Renault: "Pretul lui Logan SUV va rupe piata"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Logan SUV va intra in gama Dacia in 2009, urmand sa ofere potentialilor clienti placerea de a conduce pe care o acorda un model de teren adevarat. Declaratiile ii apartin lui Arnaud Deboeuf, unul dintre responsabilii proiectului Logan din partea Renault.
Cea mai interesanta parte a afirmatiilor oficialului Renault este insa legata de pretul scazut al viitorului SUV/Crossover din gama Dacia, Desi nu este avansata o cifra exacta, Deboeuf spune ca "masina va initia a ruptura evidenta in plaja de preturi existenta la aceasta ora in segmentul crossoverelor".
Noul model ar putea aparea in forma unui preconcept in toamna, la Salonul Auto de la Paris, urmand ca lansarea de piata sa aiba loc in 2009. Logan SUV va fi produs la uzina Dacia din Pitesti.
via | Automotive News
[poll]117[/poll]Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Fost proprietar de Logan, declar ca este cea mai proasta masina pe piata, excludand Geely.
Incet dar sigur le-a mers marketing-ul ... a fost "masina de 5000 euro", iar acum SUV-ul acesta care va fi "ieftin"
Bineinteles, nu va tinti targetul fanilor de Q7 sau X5, "oameni cu cap", care nu si-ar lua Dacia din principiu.
Oricum, cine observa ca si pretul conteaza apreciaza Loganul, "excludand" pe cei subiectivi cu draci, pe care ii lasam sa viseze Q7.Sau Tribeca.
Pe zi ce trece, sunt uimit cat de greu se poate schimba mentalitatea unui om (de fapt a unei "mase" de oameni).
Stiu ca nu face subiectul articolului, si fara sa ziceti ca-s tampit, spuneti-mi si mie ce vede lumea la un Hyundai Accent (care ar fi drept concurent Logan).
A compara Captiva cu un suv dacia e oarecum injositor pt Captiva
Sa fim seriosi... SUV lowcost Logan... Nu suna ciudat?
de ex. sa luam o masina straina, nivel echipare de start, e cam ca un Logan cu nivel de echipare maxim.
2.Diferentele apar doar la design xterior/interior si la calitatea stofei pt. scaune(eventual la calitatea plasticelor), in final iese in plus la modelele starine o diferenta de cam 1300EURO in plus pt. acelas nivel de echipare si motorizare(aici nu conteaza ca masina are motor 1.4 si 105 CP, cei 105 CP o sa-i vezi in realitate doar pe autostrada la peste 150Km/h, in rest functioneaza ca un motor de 75CP, daca nu crezi atunci pune si tu mana pe cateva masini si testeaza si nu mai vorbi din auzite), bani care-i dai doar daca vrei un plus e comfort si estetica(incluzand emblema/reclama).
3.Deci Loganul are pretul corect, la fel o sa fie si cu acest SUV marca Dacia.
Pentru cei care nu stiu cam 40% din pretul unei masini, atunci cand iese din fabrica, reprezinta mrja de profit. Deci toti producatori ar putea sa scada pretul la orice model cam cu 20%, dar nu o fac din mai multe motive...
PS. nu imi iau in viata mea logan orice rasa ar fi el:P
La o masina de vreo 16000 Euro, cam cat vine Casco-ul anual ?
daca aveau bani ptr. un logan sau daca aveau posibilitatea sa conduca unul ar fi constatat ca nu este chiar cum spun ei.