Esential
7990 | de euro este pretul cu TVA al versiunii standard al noului Renault Symbol. |
Noul Renault Symbol poate fi comandat acum in Romania, la preturi de pornire de la 7990 euro, cu TVA inclus.
Noul Symbol este disponibil in trei versiuni de echipare, Authentique, Expression si Privilege, in timp ce gama motorizarilor ofera doua variante pe benzina (1.2 16V 75 CP si 1.4 16V 98 CP) si doua diesel (1.5 dCi 65 CP si 1.5 dCi 85 CP).
Echiparea Authentique este destinata motorizarilor 1.2 16V 75 CP si 1.5 dCi 65 CP, versiunea Expression insoteste propulsoarele 1.2 16V 75 CP; 1.4 16V 98 CP; 1.5 dCi 65 CP si 1.5 dCi 85 CP in timp ce varianta Privilege este rezervata motoarelor 1.4 16V 98 CP si 1.5 dCi 85 CP.
Clientii pot alege intre 12 culori de caroserie, dintre care 9 metalizate. Noul Renault Symbol este oferit cu o garantie de 36 luni sau 100.000 km, 6 ani garantie anticoroziune pentru caroserie si 24 luni garantie pentru vopseaua caroseriei.
Via | Renault
Versiune |
Motor |
Pret |
Symbol Authentique |
1.2L 75 CP |
7.990 |
Symbol Expression | 1.2L 75 CP |
9.040 |
Symbol Expression | 1.4L 98 CP |
9.590 |
Symbol Privilege |
1.4L 98 CP |
10.190 |
Symbol Authentique | 1.5L 65 CP |
9.390 |
Symbol Expression | 1.5L 65 CP |
10.440 |
Symbol Expression | 1.5L 85 CP |
10.890 |
Symbol Privilege | 1.5L 85 CP | 11.490 |
Si pt specialisti ca "eu" care iar face pe desteptul da nu-l prinde, vezi ca am avut un Mitsubishi Eclipse 2.0 150 CP din 1997 luat din Germania , 8000 de eur cu vre-o 160 mii de km la bord cu piele, aer conditionat, geamuri electrice, ABS, "baloane" sofer si pasager si am am facut si eu vreo 60 de mii de km cu el (si nu linistiti) in Romania si surpriza, reaparatii cam 1000 de euro si omul care a luat-o a mai facut si el vre-o 30 mii si e mega fericit si multumit, baga bani doar in accesorii, consum oras 9-10 %, pret vanzare 7000 euro, pierdere la revanzare "1000" in 2 ani si eu stiu, o fi mai frumos, mai bun si mai performant ca un logan nou???:))))
Acum am trecut la Subaru WRX '94 2.0 211 CP cu 9000 de eur in total si asta cred ca e mai nasol ca Loganul, Renault-ul etc....:)), nu "eu" care comentezi asa "Si cam ce masina ti-ai lua ?:)) Passat din 2000 ?:)) scuze, dar ma amuza cei cu masini din "germania"."???
Poate ne intalnim si noi tu cu masina ta noua preferata de 10 mii de euro si eu cu a mea de 9000, ba pardon 10 mii ca acum are 260 CP.
da' sa fie macar curata inauntru, si sa nu aiba deja 3 ambreiaje schimbate, si sa aiba si frine.
daca iti iei o "nemteasca" si ai ghinion bagi bani multi ca sa o faci, dar sa mearga... www.mobile.de sau www.autoscout24.de gasiti masini cumgasesc si altii.. sau, mai bine, daca aveti pe cineva pe-afara, poate o sa fie mai bine...
Daca vreti masina noua, va luati pe masura posibilitatilor.... dar nu uitati ca exista si lucruri mai putin placute precum preturile practicate in service, ce acopera garantia si ce nu, calitatea lucrarilor prestate in service "autorizat".... intretinerea masinii (impozit anual si consumabile)...deci, alegeti-va varianta accesibila voua si nu o mai dati pe nasoale ca ala e prost ca ia masina d'aia sau lu ala ca-i cade tabla si ruguna... fiti mai atenti cum conduceti, regulile de circulatie si urmarile tragice ale nebuniei nu tin seama de ce masina ai...
Numa' bine!
Cat pr nick-ul tau "CelCareTeArde" nu cred ca ai sanse.
Pt. Emil - intra si tu pe mobile.de si cauta subaru impretza peste 200 CP 1994-1996 - si o sa gasesti multe 6-9 mii 8-11 mii cu tot cu inmatriculare si curata si cu frane. Si vezi ca ambreiajul e "consumabil" nu conteaza ca a avut schimbate 1 sau 10, asta depinde de ambreiajul care-l pui si stilul de condus.
Lasa ce e bun Renault-ul Clio de 1.4 benzina la care revizia (strict revizia specificata in carte) de la 60 mii de km costa 3200 ron (32 milioane), garantie tren de rulare 50 mii de km pret noua 12 mii eur, buna alegere :)))
1. depasit esti tu, platforma Subaru WRX 1994 a fost folosita pana in anul 2007 (cu update in 2001).
