El este Talisman: imagini și detalii oficiale cu înlocuitorul lui Renault Laguna
Varianta Estate a noului Talisman are aceleași dimensiuni exterioare ca berlina din aceeași gamă. Portbagajul său oferă un volum de încărcare de 572 de litri și poate găzdui obiecte cu o lungime maximă de 1.116 milimetri fără a plia bancheta spate.
Odată pliată, pe lângă extinderea volumului de încărcare la aproape 1.700 de litri, portbagajul poate găzdui un obiect cu lungimea de 2.010 milimetri. La fel ca în cazul versiunii berline, Renault își propune ca Talisman să fie cel mai spațios model al clasei medii, iar versiunea Estate punctează cu 30 de milimetri în plus pentru capetele ocupanților din spate atunci când este comparată cu sedan-ul din gamă.Renault va oferi noul Talisman Estate cu aceleași propulsoare alături de care este disponibilă varianta berlină a gamei: trei diesel-uri și două motoare alimentate cu benzină. Unitățile alimentate cu motorină sunt propulsoarele Energy dCi, care oferă 110, 130 CP și 160 CP (cel din urmă pentru varianta twin-turbo), în timp ce gama alimentată cu benzină are două unități Energy TCe, de 150 și de 200 CP. Indiferent de motorizarea aleasă, noul Talisman este oferit cu sistemul multimedia R-Link 2 și cu o gamă generoasă de sisteme de asistență a șoferului, care merge de la recunoașterea semnelor de circulație și monitorizarea unghiului mort până la sistem activ de frânare de urgență, tempomat activ și sistem de evitare a depășirii vitezei maxime înscrisă pe semnele de circulație.
Experții Mercedes au testat calitatea noului Renault Talisman
Via Renault
te contrazici singur. daca e frumoasa, cum sa se inspire de la Passat? :)
Totusi, frumusetea este ceva subiectiv, am sa recunosc ca noul Passat nu arata chiar asa rau, cel putin asta e parerea mea subiectiva
NU stie nimeni Renault au renuntat la motorul de 2 litri definitive ?
Voi vreti si frumoasa si deșteaptă si devreme acasă.......!!! sa aiba 350Cp dar sa consume sub 5%, spatiu ca in autobuz, daca are o remorca ar fi ideal si sa coste cat un Logan daca se poate
Gasesc ca este o masina echilibrata
Tu imi pari un adevarat vizionar si un mare expert, adevarat cunoscator.
Sa inteleg ca deja ai pipait plasticele din Talisman (intelegem ca pe cele din Passat le visezi) si ai facut comparatia? Lumineaza-ne si pe noi, care dreak o fi tehnologia aia nemaivazuta din Passat, pe care nu o are nimeni, dar'mite rasnita talisman?
Daca motorul de 160 CP este "rasnita", 1,6 TDI de 120 CP de pe Passat ce este ?periuta de dinti? Sa intelegem ca atunci cand Laguna punea un motor de 2,0 cu 150CP era sufficient?
Vrei sa pari genul care isi cumpera numai varful de gama de la Passat, diesel-ul biturbo de dousutepatruj de cai, sa te dai cu el prin bucuresti, sa moara gagicile cand te vad in masina poporului de 50 mii de euro. Sa nu uit:neaparat 4motion, ca sa te urci iarna pe trotuarele deszapezite:))
Cum iti place sa faci presupuneri fara sa ai habar despre ce vorbesti, risc si eu una: nu cred ca ai bani sa-ti iei asa masina noua, mai degraba imi pari genul care da 8-10 mii euro pe o nemteasca de 12-15 ani, neparat cu motor de 3000 cmc, pe care o inmatriculeaza in Bulgaria si dupa 2-3 ani o vinde cu un sfert din pretul pe care l-a dat. Nu fi trist, ramai cu expertiza pe "plastice"!:))
2. Din pacate pentru tine m-am urcat in Talisman la Paris (am mai scris asta si in alt comentariu). Daca mergi pe Champs Elysee o sa vezi in show-room-ul Renault si Kadjar-ul si Tnoul Espace in versiune Initiale Paris. Nu-ti face probleme, o sa te lase sa intri, chiar daca tu pari asa mai ciudatel din fire. Atentie totusi la camerele video, nu prea tolereaza hotii de buzunare!
Esti un hater de marci germane declarat si se vede din frustrarea ta, vezi sa nu o iei pe urmele lui ivan.
Cum zici ca talisman are , si passat are multe altele care renO breloc nici peste 4 generatii nu o sa le adopte in segmentul asta , multe imprumutate de la audi din clasa premium.
Te las pe tine sa le descoperi care sunt.
Oftica este mare , se vede dupa cum vorbesti dar poti folosi unghia sa te calmezi.
Ce face Renault este pur marketing , care la tine vad ca a prins.
Sa ne amintim cand seful Renault admira Passatul si spunea ca este regele segmentului D ?? .. se pare ca l-a admirat indeaproape.
Ca dimensiuni se incadreaza mai mult cu Superb.
Astept cu drag si preturile .
Cat despre Mondeo, sa nu uitam ca un State este se cativa ani pe piata. Deci platforma tehnica nu e chiar noua. Asa ca singurul adversar serios pentru Passat eu il vad a fi (in continuare) Mazda 6.
Talisman si Mondeo nu spun ca sunt slabe, ci doar ca au unele slabiciuni datorate modului cum au fost gandite inca din faza de proiect. Veti vedea cum in mai toate testele comparative Talisman va fi sub Passat, Mondeo sau Superb. Mie masina asta mi se pare un Latitude mai cool.
Daca de banii cu care cumperi un talisman 1,6 160 poti lua abi un passat de 1,6 120 de cai atunci sigur mergi cu talisman. E clar ca passatu e cel mai bun din segment, dar cand vine vorba de "cata masina cumperi de ce bani" s-ar putea cu mondeo, talimsan, 508, superb sa iesi mai bine.