Renault tot mai aproape de un low-cost in India
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Grupul francez Renault si compania indiana Bajaj Auto poarta discutii preliminare privind un acord pe termen lung pentru producerea unor vehicule low-cost, destinate pietei indiene.
Intr-un comunicat oficial publicat de cei doi constructori se arata ca "Bajaj Auto si Renault se afla in negocieri preliminare pentru intelegerea nevoilor eventualilor clienti, precum si a potentialului de a comercializa vehicule cu un pret competitiv in India". Tot in comunicat se arata ca in cazul in care discutiilor vor fi favorabile, acestea ar putea conduce la un parteneriat pe termen lung intre Renault si Bajaj, pentru concretizarea negocierilor.
Un purtãtor de cuvant al Renault a declarat, joi, ca reprezentantii grupului discuta cu cei ai Bajaj in legatura cu producerea unui automobil cu un pret de circa 3.000 de dolari, dar o decizie finala nu a fost luata inca.
Bajaj Auto este al doilea mare fabricant de motociclete din India si un important producator de vehicule comerciale. Constructorul indian a anuntat ca studiaza fezabilitatea lansarii unui automobil de dimensiuni mici.
Renault nu este la prima colaborare pe piata indiana, grupul francez bucurandu-se deja de un parteneriat cu compania indiana Mahindra and Mahindra pentru producerea automobilului Logan.Carlos Ghosn, presedintele Renault si Nissan Motors, declarase anterior ca Mahindra and Mahindra ar fi "partenerul firesc" al grupului, la fabricarea unui automobil mic.
Grupul Tata Motors, lider pe piata auto indiana, care, potrivit unor surse, ar fi interesat de preluarea brandurilor de lux ale Ford din Marea Britanie, Jaguar si Land Rover, intentioneaza la randul sau sa produca un automobil fara pretentii, cu un cost de circa 2.500 dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Emblematicul producător italian de supercaruri Ferrari a anunțat astăzi că veniturile și câștigurile sale de bază vor crește cu cel puțin 5% în acest an, după ce și-a îndeplinit obiectivele pentru 2024. (04.02)
-
Potrivit unui nou studiu realizat de compania de consultanță Escalent, producătorii chinezi de automobile trebuie să reducă semnificativ prețurile mașinilor sale pentru a atrage clienți în Europa. (04.02)
-
Honda și Nissan și-au amânat planurile de fuzionare până la mijlocul lunii februarie. Inițial, cele două mărci trebuiau să dezvăluie aceste planuri la sfârșitul lui ianuarie. (04.02)
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Audi revine la vechiul sistem de denumire a modelelor
- Flexis, noua marcă înființată de Renault și Volvo, prezintă 3 modele utilitare electrice
- Simbioză
- Noul Renault Filante Record 2025: concept creat pentru a stabili noi recorduri de eficiență
Cu toate astea pun pariu ca s-ar vinde si in Europa foarte bine si ar intineri parcul auto zdravan. Se va vinde si in Europa?
1. Noul model va costa aproape 6000$ si va fi un fel de Tico;
2. Noul model va costa 3000$ si va fi un fel de Dacie Lastun :))
Renault sucks!!!