Renault pe piata indiana
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault a semnat un contract de colaborare cu Grupul Mahindra pentru a-si consolida pozitia pe piata autoturismelor din India. Parteneriatul strategic incheiat de cele doua firme presupune construirea in urmatorii 5 ani a unei uzine industriale cu o cifra de productie de 500.000 de unitati.
Bazata pe parteneriatul deja semnat pentru comercializarea Logan-ului in India, aceasta noua intelegere doreste sa raspunda cat mai bine cerintelor de pe piata indiana. Noua uzina indiana va cuprinde un sector de asamblare, iar produsele vor fi distribuite cu ajutorul retelei Mahindra, care are acoperire in toata India. Renault va contribui cu expertiza sa in inginerie, productie si adaptarea la cererile clientilor. Mahindra va contribui la intelegerea deplina a pietei indiene si la desfacerea produselor.
Presedintele Renault, Carlos Ghosn s-a aratat incantat de largirea parteneriatului cu Mahindra. "Prezenta noastra pe piata indiana este cheia devotamentului nostru pentru dezvoltarea internationala".
Omologul sau, Anand Mahindra, directorul grupului M&M, a declarat ca parteneriatul Renault-Mahindra "va transforma India intr-un element cheie a pietei auto mondiale".Grupul Mahindra are o istorie de 60 de ani, in prezent fiind al cincilea dintre producatorii mondiali de tractoare si liderul de piata indian in productia de vehicule utilitare. Compania americana are in prezent un numar de 30.000 de angajati si multiple filiale in SUA, Italia, Marea Britanie si Africa de Sud.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producția de mașini electrice la fabrica Mini din Oxford a fost amânată pentru o perioadă nedeclarată. Motivul este încetinirea vânzărilor de modele electrice la nivel mondial. (23.02)
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Comentarii (0)