Renault: "Primul model din gama Initiale Paris vine în toamnă, următoarele în 2015"

de Sebastian Toma
Joi, 05.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault va aduce primul său model de serie din viitoarea gamă premium Initiale Paris la Salonul Auto derulat în capitala Franţei. Respectivul model va avea cel puţin doi fraţi de gamă, aceştia fiind programaţi pentru lansare în 2015, titrează Automotive News.

Renault pregăteşte o gamă premium din mai multe modele, anunţă Automotive News citând CFO-ul mărcii franţuzeşti, Dominique Thormann. Primul component al gamei Initiale Paris va debuta la Salonul Auto de la Paris, programat în această toamnă şi este, cel mai probabil, o versiune high-end a lui Espace, monovolumul mărcii franţuzeşti care aştepta un succesor. Reconfirmarea programului premium al celor de la Renault era necesară din moment ce principalul său promotor, Carlos Tavares, a părăsit compania pentru a fi la cârma principalului rival, concernul PSA Peugeot-Citroen, care pregătea la rândul său o divizie premium DS, menită să transforme actualele versiuni premium ale modelelor curente într-o gamă independentă, cu o marjă de profit ridicată.

Renault şi Ford vor lansa game premium: Initiale Paris şi Vignale

Renault va dezveli versiunea de serie a primului model din gama Initiale Paris în octombrie. Reprezentanţii producătorului au refuzat să comenteze speculaţiile referitoare la tipul de automobil pe care îl vor lansa, cu toate că au prezentat la Frankfurt, cu un an în urmă, un crossover premium numit INITIALE PARIS. În primă fază, întreg proiectul ”Initiale Paris” era văzut ca o versiune de echipare de top care să fie oferită pentru anumite modele din gamă, dar strategii companiei, în frunte cu Tavares, fostul numărul doi de la Renault-Nissan, au decis că nu ar fi suficiente câteva versiuni de top pentru a transforma Initiale Paris într-un brand profitabil.

Renault Initiale Paris - detalii şi imagini ale conceptului

Dacă ne uităm la conceptele lansate de Renault în ultimii ani, numai de lipsă de inspiraţie nu-i putem acuza.
Iar noul INITIALE PARIS promite multe, rămâne de văzut ce va livra versiunea d serie.

Urmareste Automarket
În 2015, Renault pregăteşte să lanseze modele de segment C şi segment D care să completeze gama INITIALE PARIS. Ulterior, francezii vor lansa modele şi mai mari, posibil de segment E, care să fie vândute pe piaţa din China, gândite special pentru aşteptările clienţilor respectivi. Gama premium de la Renault se va lupta cu "Vignale" de la Ford şi cu "DS" de la Citroen. Cele trei companii vor miza pe dotări suplimentare, un design special pentru gama premium şi servicii de top oferite clienţilor care aleg respectivele modele.

Ford Mondeo Vignale Concept - detalii complete

Via AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (14)

  • Toti vor Premium...toti vor sa vanda masini cu minim 50.000 EUR...capitalismul e frumos pentru Gigantii Auto...noi insa facem rate pe 30 de ani in curand pentru o tabla unsa cu tendinte si elemente "premium"...
    32 8
  • Asadar vor concura cu gama DS si cu Vignale de la Ford, asta este altceva, doar ce-mi amintesc acum ce discutii au fost pe la sfarsitul anului trecut despre Renault si ideea de premium si cum vor avea sanse si imagine pt a concura cu marcile premium consacrate.
    11 1
  • RENAULT :)))))
    inca un model de rahat, cu un design de rahat, care o sa se vanda ...de rahat, ai impresia ca sunt programati spre faliment
    ca sa nu mai vorbim de plasticele ieftine si stricaciunile de rigoare
    8 19
  • dpdv al designului Espace e top-notch. Sunt curios ce va ramane in versiunea de serie...in ceea ce priveste calitatea...ma indoiesc ca nu vor fi in stare sa se ridice la nivelul cerintelor impuse de o clasa ce tinde spre premium. Au demostrat cu Nissan ca atunci cand este necesar se poate face treaba buna.

