Primul pas în noua direcţie a Renault-Nissan este numirea unui manager care să supravegheze departamentele de producţie ale ambelor mărci, această acţiune urmând să aibă loc până în aprilie.
Ulterior, departamentele de cercetare şi dezvoltare vor fi unite în aceeaşi manieră. Cei doi manageri îi vor raporta direct lui Carlos Ghosn. Apoi, alianţa franco-japoneză va lucra pentru a realiza platforme comune pentru viitoarele modele şi la soluţii de producţie la comun pentru aceste modele. Reprezentanţi Alianţei Renault-Nissan au refuzat să comenteze speculaţiile anunţate de cei de la Nikkei, pe motiv că nu discută planurile şi proiectele de viitor. Cele două mărci colaborează din 1999 şi au reuşit să economisească 2.69 miliarde de euro în 2012 graţie proiectelor comune. Reţeaua Renault-Nissan nu este la prima măsură de reducere a costurilor, promovându-l pe Hiro Saikawa, Chief Competitive Officer, în poziţia de numărul doi în companie, acesta fiind nevoit să supravegheze achiziţiile, cercetarea şi dezvoltarea, producţia şi lanţul de aprovizionare la nivel global, totul pentru eficientizarea afacerii franco-japoneze conduse de Carlos Ghosn.Via Reuters | Nikkei
Ce face Renault-Nissan nu-i diferit de ce se intampla in restul industriei auto, respectiv in alte industrii. Mai invata si...maturizeaza-te!
- parteneriatele astea sunt specifice oricarei industrii nu numai celei auto
- scaderea costurilor folosind platforme comune este la fel de ....comuna si in cadrul aceluaiasi grup. Vezi Loganul. Sau vezi Skoda ;)
- productia ridicata este dictata de cerere. De multe ori se produce pe stoc dar sunt la fel de multe stirile ce ne informeaza cu performantele fabricilor ce numai fac fata si este necesar suplimentarea numarului de unitati produse.
- salvarea resurselor incepe in primul rand cu un comportament rezonabil al consumatorului final.
- si da, scopul este marirea profitului. E leagea firii.
-ce masina ai ?
-Nissan Patrol.
-1.5dci ca pe Duster ?
-da, cu 110cp.