Renault pierde dar se redreseaza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault si-a continuat declinul financiar in 2006, dar rezultatele finale au fost peste asteptari.
Desi cifrele economice arata ca Renault a avut un an financiar slab in 2006, realitatea este cu totul alta. Este adevarat ca marja de profit operational a scazut de la 3,2% la 2,56%, dar rezultatul final a fost peste asteptarile analistilor economici.
Asadar, putem spune ca Renault a scazut in 2006, dar nu a inregistrat pierderile la care se asteptau producatorii francezi. Producatorul francez trece printr-o perioada tulbure, daca discutam in termeni economici, iar principalul lor obiectiv este redresarea financiara si stabilizarea profitului operational in urmatorul an, pentru ca abia in 2009 sa ajunga la o crestere semnificativa. Deocamdata, obiectivul Renault este reducerea costurilor, odata realizat acest pas, francezii vor spera sa treaca intr-o curba ascendenta sustinuta de impactul modelelor noi.
"Multumita angajamentului neconditionat al intregii echipe Renault pentru reducerea costurilor, imbunatatirea calitatii si cresterea performantei la nivel international, grupul si-a indeplinit obiectivul privind marja de profit operational aferenta anului 2006, in conformitate cu prevederile strategiei de dezvoltare pentru perioada 2006-2009", a declarat directorul general Carlos Ghosn.
Profitul net al Renault, incluzand castigul generat de participatiile detinute la Nissan si Volvo, a scazut cu aproape 15%, la 2,943 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a inregistrat un declin semnificativ, coborand de la 1,514 miliarde de euro la 877 milioane de euro. Renault a aratat ca vanzarile grupului vor reveni la crestere incepand cu anul 2007. Pietele europene isi vor mentine stabilitatea, iar, in a doua jumatate a anului, Renault va beneficia de pe urma lansarii noior modele Twingo si Laguna, conform Mediafax.
Asadar, putem spune ca Renault a scazut in 2006, dar nu a inregistrat pierderile la care se asteptau producatorii francezi. Producatorul francez trece printr-o perioada tulbure, daca discutam in termeni economici, iar principalul lor obiectiv este redresarea financiara si stabilizarea profitului operational in urmatorul an, pentru ca abia in 2009 sa ajunga la o crestere semnificativa. Deocamdata, obiectivul Renault este reducerea costurilor, odata realizat acest pas, francezii vor spera sa treaca intr-o curba ascendenta sustinuta de impactul modelelor noi.
"Multumita angajamentului neconditionat al intregii echipe Renault pentru reducerea costurilor, imbunatatirea calitatii si cresterea performantei la nivel international, grupul si-a indeplinit obiectivul privind marja de profit operational aferenta anului 2006, in conformitate cu prevederile strategiei de dezvoltare pentru perioada 2006-2009", a declarat directorul general Carlos Ghosn.
Profitul net al Renault, incluzand castigul generat de participatiile detinute la Nissan si Volvo, a scazut cu aproape 15%, la 2,943 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a inregistrat un declin semnificativ, coborand de la 1,514 miliarde de euro la 877 milioane de euro. Renault a aratat ca vanzarile grupului vor reveni la crestere incepand cu anul 2007. Pietele europene isi vor mentine stabilitatea, iar, in a doua jumatate a anului, Renault va beneficia de pe urma lansarii noior modele Twingo si Laguna, conform Mediafax.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Dunlop, producătorul britanic de anvelope, a fost vândut de către Goodyear pentru suma de 701 milioane de dolari. Compania britanică va fi deținută de un conglomerat din Japonia. (09.01)
-
Potrivit celor mai recente cifre, vânzările de mașini electrice au scăzut cu 27.4% în Germania, în 2024, primul an fără subvenții. În același timp, vânzările de modele hibrid au crescut cu 12.7%. (08.01)
-
Ford Mustang a avut parte de cele mai slabe vânzări într-un singur an din istoria de 60 de ani ai modelului în 2024. Celebrul model de performanță a fost depășit pentru prima dată de SUV-ul electric Mustang Mach-E. (04.01)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)