    Daca grija de anul trecut pentru marcile consacarate, grija ce atinsese un nivel ridicol de isterie s-a mai domolit odata cu clarificarea concurentilor directi a lui InitialeParis, se mai gasesc unii sa nu sa inteleaga faptul ca o oferta mai larga de modele este in avantajul clientului.

    cainele moare de drum lung si....
    10 5
  • Nivelul ridicol de isterie a fost atins de cei care nu erau de acord cand unii spuneau ca viitoarea marca premium de la Renault nu va concura cu marcile vechi pt ca nu are sanse, nu are imagine, nu pt c-ar face o masina proasta, cumva era @vianu care intreba " dar de ce sa nu aiba sanse, de unde stiti voi? "...intrebarile astea nu erau puse in raport cu o concurenta din gama DS sau Vignale, erau cu marcile vechi si consacrate, in special cu cele nemtesti, cainele o fi murind de drum lung dar nu e bine nici cu ipocrizia.
    2 2
  • @dan_grc

    ia mai citeste mataluta comentariile din linkul la care faci referire...cred ca realitatea o receptionezi stramba.

    http://www.automarket.ro/stiri/renault-si-ford-vor-lansa-game-premium-initiale-paris-si-vignale-53316.html

    comentariile mele de la 07.10.2013, 21:34 si 22:25

    Niciodata n-am zis ca potentialul concurent al lui IParis si Vignale ar fi unul "cei trei mari". Asta numai tu spuneai.

    Inteleg ca tu prin imagine de marca nu intelegi si calitate perceputa (calitatea fabricatiei, ergonomie, materiale, etc). Probabil ca tu ti-ai tras BMW pentru ca era ieftin si usor de intretinut si nu neaparat pentru ca se bucura de o imagine (deci de calitate perceputa) peste medie.

    Vezi ce inseamna sa privesti lucrurile cu supeficialitate?
    5 3
  • N-am chef sa-ti explic dc " mi-am tras" eu Bmw, apoi n-am spus eu ca va concura cu marcile germane, eu doar i-am contrazis pe cei care au facut-o, e posibil sa te fi bagat si pe tine in aceeasi oala, dar cum de multe ori esti un gica contra veritabil, am circumstante atenuante.
    1 2
  • ca m-ai bagat in aceeasi oala e una...iar presupunerea ca tu "ti-ai tras" BMW dintr-un motiv oarecare (sau mai multe) facea parte din economia discutiei. Departe de mine necesitatea de a sti ce te-a impins sa iti cumperi (sic!) un BMW

    PS. poate ca ies selfie-urile bine la volanul unui bmw, stiu eu....:))
    1 0
  • era bun un buton de edit

    Faza cu cainele nu iti era adresata...era pentru "@renault"....nu suntem noi cei mai buni prieteni dar un minim de respect imi este imposibil sa nu iti arat.
    2 1
  • aceasta este o masina in loc de espace un crossover de lux. renault a considerat inteligent ca un crossover are mai mari sanse decat un monovolum in aceste timpuri.
    1 0
  • @vianu...RENAULT
    pai normal ca un romanas ca vianu, ce poa' sa-si permita si el decat un rahat de plasitc gen Clio, probabil sau restul gamei de acelasi fel sh
    daca ai avut noroc si nu ti s-a sticat inca, e ca ... ai avut noroc, mai incearca, la Renault e ca la ruleta, n-ai de unde sa stii, imi dau seama ca n-ai avut experiente d-astea, sau dovezi certe ca Renault e cam de rahat...ca masina, si cand se strica, se strica de-ti bagi picioarele-n ea de masina frantuzeasca
    probabil ca ai tangenta cu Renault, daca esti asa de bun in proverbe si zicatori...romanesti, normal, altceva la ce sa te pricepi, nu?
    stii cum se spune: la unii daca ai ghinion nimeresti una cu probleme, la francezi daca ai noroc nimeresti una buna
    0 6
  • @vianu...RENAULT
    si probabil mixezi si tu vopseaua pe acolo pe undeva la margine de Tuciuresti, si odata cu asta ai inceput sa te pricepi la masini, nu?
    2 2
  • @no-name

    da ma', asa e. M-ai citit: renault, clio, plastic, vopsea, tuciuresti

    Iar tu, presupun ca esti fan germane, SH, in principal, ca astea "ie" bune, nu? Garantezi tu, ce dreaku'...

    :))

    Mi-am mai gasit un prieten...parca sunteti trasi la xerox... :|
    7 0
  • Andrei
    O evolutie de design a celor de la Renault pentru al lor Scenic,din pacate pe la noi sunt rare de tot masinile astea...vesticii chiar cumpara astfel de masini,din puntul meu de vedere vesticii se gandesc la spatiul si comfortul oferit pentru deplasarea in concedii,in plus o astfel de masina chiar alearga bine,poti merge peste 130 lejer. Eu recunosc ca e o placere sa vad cum spre exemplu un Peugeot 5008 trece pe langa mine cu peste 150 si cu cateva biciclete la spate...vesticii chiar stiu sa se recreeza e o cultura bine definita (munca e platita si recreatia bine stabilita) la noi e un haos pana si distractia,insa nu trebuie generalizat.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru