Esential
2.71 | miliarde de euro a pierdut Renault in prima jumatate a anului in curs |
1.58 | miliarde de euro castigase Renault in prima jumatate a lui 2008. |
2.71 | miliarde de euro a pierdut Renault in prima jumatate a anului in curs |
1.58 | miliarde de euro castigase Renault in prima jumatate a lui 2008. |
Renault a anuntat rezultatele financiare ale companiei pe prima jumatate a anului in curs. Analiza acestora arata ca francezii au fost loviti foarte grav de criza financiara, pierderile nete situandu-se la 2.71 de miliarde de euro. Anul trecut, in aceeasi perioada a anului, Renault reusise sa inregistreze un profit net de 1.58 de miliarde de euro.
In ciuda rezultatelor negative, sefii Renault sunt optimisti, sustinand ca situatia se va imbunatati in urmatoarea perioada pe fondul revenirii unora dintre piete la nivelul intalnit inainte de izbucnirea crizei care afecteaza vanzarile la nivel mondial. Pentru a-si argumenta afirmatiile, sefii Renault vin cu contrastul dintre rezultatele vanzarilor din primele trei luni ale anului (-30.8% pentru Renault) si cele din lunile aprilie-iunie, cand vanzarile au scazut cu doar 16.9%.
"Renault este o companie lovita sever de criza", a afirmat Patrick Pelata, directorul executiv al companiei Renault, citat de AFP. Carlos Ghosn, seful aliantei Renault-Nissan, merge pe o nota mai optimista, sustinand ca "Renault se tine bine" in criza.
In aceste conditii, Ghosn a anuntat ca Renault isi mentine targetul de vanzari anuntat pentru acest an. Mai mult, pe fondul scaderii stocurilor de masini (de la 510.000 la 315.000 de unitati), francezii a anuntat ca vor creste productia in a doua jumatate a anului, cand uzinele Renault vor produce cu 164.000 de masini mai mult decat era anuntat initial."Pregatim deja Renault pentru conditiile post-criza, urmand sa prezentam in fata publicului o gama de modele cu emisii zero incepand cu anul 2011, sa largim gama de modele entry-level si sa acceleram prezenta noastra pe pietele emergente", a incheiat Carlos Ghosn.
via | AFP
Mai bine plangem de mila omului de rand decat Sefului.
Cand o sa se inchida toate uzinele Renault si nici un sef nu o sa mai aiba din ce trai, atunci sa se planga.
moartea boierului bucuria prostilor
Cu timpul, pe masura ce vei citi mai mult si te vei maturiza, o sa intelegi ca dorintele tale ca cineva (Renault) sa o duca rau nu te vor duce pe tine mai departe si nu vor face neaparat ca cei pe care ii admiri (Chevy, de exemplu) sa o duca mai bine.
Desigur, pana vei atinge nivelul acesta de maturitate, drumul poate fi mai scurt sau mai lung - depinde de dumneata.
Eu iti urez succes - sau "Good luck", daca preferi. Intre timp, incearca sa fii mai calm si sa nu imparti lumea, asa de transant, in cei care merita totul si in cei care sunt vrednici de dispret.
Cele bune!
ba tu esti batut in cap rau de tot ! cum dracu sa compari prestigiul unui coupe cu un sedan??? cum dracu sa compari Laguna Coupe cu o Epica? Vine cumva Epica in versiune coupe?=))) Daca e s-o luam asa iti arat o LAGUNA berlina full-option Privilege 2.0 dCI 150 CP, cutie in 6 trepte la 20 000 care pune in fund orice Epica...
Domnului Dumitru ii multumesc pentru ganduriile bune si il asigur ca sunt destul de documentat.Nu sunt admirator Chevrolet dar apreciez un bun raport pret calitate! In incheiere doresc sa imi cer scuze pentru "aroganta" de care sunt acuzat si ma folosesc de faptul ca sunt roman si provin dintr-un popor latin frate cu poporul francez astfel incat probabil sa transmis si la mine aroganta lor! Cu Stima!
Exista in prezent in Romania LOGAN LA 5000 DE EURO
(codificat E0) prin programul progranul reinnoire a parcului
„o cacealma“.
Venirea companiei Renault la Dacia, petrecuta în 1999, a fost salutata aproape unanim de opinia publica româneasca. Iar anuntul oficial facut atunci de presedintele-director general al Renault, Louis Schweitzer, conform caruia în termen de cinci ani de la privatizarea Daciei va intra în productia de serie „un automobil de familie complet nou, care va costa maximum 5.000 de euro“, i-a extaziat pe multi dintre automobilistii români. Conform unui volum autobiografic scris de însusi parintele Loganului, Louis Schweitzer, proiectul XC90, asa cum era denumit, codificat, proiectul Dacia Logan, a fost un lung sir de minciuni.
se screme sa scrie multe despre nimic...
Cititi aici ba fraierilor! Franta e una dintre cele mai bogate tari ale Europei si a iesit din criza