Salonul Auto de la Frankfurt 2015

Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale

Publicat Miercuri, 26.08.2015
de Sebastian Toma
Comenteaza 23
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 1
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 2
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 3
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 4
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 5
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 6
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 7
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 8
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 9
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 10
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 11
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 12
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 13
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 14
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 15
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 16
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 17
Renault Talisman Estate: primele imagini și informații oficiale - Poza 18
Renault vine la Salonul Auto de la Frankfurt cu ambele variante de caroserie ale lui Talisman. În timp ce berlina a fost prezentată luna trecută, varianta Estate a fost dezvelită în 26 august.

Esential 160 CP oferă cel mai puternic diesel din oferta Renault Talisman.
572 litri este volumul portbagajului lui Renault Talisman Estate.
Renault Talisman Estate, a doua variantă de caroserie din gama de modele de segment D a francezilor, a fost prezentat înainte de dezvelirea oficială de la Salonul Auto de la Frankfurt. Break-ul francez urmează aceleași linii estetice pe care le-a utilizat și varianta berlină, este oferit cu aceleași tehnologii și motorizări, dar vine în plus cu un portbagaj generos, care îi asigură mai mult spațiu pentru bagajele celor cinci ocupanți.

El este Talisman: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Renault Laguna

Varianta Estate a noului Talisman are aceleași dimensiuni exterioare ca berlina din aceeași gamă. Portbagajul său oferă un volum de încărcare de 572 de litri și poate găzdui obiecte cu o lungime maximă de 1.116 milimetri fără a plia bancheta spate.

Odată pliată, pe lângă extinderea volumului de încărcare la aproape 1.700 de litri, portbagajul poate găzdui un obiect cu lungimea de 2.010 milimetri. La fel ca în cazul versiunii berline, Renault își propune ca Talisman să fie cel mai spațios model al clasei medii, iar versiunea Estate punctează cu 30 de milimetri în plus pentru capetele ocupanților din spate atunci când este comparată cu sedan-ul din gamă.

Designerul șef Renault: "Passat este o mașină fantastică, sper să ne ridicăm la nivelul ei cu Talisman"

1.700 de litri oferă portbagajul lui Renault Talisman dacă este pliată bancheta spate.

Renault va oferi noul Talisman Estate cu aceleași propulsoare alături de care este disponibilă varianta berlină a gamei: trei diesel-uri și două motoare alimentate cu benzină. Unitățile alimentate cu motorină sunt propulsoarele Energy dCi, care oferă 110, 130 CP și 160 CP (cel din urmă pentru varianta twin-turbo), în timp ce gama alimentată cu benzină are două unități Energy TCe, de 150 și de 200 CP. Indiferent de motorizarea aleasă, noul Talisman este oferit cu sistemul multimedia R-Link 2 și cu o gamă generoasă de sisteme de asistență a șoferului, care merge de la recunoașterea semnelor de circulație și monitorizarea unghiului mort până la sistem activ de frânare de urgență, tempomat activ și sistem de evitare a depășirii vitezei maxime înscrisă pe semnele de circulație.

Experții Mercedes au testat calitatea noului Renault Talisman

Via Renault


Comentarii (23)

