Renault pierde din piata vest-europeana
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Vanzarile de automobile si vehicule comerciale usoare ale grupului Renault au scazut in primele patru luni ale anului cu 4,1%, la 806.004 unitati, anunta Mediafax.
Numarul de automobile comercializate de grup in perioada mentionata a fost de 673.063, mai mic cu 4,8% in termeni anuali. Vanzarile din luna aprilie ale producatorului francez au continuat tendinta descendenta din primele luni ale anului, cu un declin de 4,8% fata de luna corespunzatoare din 2006.
Numarul de unitati vandute in aprilie a fost de 208.578, fata de 219.175 unitati comercializate in urma cu un an. Cel mai important declin al vanzarilor, in primele patru luni, a fost consemnat in Europa, respectiv 8,9%, cu un maxim de 10,2% pe piata franceza.
Cumparatorii europeni asteapta, potrivit companiei, lansarea unor noi modele, cum este Twingo, care a fost prezentat in luna martie si care va fi comercializat de la 15 iunie in Franta, Slovenia si Italia.
Pe piata din Rusia, vanzarile au crescut in aprilie cu 77%, in special ca urmare a succesului inregistrat de automobilul Logan, dar si de alte modele.
In America Latina, numarul de unitati vandute in aprilie a fost mai mare cu 24,7%, iar avansul consemnat de la inceputul anului a fost de 27%.La nivelul Euromed, regiune care reuneste Bulgaria, Romania, Republica Moldova, Comunitatea Statelor Independente, Turcia, precum si Algeria, Maroc si Tunisia, vanzarile au crescut in primele patru luni cu 5,5%, la 114.880 unitati, informeaza Mediafax.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Soarta lor este sa ramana parteneri cu Dacia si Mahindra. In tarile dezvoltate vor muri incet-incet. Si-au facut-o cu mana lor.
Sunt intru totul de acord cu opinia lui "Gica Z" de mai sus.
In alta ordine de idei , dupa cum stiti (sau nu)
Peugeot face cele mai bune motoare , mai ales diesel.....Este adevarat ca japonezii fac masini performante , fiabile si cu un bun raport pret/calitate. Dar germanii ?1......... kihhhhh!
De unde atata dispret suveran ("ma scarbesc masinile franceze")?
Unii ar putea spune ca ii scarbesc masinile italienesti si ca italienii stiu doar sa faca pizza.. Chiar e o dovada de inteligenta sa faci aprecieri atat de categorice despre o tara si un popor intreg?
Si cine "iti baga Loganul pe gat"? Mi se pare ca poti alege sa cumperi ce masina vrei tu... Vrei VW, foarte bine, e o alegere excelenta!
Cred ca poti sa fii un admirator al germanilor si al masinilor lor fara sa ii desfiintezi, neaparat, pe ceilalti...
Cat despre mesajul lui " UN LAGUNIST DEZAMAGIT " poate ai nimerit una mai slaba (norocul) sau cei din service nu prea se pricep .. si nu si-au facut treaba cum trebuie (tipic romania la toate servisurile) ...si la Mercedes si la BMW au fost masini proaste din fabrica pana si al Porshe au 1 caz in bucuresti dupa 5000Km probleme mari la motor ....asa ca lasati-o balta cu vrajeala asta
PS. Iar in F1 se pare ca nu mai fac nimic de cand a plecat AlFonzo :)