Esential
8.9 | % este cota de piata a lui Renault in Europa |
Pe o piata europeana aflata in scadere cu 2% fata de acceasi perioada a anului trecut, Renault a reusit sa-si mentina cota de piata la 8.9% in primul trimestru din 2008. Vanzarile din Germania au urcat cu 19.5%, in conditiile in care piata locala nu a crescut decat cu 2.7%. Aceleasi performante au fost atinse si in alte tari - precum Olanda, Elvetia sau Austria - unde cresterea vanzarilor producatorului francez au depasit in procente cresterea pietelor locale.
"Conform previziunilor noastre, odata cu sosirea in cursul primelor doua luni a patru noi modele - Noul Kangoo in versiunile VP si VU, Clio Estate si Grand Modus - rezultatele Grupului sunt in crestere. Alte cinci modele, printre care Koleos si Sandero, a caror lansare va fi facuta in cursul lui 2008, vor contribui la continuarea acestei dinamici." declara Patrick Blain, Director Comercial al companiei franceze.
Unul dintre modelele care au contribuit serios la cresterea vanzarilor este noul Laguna. Cu varianta Estate lansata de curand si cu Laguna GT inca in asteptare, Renault se bazeaza pe o rezerva continua de vanzari in urmatoarea perioada.
Aportul modelelor Dacia este si el semnificativ in vanzarile francezilor. Dupa cum se stie, diferitele variante de Logan sunt vandute in afara continentului sub sigla Renault. De aici rezulta si succesul Renault-ului in alte colturi ale lumii precum Rusia, Iran, pe continentul african si in America Latina, unde se cauta automobile low-cost.In Europa de Est si statele mediterane, regiune care include si Romania, piata a crescut in primul trimestru cu 32% iar vanzarile Grupului Renault cu 20.5 procente. In Romania, cresterea vanzarilor se ridica la 5,7%, iar cota de piata a Grupului este de 34,9%.
Via | Renault
Comentarii (0)