E bine ca apar dube cu autonomii de 200 km, ideale pentru transport, adica exact o masina facuta practic pentru drumuri lungi a devenit complet inutila.
    10 4
  • @Serrif
    Cel puțin 30% din dubele astea nu fac mai mult de 100km/zi, exemplu marile firme de curierat au un depozit central din care se distribuie pachetele.
    Acum fiecare firma își face un calcul, daca merita sau nu investiția într-o astfel de mașină. Ca sa nu mai continui divagația ta despre diesel, firmele de curierat casează o mașină la cel mul 5 ani, indiferent de tipul de motorizare (unul din motive este ca sunt cele mai „hăituite” mașini la controalele RAR)
    Noi nu avem argumente pro/contra despre o astfel de achiziție.
    5 4
  • Ideale pentru distribuție și curierat.
    4 3
  • Seriff
    Prietene, nu fac mai mult de 100km pe zi?
    Ia intreaba-l tu pe unul de la fan curier de exemplu cati km face?
    Pe ce planeta traiti fratilor?
    Plus ca dubele nu sunt strict pentru curierat local, majoritatea firmelor care cumpara dube fac distributie in afara orasului, mult va duce capul, sa va vina voua coletul din Timisioara la Bucuresti cu o duba de-asta, vine in 2 saptamani, spalati pe creier ca hipsterii ECO PRO nu am vazut.
    9 4
  • Din păcate, România este printre putinele tari care are masini dar nu are drumuri. Așa este si cu Electricele VS infrastructura si potențialul de a produce curent ECO aproape la nivel planetar (foarte putine excepții). Este foarte simplu sa se facă “transparentă” in ceea ce privește curentul ECO produs astăzi si cu cât va crește producția astfel încât sa acopere creșterea numărului de masini electrice. Teoretic ar trebui sa fie întâi drumul si apoi mașini, întâi strada si infrastructura (apa, canalizare, gaz) si apoi sa construim case. Nu văd ce-i așa mare scofala sa recunoaștem ca este vraiște, ca se forțează lucrurile nesustenabil. Se dau subvenții inepte pentru achiziția de masini electrice care nu se încarcă cu electricitate ECO. O definiție simpla… prostia este o opinie care ignora realitatea. Asta referitor la cei 100 km/zi (doar un exemplu) ;)
    7 2
  • @Seriff
    Ai o problema comportamentală grava, ai impresia ca deții adevărul absolut!
    Cei 7 ani de acasa, nu exista la tine!
    3 6
  • Seriff
    Da, am o problema cu cei care efectiv nu vad si nu vor sa accepte realitatea, faptul ca se impun niste restrictii auto incredibile, dube care ieri faceau 1000 de km cu un plin azi fac 200 km si se incarca in cateva ore, faptul ca se baga pe gat efectiv niste produse inutile si unii le aplauda.
    9 3
  • @Seriff
    La un moment dat trebuie sa accepți ca fiecare are realitatea lui!
    On Topic: nu este despre carat marfa la sute km, daca poți sa înțelegi. Trebuie sa transporți maxim 200kg, câteodată chestii voluminoase la 20km
    Off Topic Eu folosesc de 5 luni car sharing electric (Spring, au taxare la minut, km ) in București, îți garantez ca este de cel puțin de 2 ori mai ieftin decât orice taxi, si mult mai mult decât mașina personala. Din nefericire s-a prins lumea si mai au nevoie de mașini.
    3 6
  • Seriff
    @xxx momentan este mai ieftin, spring nu e masina din orice punct de vedere, e o trotineta cu 4 roti.
    5 4
  • Hai sa ne înțelegem, totul este plătit de clientul final, indiferent ca este taxa de poluare (o inepție, dacă masina funcționează in parametrii proiectați), sau costul unei electrice. Deci nu plătește cine are utilitara “poluatoare” sau electrică cu cost de achiziție mai mare ci cel care beneficiază de serviciul respectiv. Atât subvenția la cumpărarea electricelor cât si scutirea de taxe, parcări etc. se va finaliza ori Electricele vor rămâne sub 5% din piața. Nu se poate susține economic de către nici un stat subvenționarea a 30-40 sau 60% din piața auto… este o utopie. Pe de alta parte sunt de acord ca trebuie găsite soluții si sa scoatem poluarea de unde trăiesc oameni inclusiv pe cea fonică, in cazul curierilor, livrări la domiciliu (nu-s sigur dacă sunt sau nu același lucru). Oricum este vorba de eficientă si posibilitatea de utilizare, plus infrastructura de încărcare si timpul “mort” in care un vehicul comercial nu poate fi utilizat. De exemplu ca si taxi cu motor clasic, pot sa fie 2-3 șoferi si masina sa fie folosită 24 din 24. Atâta timp cât o masina trebuie sa stea 8 ore la încărcat automat crește prețul pe kilometru, clar ca valoarea mijlocului fix va fi amortizata transportând mai putine persoane deci încasări mai mici. Sper ca nu am dat dovada de lipsa de respect când am abordat “comercial” un vehicul care se adresează acestui gen de activitate.
    3 2
  • Seriff
    In vest poti sa intri cu orice diesel euro 6 oriunde, lasa vrajeala ca se plateste, ca se face, ca se drege, atat stiti cei cu diesel sa plateasca, apropo ala care nu stie sa se semneze, conduci o electrica sau doar vorbesti sa nu te ia somnul?
    3 1
  • @xxxnume
    Nu te mai baga in seama c-o iei grav beste bot, spre amuzamentul nostru!Scorpionul Negru din Valcea,te stiu,"mare" om esti!
    0 2
  • @xxxnume
    Oricine scrie pe aici se baga in seama! Din moment ce scriu îmi asum si luatul peste bot.
    Scorpionul, nici o treaba, nu te-ai gândit ca-l jignești?!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru