Renault tot mai aproape de un low-cost in India
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Grupul francez Renault si compania indiana Bajaj Auto poarta discutii preliminare privind un acord pe termen lung pentru producerea unor vehicule low-cost, destinate pietei indiene.
Intr-un comunicat oficial publicat de cei doi constructori se arata ca "Bajaj Auto si Renault se afla in negocieri preliminare pentru intelegerea nevoilor eventualilor clienti, precum si a potentialului de a comercializa vehicule cu un pret competitiv in India". Tot in comunicat se arata ca in cazul in care discutiilor vor fi favorabile, acestea ar putea conduce la un parteneriat pe termen lung intre Renault si Bajaj, pentru concretizarea negocierilor.
Un purtãtor de cuvant al Renault a declarat, joi, ca reprezentantii grupului discuta cu cei ai Bajaj in legatura cu producerea unui automobil cu un pret de circa 3.000 de dolari, dar o decizie finala nu a fost luata inca.
Bajaj Auto este al doilea mare fabricant de motociclete din India si un important producator de vehicule comerciale. Constructorul indian a anuntat ca studiaza fezabilitatea lansarii unui automobil de dimensiuni mici.
Renault nu este la prima colaborare pe piata indiana, grupul francez bucurandu-se deja de un parteneriat cu compania indiana Mahindra and Mahindra pentru producerea automobilului Logan.Carlos Ghosn, presedintele Renault si Nissan Motors, declarase anterior ca Mahindra and Mahindra ar fi "partenerul firesc" al grupului, la fabricarea unui automobil mic.
Grupul Tata Motors, lider pe piata auto indiana, care, potrivit unor surse, ar fi interesat de preluarea brandurilor de lux ale Ford din Marea Britanie, Jaguar si Land Rover, intentioneaza la randul sau sa produca un automobil fara pretentii, cu un cost de circa 2.500 dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Cu toate astea pun pariu ca s-ar vinde si in Europa foarte bine si ar intineri parcul auto zdravan. Se va vinde si in Europa?
1. Noul model va costa aproape 6000$ si va fi un fel de Tico;
2. Noul model va costa 3000$ si va fi un fel de Dacie Lastun :))
Renault sucks!!!