Renault și Nissan intenționează să ofere la jumătatea lunii mai primele informații despre noua strategie de dezvoltare a Alianței, în ciuda faptului că industria auto traversează în prezent o perioadă dificilă din cauza pandemiei de coronavirus SARS-CoV-2.
Într-un interviu acordat publicației The Wall Street Journal, șefii celor doi constructori argumentează decizia unui anunț cât mai rapid pentru a putea câștiga încrederea investitorilor.
De la începutul acestui an, acțiunile Renault au scăzut cu 58%, iar cele ale Nissan cu 46%, inclusiv pe fondul scăderii vânzărilor și a profitului.
"Dacă planul nu este bine explicat și înțeles, atunci prețul acțiunilor nu își va reveni, iar oamenii nu vor crede că Nissan poate reveni", a precizat Makoto Uchida, CEO-ul Nissan.
La rândul său, Jean-Dominique Senard, președintele celor de la Renault, afirmă că francezii nu obțin venituri în prezent din cauza întreruperii vânzărilor în cea mai mare parte a Europei.
"Situația este foarte clară. Nu putem genera venituri pentru că nu putem vinde", a precizat el.Presa internațională a relatat la sfârșitul lunii martie că Mitsubishi ar putea achiziționa 10% dintre acțiunile Renault ca parte a unui amplu plan de repoziționare a Alianței formate de Renault, Nissan și Mitsubishi, iar o decizie finală în acest sens ar putea fi luată chiar în luna mai.
Pe de altă parte, producătorii analizează opțiunea de a închide anumite uzine și de a renunța la modele care nu generează profit.
Via Automotive News
Comentarii (0)