2. "Aia isi cam schimba masinile dupa 5 ani si le vand saracanilor ca tine care nici nau bani de una noua" - se vede ca nu ai calcat in viatza ta in Germania sa observi ca acolo jumatate din masini sunt fabricate inainte de 2000 si intr-o stare exceptionala.
Am si 2 masini noi dar pe firma - de, avantajul leasingului.
3.Masina de peste 200 CP a fost optiunea mea dar poti foarte bine cumpara o Honda Accord, o Toyota Avensis, un Bmw 320, sau de ce nu un Passat fabricatie dupa 2001, pana in 100 mii km si cu buget de 12000 de eur cu tot cu drum si inmatriculare, net superioare ofertei de 12000 de euro de masina noua.
3. "Si inca ceva la creierul tau neted, tu nu poti sa concepi ca sunt oameni carora nu le trebuie foarte multi cai si mai vor si o masina noua. De ce noua? Pentru ca asta este trendul intr-o Europa din care tu sigur nu faci parte. Ca oamenii sa-si cumpere masini noi pe care si le pot permite. E o chestiune de civilizatie si de bun simt, notiuni care tie iti sunt straine pentru ca singurele lucruri pe care le ai de dovedit in viata sunt numarul de cai de sub capota si in cat timp faci suta cu gioarsa ta la mana a 14-a."
Eu am un creier neted, dar tie-ti lipseste si ala.
Trendul de cumparari al masinilor noi este in mare crestere in Ungaria, Polonia, Romania (peste cele mentionate anterior) si mai ales Rusia. Trendul de cumparare a masinilor noi a scazut destul de mult in Germania, Belgia, Olanda, Italia, etc.
Tu traiesti din filme si carti baiatule, daca te-ai duce in Italia ai fi uimit sa vezi cu ce masini circula aia.
Numarul de cai sub capota sunt obtiunea mea, am enumarat si cateva alternative de masina de familie mai sus, dar oamenii ca tine cu LOGAN sau Renault noi, umflati in pepeni cu ce masina noua si lustruita aveti nu au cum sa inteleaga.
Da, masinile noi sunt o alternativa foarte buna pentru firma, posibilitate mai avantajoasa de leasing, scadere impozit si tva mai facila.
Asa ca mai baiatule, baga-ti mintile in cap si nu mai abera ca esti absolut pe dinafara.
1.Ma da prost esti, vezi ca nu duc marfa la butic ca la butic nu au produse IT.
2. Nu le iau pt. fiabilitate dar tu esti prea prost sa intelegi (un auto pe firma se amortizeaza in 5 ani conform legii, deci e de prefarat sa iei in leasing pe 5 ani, plus ca dobanda la masini noi in leasing este cam cum 7% mai mica decat la cele sh.
3.Ala care a facut pe dracu in patru sa-si ia masina noua avea si obtiune buna de sh, asta voiam sa arat, si nu numai de 200 CP dar nu ma mai repet.
4.Observ ca frustrarile sunt ale tale, diferenta dintre noi este ca eu am fost in Italia in concediu nu la furat sau la spalat wc-uri si nu il spal decat pe al meu de acasa, am avut ~ 30 de masini personale (pasiune), am facut mecanica auto de palcere, si nu ma bag ca musca-n kkt cand habar nu am de un subiect cum faci tu.
Maşina mea nu poate merge mai repede de 172 kilometri la oră dar cum limita maximă de viteză în ţara noastră este 130 kilometri la oră, nu văd de ce mi-ar trebui o maşină mai rapidă. Şi cum nu merg cu ea pe drumuri de munte, nu văd de ce mi-ar trebui o maşină 4x4 şi cu mulţi cai putere. Pentru siguranţă? Dacă e să te cheme Şeful cel mare, te cheamă şi dacă eşti într-un Volvo sau într-un SUV. Pentru mine e maşinuţa perfectă. Aşa cum pentru alţii maşinuţa perfectă este una de 200 CP luată la mîna a doua. Hai să acordăm celorlalţi dreptul la diferenţă, drept pe care fiecare din noi îl revendică la rîndul său.
:)
Si cam ce masina ti-ai lua ?:)) Passat din 2000 ?:)) scuze, dar ma amuza cei cu masini din "germania".).
In cazul tau e ok, dar sa nu-i facem prosti pe cei care-si iau masini din Germania ca nu este asa, mai ales daca ai habar cu ce se mananca.
2.va intreb eo pe toti aia care iubesc masinile din germania, dc, nemtii prefera sa ia loganuri la ora actuala pt k sunt masini proaste sau dc?
3. nemtii isi vand rablele pt ca au un defect ,cva si gasesc destui fraieri sa le vanda
4.o masina noua nu se compara cu una veche