Renault pierde dar se redreseaza
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault si-a continuat declinul financiar in 2006, dar rezultatele finale au fost peste asteptari.
Desi cifrele economice arata ca Renault a avut un an financiar slab in 2006, realitatea este cu totul alta. Este adevarat ca marja de profit operational a scazut de la 3,2% la 2,56%, dar rezultatul final a fost peste asteptarile analistilor economici.
Asadar, putem spune ca Renault a scazut in 2006, dar nu a inregistrat pierderile la care se asteptau producatorii francezi. Producatorul francez trece printr-o perioada tulbure, daca discutam in termeni economici, iar principalul lor obiectiv este redresarea financiara si stabilizarea profitului operational in urmatorul an, pentru ca abia in 2009 sa ajunga la o crestere semnificativa. Deocamdata, obiectivul Renault este reducerea costurilor, odata realizat acest pas, francezii vor spera sa treaca intr-o curba ascendenta sustinuta de impactul modelelor noi.
"Multumita angajamentului neconditionat al intregii echipe Renault pentru reducerea costurilor, imbunatatirea calitatii si cresterea performantei la nivel international, grupul si-a indeplinit obiectivul privind marja de profit operational aferenta anului 2006, in conformitate cu prevederile strategiei de dezvoltare pentru perioada 2006-2009", a declarat directorul general Carlos Ghosn.
Profitul net al Renault, incluzand castigul generat de participatiile detinute la Nissan si Volvo, a scazut cu aproape 15%, la 2,943 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a inregistrat un declin semnificativ, coborand de la 1,514 miliarde de euro la 877 milioane de euro. Renault a aratat ca vanzarile grupului vor reveni la crestere incepand cu anul 2007. Pietele europene isi vor mentine stabilitatea, iar, in a doua jumatate a anului, Renault va beneficia de pe urma lansarii noior modele Twingo si Laguna, conform Mediafax.
Asadar, putem spune ca Renault a scazut in 2006, dar nu a inregistrat pierderile la care se asteptau producatorii francezi. Producatorul francez trece printr-o perioada tulbure, daca discutam in termeni economici, iar principalul lor obiectiv este redresarea financiara si stabilizarea profitului operational in urmatorul an, pentru ca abia in 2009 sa ajunga la o crestere semnificativa. Deocamdata, obiectivul Renault este reducerea costurilor, odata realizat acest pas, francezii vor spera sa treaca intr-o curba ascendenta sustinuta de impactul modelelor noi.
"Multumita angajamentului neconditionat al intregii echipe Renault pentru reducerea costurilor, imbunatatirea calitatii si cresterea performantei la nivel international, grupul si-a indeplinit obiectivul privind marja de profit operational aferenta anului 2006, in conformitate cu prevederile strategiei de dezvoltare pentru perioada 2006-2009", a declarat directorul general Carlos Ghosn.
Profitul net al Renault, incluzand castigul generat de participatiile detinute la Nissan si Volvo, a scazut cu aproape 15%, la 2,943 miliarde de euro, in timp ce profitul operational a inregistrat un declin semnificativ, coborand de la 1,514 miliarde de euro la 877 milioane de euro. Renault a aratat ca vanzarile grupului vor reveni la crestere incepand cu anul 2007. Pietele europene isi vor mentine stabilitatea, iar, in a doua jumatate a anului, Renault va beneficia de pe urma lansarii noior modele Twingo si Laguna, conform Mediafax.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile, vânzările de mașini noi au crescut cu doar 0.1% în luna octombrie, în Europa. Totodată, vânzările de mașini electrice au crescut, în timp ce vânzările de mașini cu motoare pe benzină și diesel au fost în scădere. (22.11)
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Hyundai a emis cea mai mare rechemare în service a anului
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (1)