Renault pregăteşte o gamă premium din mai multe modele, anunţă Automotive News citând CFO-ul mărcii franţuzeşti, Dominique Thormann. Primul component al gamei Initiale Paris va debuta la Salonul Auto de la Paris, programat în această toamnă şi este, cel mai probabil, o versiune high-end a lui Espace, monovolumul mărcii franţuzeşti care aştepta un succesor. Reconfirmarea programului premium al celor de la Renault era necesară din moment ce principalul său promotor, Carlos Tavares, a părăsit compania pentru a fi la cârma principalului rival, concernul PSA Peugeot-Citroen, care pregătea la rândul său o divizie premium DS, menită să transforme actualele versiuni premium ale modelelor curente într-o gamă independentă, cu o marjă de profit ridicată.
Renault şi Ford vor lansa game premium: Initiale Paris şi Vignale
Renault va dezveli versiunea de serie a primului model din gama Initiale Paris în octombrie. Reprezentanţii producătorului au refuzat să comenteze speculaţiile referitoare la tipul de automobil pe care îl vor lansa, cu toate că au prezentat la Frankfurt, cu un an în urmă, un crossover premium numit INITIALE PARIS. În primă fază, întreg proiectul ”Initiale Paris” era văzut ca o versiune de echipare de top care să fie oferită pentru anumite modele din gamă, dar strategii companiei, în frunte cu Tavares, fostul numărul doi de la Renault-Nissan, au decis că nu ar fi suficiente câteva versiuni de top pentru a transforma Initiale Paris într-un brand profitabil.
Renault Initiale Paris - detalii şi imagini ale conceptului
Ford Mondeo Vignale Concept - detalii complete
Via AutomotiveNews (înreg.)
ca sa nu mai vorbim de plasticele ieftine si stricaciunile de rigoare
Daca grija de anul trecut pentru marcile consacarate, grija ce atinsese un nivel ridicol de isterie s-a mai domolit odata cu clarificarea concurentilor directi a lui InitialeParis, se mai gasesc unii sa nu sa inteleaga faptul ca o oferta mai larga de modele este in avantajul clientului.
cainele moare de drum lung si....
ia mai citeste mataluta comentariile din linkul la care faci referire...cred ca realitatea o receptionezi stramba.
http://www.automarket.ro/stiri/renault-si-ford-vor-lansa-game-premium-initiale-paris-si-vignale-53316.html
comentariile mele de la 07.10.2013, 21:34 si 22:25
Niciodata n-am zis ca potentialul concurent al lui IParis si Vignale ar fi unul "cei trei mari". Asta numai tu spuneai.
Inteleg ca tu prin imagine de marca nu intelegi si calitate perceputa (calitatea fabricatiei, ergonomie, materiale, etc). Probabil ca tu ti-ai tras BMW pentru ca era ieftin si usor de intretinut si nu neaparat pentru ca se bucura de o imagine (deci de calitate perceputa) peste medie.
Vezi ce inseamna sa privesti lucrurile cu supeficialitate?
PS. poate ca ies selfie-urile bine la volanul unui bmw, stiu eu....:))
Faza cu cainele nu iti era adresata...era pentru "@renault"....nu suntem noi cei mai buni prieteni dar un minim de respect imi este imposibil sa nu iti arat.
daca ai avut noroc si nu ti s-a sticat inca, e ca ... ai avut noroc, mai incearca, la Renault e ca la ruleta, n-ai de unde sa stii, imi dau seama ca n-ai avut experiente d-astea, sau dovezi certe ca Renault e cam de rahat...ca masina, si cand se strica, se strica de-ti bagi picioarele-n ea de masina frantuzeasca
probabil ca ai tangenta cu Renault, daca esti asa de bun in proverbe si zicatori...romanesti, normal, altceva la ce sa te pricepi, nu?
stii cum se spune: la unii daca ai ghinion nimeresti una cu probleme, la francezi daca ai noroc nimeresti una buna
da ma', asa e. M-ai citit: renault, clio, plastic, vopsea, tuciuresti
Iar tu, presupun ca esti fan germane, SH, in principal, ca astea "ie" bune, nu? Garantezi tu, ce dreaku'...
:))
Mi-am mai gasit un prieten...parca sunteti trasi la xerox... :|