În paralel cu prezentarea noului facelift pentru Fluence, Renault a publicat astăzi primele imagini oficiale ale noului Symbol. Modelul produs în Turcia şi destinat anumitor pieţe europene - printre care se numără şi România - vine cu o nouă înfăţişare, cu motoare îmbunătăţite şi cu dotări complet revizuite. Sedanul subcompact Renault a fost oficial astăzi, în ziua dedicată presei de la Salonul Auto de la Istanbul.
La nivel estetic, noul Renault Symbol încearcă să se încadreze în noua linie de design impusă de Laurens van den Acker. Popularizată de noul Clio, aceasta se evidenţiază şi pe Symbol printr-un logo central de dimensiuni mari care face legătura între blocurile optice, efectul fiind însă unul care va stârni destule discuţii în rândurile fanilor Renault şi nu numai. Mai mult, partea posterioară a noului Symbol seamănă foarte mult cu cea a noului Logan, diferenţele dintre cele două modele - cel puţin la nivelul stopurilor - fiind foarte mici.
cruise control cu limitator de viteză şi o banchetă spate fracţionabilă 60/40.
Punctul forte al noului Renault Symbol se dovedeşte a fi însă nivelul ridicat de dotări. Astfel, Renault le va oferi clienţilor care aleg noul Symbol o serie de elemente care până acum nu au avut loc pe un model de segment mic destinat pieţelor în dezvoltare, cum sunt touchscreen-ul cu diagonala de 7 inch, navigaţia Renault Media Nav, conectivitate Bluetooth şi USB,La capitolul noutăţi tehnice, noul Renault Symbol se laudă cu apariţia în gamă a motorului TCe de 0.9 litri şi 90 de cai putere care este prezent începând din această toamnă şi pe noile generaţii Logan şi Sandero. Acesta promite un consum de 5.3 litri/100 km. Motoarele care completează oferta Renault în segmentul sedanurilor mici sunt clasicele dCi de 75 şi 90 CP, primul afişând un consum excepţional: 3.9 litri/100 km.
Oricum Logan (1 sau 2) a fost si este mai bun de 1000 ori decat precedentul Symbol.
Arata mai bine logan 2 !
Nu inteleg de ce Renault canabalizeaza Dacia in loc sa se ocupe de competitivitatea celorlalte modele ca Laguna, Megane, Fluence s.a.
Si pe astea le-a omologat Renault inainte de aplicarea legii europene?
Cat naiba pot costa niste LED-uri din astea de se zgarcesc francezii atat? Nu zic, la Clio mai bine nu le puneau = se vede ca au fost adaugate dupa terminarea design-ului...
@Realitatea zilei- Albea nu se mai fabrica de ceva timp si nici nu se stie daca o sa-i mai faca pt Europa inlocuitor, Asa ca ramane Chevy Aveo si Kia Rio sedan(o masina superba) care totusi sunt destul de scumpe.
Ca arata mai bine sau nu Aveo e chestie subiectiva, dar adevarata imbecilitate mi se pare sa pretinzi ca stii dotarile si materialele cu care vine Symbol... Inainte de a veni cu asemenea "judecati" pune in balanta si faptul ca Renault este specialistul pietei europene, nu GM, Chevrolet. Renault oferea masini de succes pietei europene cu mult timp inainte ( DECENII !!) sa vina Chevrolet si mama lu'Chevrolet.
Iar faza cu patriotismul... hai sa fim seriosi... putini isi cumpara Logan cu "patriotismul" in minte... aici nu traim in America... traim intr-o tara modesta unde valorile sunt altele. Da, cineva trebuie sa te readuca la realitate . Si ce patriotism e in Germania, Italia, Franta unde Dacia face vanzari importante? Patriotismul e o mare aberatie in justificarea vanzarilor bune la Dacia.
Dotarile in plus cu care vine Symbol apar in articol, aer automat si sistem start and stop, eu nu pretind nimic, iar pt faptul ca Symbol arata clar mai rau decat Logan 2 la partea din fata, dupa parerea mea ar trebui sa aiba din start -500 de euro la pret, deci hai sa gasim o justificare logica de existenta a acestui model pt 2 dotari, aer automat si-un buton de start care putea fi puse si pe Logan in echiparile superioare, iar la patriotism nu eu am adus in discutie asta, evident ca e o tampenie, a adus cineva care a spus ca dc sa cumperi Aveo sau Kia, cand poti sa ajuti la "capitalizarea Renault" alegand , dc nu un Symbol in locul lui Logan 2, unul produs in Turcia, celalalt in Romania.
Crezi ca Symbol nu va avea asa ceva? Eu cred ca va avea, mai ales ca Renault pune accent pe siguranta. In plus Symbol vine cu sistem multimedia, ceea ce Aveo nu are.
Eu as pleca de la faptul ca Aveo are o "mutra" draguta pe cand Symbol e putin...oribil, este un Logan 2 stalcit, toate dotarile enumerate se cam duc in zona Clio, pun pariu si ca pretul in variantele de dotari maxime se va duce in aceeasi zona, Symbol nu are cum sa fie decat un Logan ceva mai bine dotat dar care arata mai rau, concluzia mea: ori Logan 2 care va fi clar mai ieftin, ori Clio intr-o varianta rezonabila de dotari, chiar daca are spatiu mai mic, Symbol FAIL.
Eu as alege Symbol daca ar fi sa-mi cumpar in viitorul apropiat un Logan/Sandero, chiar si cu diferenta de pret.
Aberezi. Ce nu pricepi tu e ca spre deosebire de alti constructori, Renault a creat o prapastie intre hatchback si sedan in clasa mica, mai precis intre Clio si Symbol.
Noul Clio este o masina de life-style ce se poate bate oricand cu Fiesta sau Polo, in termeni de calitate, design, tehnologie, sportivitate etc. , lucru pe care Aveo 5usi nu-l poate face atat de bine.
Pe de alta parte, pe segmentul sedanurilor sub-compacte, Renault a creat 2 trepte:
1. una low-cost, fiabila -Logan-
2. una ceva mai dichisita pt pietele emergente -Symbol- ce se poate lupta fara probleme cu de-alde aveo, rio
Logica lor e foarte clara. A ta scartaie.
Masina lifestyle la Renault e Wind.
Si referitor la Aveo, este o masina de clasa mica si nu a fost gandita sa fie un exemplu. Dovada este si pretul mai mic decat celebri clasei mici. Asta nu inseamna ca nu poate fi o masina buna, doar ca a fost conceputa si cu gandul la economic. Iar asta se vede in calitatea materialelor, confort, antifonare etc., nu neaparat in dotari.