  • Foarte frumos !
    52 6
  • veronxy
    ...in sfarsit un reno la nivelul passatului mondeoului si a mazdei 6...le doresc succes la vanzari...si chiar vor avea.cei 160 de cai probabil ii vor scoate din 2L...as fi curios de litrajul benzinarelor, ca putere sunt ok.
    48 8
  • E frumoasa, dar e evident ca s-au inspirat mult din Passat
    22 36
  • @Cyrus
    te contrazici singur. daca e frumoasa, cum sa se inspire de la Passat? :)
    48 15
  • Gogu, e buna gluma :)
    Totusi, frumusetea este ceva subiectiv, am sa recunosc ca noul Passat nu arata chiar asa rau, cel putin asta e parerea mea subiectiva
    21 10
  • Sandu al-III-lea
    Asa,da!!!!O masina dupa care intorci capul pe strada.Cea mai interesanta parte a unei masini break e insasi spatele masinii,nu?Frumos desenata,frumos design.Francezii au o vorba:cel mai bun Peugeot e un Renault.Bravo francezilor!
    10 8
  • Nu arata rau, arata ca un fier de calcat...sau mai bine zis rezultatul unui fier de calcat pus la treaba. Passat ai zice ca-i ubicuu,inodor,incolor si insipid. Steril ! Lipsit de rafinament stilistic. Da, chestiune de gust. Eu urasc Passat -ul
    14 18
  • Chuck Norris
    Da fratilor passatu obisnuit mai inteleg,da sper sa nu ziceti ca acest reno e mai frumos si decat Passat cc :)) asta ar fi prea de tot ,nu are cum...
    9 18
  • Decat noul Passat, mai bine noul Mondeo. Si urmatorul ep lista e Talisman, daca se dovedesc a fi motoare fiabile.
    10 13
  • parerea mea
    Arata intr-un mare fel! Singura observatie: interiorul seamana cu cel de la Volvo. Atat bordul cat si "tableta". Nu ca ar arata rau, dar parca m-am saturat de copy-paste!
    7 7
  • hazard
    Oau, ce Passat cu emblema de Renault :)
    11 16
  • Eu am o Laguna 2, as face saltul la Talisman (nu ma incanta numele in mod deosebit, imi adduce aminte de formatia...).
    NU stie nimeni Renault au renuntat la motorul de 2 litri definitive ?
    6 2
  • @Alex Noul Mondeo e la nivel de Superb. Passat si viitorul Talisman intra in alta categorie de pret :-)
    5 6
  • RenFault
    Motorizarile sunt foarte slabe. Grosul vanzarilor il reprezinta motoarele diesel in clasa asta iar Renault vine cu motorul de 1.5 dCi de pe vremea faraonilor si cu rasnita de 1.6 dCi de 160 CP care e moarte curata pe caroseria de segment D. Vom trai si vom vedea dar pronosticul meu e ca Renault va da chix si cu generatia asta. O sa se vanda peste 2-3 ani la SH cu 7-8 K euro si o sa si-o permita si comentatorii de aici. Cat despre comparatia cu Passat e hilara, plecand de la plastice si pana la tehnologie.
    7 22
  • In segmentul asta cam toate seamana intre ele.
    Voi vreti si frumoasa si deșteaptă si devreme acasă.......!!! sa aiba 350Cp dar sa consume sub 5%, spatiu ca in autobuz, daca are o remorca ar fi ideal si sa coste cat un Logan daca se poate
    Gasesc ca este o masina echilibrata
    22 0
  • vaisteauata
    @renfault,
    Tu imi pari un adevarat vizionar si un mare expert, adevarat cunoscator.
    Sa inteleg ca deja ai pipait plasticele din Talisman (intelegem ca pe cele din Passat le visezi) si ai facut comparatia? Lumineaza-ne si pe noi, care dreak o fi tehnologia aia nemaivazuta din Passat, pe care nu o are nimeni, dar'mite rasnita talisman?
    Daca motorul de 160 CP este "rasnita", 1,6 TDI de 120 CP de pe Passat ce este ?periuta de dinti? Sa intelegem ca atunci cand Laguna punea un motor de 2,0 cu 150CP era sufficient?
    Vrei sa pari genul care isi cumpera numai varful de gama de la Passat, diesel-ul biturbo de dousutepatruj de cai, sa te dai cu el prin bucuresti, sa moara gagicile cand te vad in masina poporului de 50 mii de euro. Sa nu uit:neaparat 4motion, ca sa te urci iarna pe trotuarele deszapezite:))
    Cum iti place sa faci presupuneri fara sa ai habar despre ce vorbesti, risc si eu una: nu cred ca ai bani sa-ti iei asa masina noua, mai degraba imi pari genul care da 8-10 mii euro pe o nemteasca de 12-15 ani, neparat cu motor de 3000 cmc, pe care o inmatriculeaza in Bulgaria si dupa 2-3 ani o vinde cu un sfert din pretul pe care l-a dat. Nu fi trist, ramai cu expertiza pe "plastice"!:))
    25 7
  • RenFault
    1. Passat are motorizarea de 1.6 TDI la intrarea in gama iar la Talisman rasnita este oferita pe varful de gama.
    2. Din pacate pentru tine m-am urcat in Talisman la Paris (am mai scris asta si in alt comentariu). Daca mergi pe Champs Elysee o sa vezi in show-room-ul Renault si Kadjar-ul si Tnoul Espace in versiune Initiale Paris. Nu-ti face probleme, o sa te lase sa intri, chiar daca tu pari asa mai ciudatel din fire. Atentie totusi la camerele video, nu prea tolereaza hotii de buzunare!
    8 19
  • pentruReFault
    Pari un tip care nu iti permiti o masina noua, si in nici un caz noul Talisman, poate ai vreun sh vw de cativa ani si crezi ca ele sunt venite cu tehnologie star wars ...intelegem ca esti fan declarat vw, dar pe bune sunt chiar plictisitoare si anoste la interior passatu-rile alea, sa fim seriosi, masini de luat ochii doar.
    14 6
  • Passat nici nu pute pe langa acest Talisman. Doar daca amintesc de faptul ca vine cu primul sistem 4Control din segment, il detroneaza , nici macar sedanurile premium din aceasta clasa nu are acest sistem care face ca rotile spate sa vireze si ele.
    8 13
  • Da lano 'nici macar sedanurile premium nu are..' :))

