Renault tot mai aproape de un low-cost in India
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Grupul francez Renault si compania indiana Bajaj Auto poarta discutii preliminare privind un acord pe termen lung pentru producerea unor vehicule low-cost, destinate pietei indiene.
Intr-un comunicat oficial publicat de cei doi constructori se arata ca "Bajaj Auto si Renault se afla in negocieri preliminare pentru intelegerea nevoilor eventualilor clienti, precum si a potentialului de a comercializa vehicule cu un pret competitiv in India". Tot in comunicat se arata ca in cazul in care discutiilor vor fi favorabile, acestea ar putea conduce la un parteneriat pe termen lung intre Renault si Bajaj, pentru concretizarea negocierilor.
Un purtãtor de cuvant al Renault a declarat, joi, ca reprezentantii grupului discuta cu cei ai Bajaj in legatura cu producerea unui automobil cu un pret de circa 3.000 de dolari, dar o decizie finala nu a fost luata inca.
Bajaj Auto este al doilea mare fabricant de motociclete din India si un important producator de vehicule comerciale. Constructorul indian a anuntat ca studiaza fezabilitatea lansarii unui automobil de dimensiuni mici.
Renault nu este la prima colaborare pe piata indiana, grupul francez bucurandu-se deja de un parteneriat cu compania indiana Mahindra and Mahindra pentru producerea automobilului Logan.Carlos Ghosn, presedintele Renault si Nissan Motors, declarase anterior ca Mahindra and Mahindra ar fi "partenerul firesc" al grupului, la fabricarea unui automobil mic.
Grupul Tata Motors, lider pe piata auto indiana, care, potrivit unor surse, ar fi interesat de preluarea brandurilor de lux ale Ford din Marea Britanie, Jaguar si Land Rover, intentioneaza la randul sau sa produca un automobil fara pretentii, cu un cost de circa 2.500 dolari.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Echilibru
-
Acesta este noul Volvo ES90: 700 km autonomie și versiune cu 680 CP
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
Cu toate astea pun pariu ca s-ar vinde si in Europa foarte bine si ar intineri parcul auto zdravan. Se va vinde si in Europa?
1. Noul model va costa aproape 6000$ si va fi un fel de Tico;
2. Noul model va costa 3000$ si va fi un fel de Dacie Lastun :))
Renault sucks!!!