Discuţiile dintre cele două părţi au fost confirmate de purtătorii de cuvânt ai companiilor implicate, însă nu se cunosc în acest moment detalii legate de partea tehnică sau de locul în care vor fi produse cele două modele înrudite. "Suntem în discuţii preliminare cu Renault şi până acum nu a fost luată nicio decizie în acest sens", susţine Uta Leitner, ununul dintre purtătorii de cuvânt Daimler.
În acest moment, Daimler colaborează în zona utilitarelor mari cu germanii de la Volkswagen, însă contractul dintre cele două părţi se va încheia în 2016, an în care Volkswagen a anunţat că va dezvolta următoarea generaţie Crafter in-house.
Colaborarea dintre Daimler şi Renault va fi simţită în zona autoturismelor în momentul lansării noilor generaţii Twingo şi Smart Forfour.
Modelele vor fi construite pe aceeaşi platformă, urmând să fie asamblate la uzina pe care Renault o deţine în Slovenia.via Automotive News (înreg.)
Renault-Nissan a ridicat multe sprancene prin succesul colaborarii lor, dovada ca au fost curtati de GM, Chrysler sau Ford.
http://www.automarket.ro/stiri/alianta-renault-nissan-ocupa-locul-trei-in-topul-vanzarilor-din-2010-35978.html
Cred ca doar povesti o sa auda nepotii mei de la mine cum in anii 2000, Sprinterele treceau de 1.000.000km, pe cand Traficurile nu mergeau nici 400.000km fara interventii la motor. Adio Sprinter cu milionu la bord, bun venit DCi.
Eu cred ca va iesi ceva bun.
Pe voi astia de aici trebuia sa va ia Mercedes drept consilieri cand s-au gandit sa faca aceasta alianta:))))))) Deci aia sunt prosti si nu stiu ce e bine pentru ei,dar voi care ati condus sute de modele Renault Mercedes si altele mai ales utilitare sunteti mult mai bine informati si pregatiti si cunosteti si componentele financiare care au stat la baza acestei aliante...
Mercedes = un cerc, unde punctul de intersectie este fix in mijloc, ceea ce rezulta o precizie maxima, deci fiabilitate indelungata indiferent de motorizare.
Renault= seamana cu un circuit/pista, culoare gri,latimea,forma ne duc cu gandul la acest lucru, iar circuitele sunt asociate cu motorizari pe benzina. Deci pa pa Dci nefiabil.
Stiu ca o sa iau multe manute rosii, insa era vorba de un comentariu mai putin normal... ceva anormal :)
Haos in capul unora, frate! Se vede ca cei de la AM sunt la gratar, ca nu s-a mai facut curatenie pe-aici.
Uita-te pe statisticile de vanzari si pe strazi si nu mai manca bors. Vei vedea la greu Mastere vechi de 10-15 ani si noi de ultima generatie deopotriva.
PS: daca nu stiai Renault Master este “VAN OF THE YEAR 2012” in GERMANIA
Si asta nu e tot... Renault Master e multiplu premiat :
- «Van of the Year 2012» în Olanda, premiu oferit de către «Automobiel Management»
- «Vehiculul anului 2011 pentru companii», acordat de către revista franceză « L.Automobile et l.Entreprise».
- «Utilitara anului 2011», distincţie acordată de către revista franceză « L.Argus ».
- «Van of the Year 2011», titlu obţinut în Danemarca şi Lituania
- «Furgonul anului 2011», premiu acordat de către revista britanică « What Van?»
- «Furgonul anului 2010», desemnat în cadrul Fleetworld Trophy 2010 în UK . Grupul Renault a fost ales şi « Constructorul de furgoane al anului » (UK)
- «Transportatorul anului 2010», desemnat de către revista germană «Kep».
Bine ca stiu romanii sa faca afaceri mai bine decat Vesticii si sa scoata tara din rahat... uite unde suntem acum ! Suntem clar in fata Germaniei, Frantei sau Marii Britanii... Suntem un model economic de invidiat :))