    Esti un hater de marci germane declarat si se vede din frustrarea ta, vezi sa nu o iei pe urmele lui ivan.

    Cum zici ca talisman are , si passat are multe altele care renO breloc nici peste 4 generatii nu o sa le adopte in segmentul asta , multe imprumutate de la audi din clasa premium.
    Te las pe tine sa le descoperi care sunt.

    Oftica este mare , se vede dupa cum vorbesti dar poti folosi unghia sa te calmezi.
    4 7
  • haha marea tehnologie 4 c de care spui Lano, o folosea honda in anii 90.
    Ce face Renault este pur marketing , care la tine vad ca a prins.

    Sa ne amintim cand seful Renault admira Passatul si spunea ca este regele segmentului D ?? .. se pare ca l-a admirat indeaproape.
    Ca dimensiuni se incadreaza mai mult cu Superb.

    Astept cu drag si preturile .
    4 9
  • Passat este o masina fantastica si Renault incearca sa ajunga la nivelul lui cu Talisman. Nu o spun eu, o spune un oficial Renault. Asta ar trebui sa le dea de gandit unora. Plus ca masina nu este conceputa 100%de Renault. Are ceva legaturi si cu Samsung Motors.
    Cat despre Mondeo, sa nu uitam ca un State este se cativa ani pe piata. Deci platforma tehnica nu e chiar noua. Asa ca singurul adversar serios pentru Passat eu il vad a fi (in continuare) Mazda 6.
    Talisman si Mondeo nu spun ca sunt slabe, ci doar ca au unele slabiciuni datorate modului cum au fost gandite inca din faza de proiect. Veti vedea cum in mai toate testele comparative Talisman va fi sub Passat, Mondeo sau Superb. Mie masina asta mi se pare un Latitude mai cool.
    4 5
  • totul se rezuma la bani, depinde ce masina iti iei de ce bani, laguna era la oferta cu 14 000 full options, 2.0 140cp, ce-i drept, benzina aspirat, la banii astia luai o skoda octavia 1,2 tsi, nici vorba de passat.

    Daca de banii cu care cumperi un talisman 1,6 160 poti lua abi un passat de 1,6 120 de cai atunci sigur mergi cu talisman. E clar ca passatu e cel mai bun din segment, dar cand vine vorba de "cata masina cumperi de ce bani" s-ar putea cu mondeo, talimsan, 508, superb sa iesi mai bine.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru