Renault prezintă Kiger: un nou SUV de serie pentru piața din India

de Paul Cosma
Joi, 28.01.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a prezentat versiunea de serie a lui Kiger, model dedicat pieței din India. SUV-ul compact se alătură unui portofoliu format din Kwid, Duster și Triber.

Cu a doua cea mai mare populație de pe planetă și un potențial ridicat de creștere, India este una dintre cele mai atractive piețe din lume. Motiv pentru care tot mai mulți constructori auto lansează modele cu care să-și majoreze cota de piață în această regiune.

Kiger este cel mai nou SUV care se alătură ofertei Renault pentru piața din India. Ulterior, modelul ar putea fi introdus și pe alte piețe emergente. 

Francezii spun că piața SUV-urilor a crescut constant în ultimii ani, așa cum se întâmplă în multe alte țări. În 2015, SUV-urile reprezentau 13% din segmentul B. Această cifră s-a dublat de-a lungul ultimilor cinci ani și urmează să crească la 34% în 2021, conform estimărilor Renault.

Designul lui Kiger a fost inspirat de conceptul care a fost dezvăluit la sfârșitul anului 2020. Francezii propun șase culori pentru caroserie: Ice Cool White, Planet Grey, Moonlight Grey, Mahogany Brown, Caspian Blue și Radiant Red. Toate nivelurile de echipare includ o opțiune în două tonuri.

Plafonul poate păstra astfel culoarea coroseriei sau poate fi negru.

Kiger are la bază arhitectura CMF-A+, aceeași platformă utilizată și de Renault Triber sau de Nissan Magnite, un alt SUV pentru piața din India. 

Kiger este echipat cu un motor pe benzină de un litru cu trei cilindri, cu 100 CP și un cuplu de 160 Nm (disponibil de la 3.200 rpm), disponibil pe Clio și Captur în Europa. Propulsorul dispune de o transmisie manuală cu cinci trepte. Ulterior, va fi disponibilă și o cutie CVT.

SUV-ul oferă și un motor aspirat de un litru cu 72 CP și 96 Nm. Acesta este disponibil cu o cutie de viteze manuală cu 5 trepte sau una robotizată EASY-R cu 5 trepte.

Via Renault

Comentarii (4)

  • E bine că mai dați știri și de pe alte piețe. Chiar dacă nu se vând la noi sau în Europa, e bine pentru cultura noastră automobilistică. Sunt multe modele interesante de la mărci cunoscute nouă de care mulți nu știu pentru că nu se vând la noi. Dați un ochi pe site-urile VW din China, Brazilia sau Rusia să vedeți. La fel și pentru alte mărci.
    8 2
  • Johnny
    Piata indiana e in mare crestere si chiar daca pleaca de la doar 3-4 mil/an, va fi importanta in viitor.
    E bine ca Europenii s- au prins la timp, Americanii in schimb stau cel mai prost. Tot ei au pierdut primul loc si in China, desi aveau prezenta f buna la un moment dat. Succes marcilor Europene
    2 1
  • Ce oras tipic indian au gasit pentru sesiunea foto?
    1 2
  • Gâgă
    "Fața" de Dacia, spatele de Renault. Captur.
    Cate generatii Dacia trbuie sa mai apara ca sa vedem aeratoare pt locurile din spate integrate in consola centrala ( modele Lada au aceasta facilitate de lux).Pana si la asa zisul varf de gama Noul Duster, aerul pt locurile din spate este dirijat cu niste aripi din material textil (adica carpe!) "atasate" la tapiteria scaunelor fata. Este rusinos pt un autoturism de 20.000 euro.
    3 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru