Esential
215 | cai putere dezvolta motorul in patru cilindri instalat de Renault pe Sherpa. |
120 | km/h este viteza maxima pe care o poate atinge Renault Sherpa. |
215 | cai putere dezvolta motorul in patru cilindri instalat de Renault pe Sherpa. |
120 | km/h este viteza maxima pe care o poate atinge Renault Sherpa. |
Renault a dezvoltat primul vehicul militar francez capabil sa rivalizeze cu celebrul Humvee. Botezat Sherpa, modelul militar este un off-road-er pur care, spre deosebire de rivalul sau american, nu a ajuns sa fie disponibil pentru publicul larg.
Renault ofera doua versiuni ale modelului Sherpa, una care poate transporta patru pasageri si o incarcatura de doua pana la trei tone si un pick-up care ofera spatiu pentru doi pasageri si o capacitate de incarcare de pana la 4.1 tone.
Pentru a propulsa un asemenea model, Renault a decis sa recurga la ajutorul unui motor diesel cu patru cilindri, supraalimentat, care ofera 215 cai putere la 2300 de turatii. Performantele pe sosea nu sunt deloc impresionante (viteza maxima de 120 km/h), ceea ce conteaza de fapt fiind insa consumul foarte mic de carburant.
Sherpa poate parcurge pana la 900 de kilometri cu o viteza de croaziera de 70 km/h. Renault afirma de asemenea ca motoarele care echipeaza ambele versiuni Sherpa respecta normele de poluare Euro 4.
via | CarScoop
2)Nu comentez nimic legat de autonomie, dar vezi ca se precizeaza in stire faptul ca Sherpa nu este disponibil publicului larg, asa cum este H1.
3)Vezi ca se scrie "allez"!
+0.1% wisdom.e greseala des intalnita dar modificati si voi articolul...da impresia ca va pasa :D
si ontopic : e urat cu spume, si ma indoiesc ca bate humvee-ul in performante, chit ca modelul american e in productie din 1984 care apropo gtrazvan, guvernul american deja cauta inlocuitor pentru humvee
Dl Bogdan Mirica, ne faceti placerea sa va puneti cenusa in cap pentru confuzia pe care ati facut-o intre H1 si Humvee? Ati facut-o in calitate de cunoscator al pietei masinilor... deci e cazu'. Ca sa nu trebuiasca sa rescrieti articolul. Multumim.
masina asta am vazut-o cu mult timp inainte la paradele militare fraceze asa ca nu e de ieri aparuta si probabil ca e folosita tot in zonele desertice de legiunea straina si alte divizii similare ale armatei, lucru care o face la fel de nefolositoare pe teren cu adevarat accidentat.
P.S. aici nu vorbim nici despre tancuri, nici despre primul razboi mondial. asa ca "tot eu", nu vad relevanta
Guvernul american cauta inlocuitor pentru humvee pentru ca nu face fata la conditiile de lupta actuale (lupte urbane). Are capacitate mica de transport trupe, iar blindajul este sub orice critica. In Irak se facusera ateliere in care se montau placi suplimentare de blindaj pe masini, ca sa sporeasca cat de cat siguranta militarilor. Cred ca acum au in vedere un trasportor de trupe care sa reziste la RPG-urile irakiene.
Referitor la Renault Sherpa ar putea folosi locatia Aro din Cimpulung sa le asambleze in Ro si am putea cumpara si noi ceva mai nou pentru armata, ca vad ca face fata la drumurile din Romania si avand un motor diesel nou, este destul de economic. Aro-urile din dotare s-au invechit fizic si moral. R.I.P.
RENAULT FIRMA DE KKT.
daca aratarea aia duce 4 tone si 2 pasageri... cu performatze "off-road pur" :)) ... eu ma urc intr-un camion facut la Roman S.A. si accept orice provocare de la o coaja dinaia Renault
P.S. dintr-o parte parca seamana 1pic cu Clio :))
Aici gasiti pagina officiala renault-trucks-defense: http://www.renault-trucks-defense.com/sherpa_2_2000813_0.html?lang=en
Gasiti si date tehnice, si decideti daca e mai bun decat fratesau din SUA sau nu.
ps.: cica e supraalimentat motorul... asta nu poate duce la probleme de fiabilitate in desert???
am pus si eu unul pe you tube cu isizul meu din 1986 ,dar urmaream oi nu camile si pe bune e mai reusit decat asta .
iar consumul....oricine stie: consum mare=putere ,:)) ia incarc-o cu 4 tone sa vezi ce mai trage....sa moara !
hai pa
Asa e romanul.
Renault versus Hammer versus Mercedes - Hmmmmmmmmmm Putem schimba ordinea? Hai sa nu ne mai jucam cu performantele si cu fiabilitatea produselor. Am Audi A8-4.2 TDI 95000 km, in afara de 3 pene de cauciuc si un schimb de computer datorita unei cafele varsate in computerul de bord nu am avut absolut nimic de reprosat. Bravo Audi si sper sa-l tina bracinarii si peste inca alti 90000 Km. Pentru un confort suplimentar, am luat un Lorinser-Mercedes 550. Am 6000 Km in 2 luni de la achizitie Casa Auto. 2 Masini de calibru pe care viata mi-a permis sa le am de noi. Poate intereseaza sau nu parerea mea: prefer Audi chiar daca la o liniuta intre ele Mertanu' a luat-o putin mai repede de la 200km/h. Unu' are 318 HP celelalt are 388 HP. Rezultat normal. Neamtu' nu minte. In schimb, consum : Mertan' - 22l/100km, Audi - 8.4l/100km. Uauuuuu, realy......prefer Audi. Ca bani de achizitie e cam la fel. peste 140000 Euro( TVA inclus) Nici nu mai conteaza +/- 10-15.000 euro. Alte comentarii versus 2 capete de serie Audi-Mercedes le astept cu interes. Atentie: sunt propietar direct la ambele supermasini.