Renault, obligați să schimbe numele conceptului Zoe
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault s-ar putea afla în faţa celui mai bizar proces intentat pâna acum unui constructor auto. O femeie de 23 de ani din Paris pe nume Zoe Renault i-a avertizat pe oficialii constructorului francez că îi va chema în judecată pe oficialii companiei în cazul în care nu vor schimba denumirea modelului electric Zoe. Zoe Renault a angajat o firmă de avocatură să acţioneze în numele ei, această firmă reprezentând, de altfel, şi alte femei care au aceeaşi problemă.
O scrisoare formală a fost trimisă constructorului francez prin intermediul căreia i se solicită schimbarea denumirii maşinii. În scrisoare se mai menţioneză faptul că acest lucru reprezintă un atac asupra drepturilor tuturor femeilor pe nume Zoe.
Oficialii Renault au anunţat că se gândesc la schimbarea denumirii micuţei maşini electrice, care deocamdată se află în stadiul de concept și care în 2012 urmează să devină un model de stradă. Într-un interviu acordat publicaţiei Le Parisien, Zoe Renault a declarat că nu ar putea face faţă atunci când va auzi pe stradă cuvinte precum "trebuie să o ducem pe Zoe la revizie".
Via | ukcars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din O lume nebuna
-
Lando Norris, pilotul britanic de Formula 1, a parcurs un tur cu o mașină mai neobișnuită. Mai exact, pilotul McLaren a urcat la volanul unei mașini construite din piese Lego și a mers un tur pe circuitul Silverstone. (13.09)
-
Nissan a lansat oficial un parfum care îmbină mirosul de flori de cireș cu cel de anvelope. Noul parfum a fost creat într-un laborator din Shanghai. (24.05)
-
Citroen a dezvăluit o creație neobișnuită în forma unui car de război. Aspectul trăsurii este inspirat de celebrul Citroen 2CV, iar carul a fost creat special pentru noul film Asterix & Obelix: The Middle Kingdom. (24.02)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
E ceva relativ,dar oricum,bine face femeia.Daca intenteaza proces,cu siguranta va castiga.Asa cateva milioane de euro.
P.S.: Desi am facut o gluma mai sus, femeia isi joaca cartea. Pe seaama acestei similaritati (sa o cheme si Renault frate... va dati seama!!!) incearca si ea sa-si scoate de-o shaorma.
Femeia pare deranjata de intregul nume Renault Zoe. Daca o chema doar Zoe nu putea emite pretentii. Eu unul cred ca e posibil ca Renault sa schimbe numele modelului. De ce? Fiindca in tarile cu adevarat civilizate daca o persoana emite pretentii acceptabile nimeni nu se cramponeaza de o denumire. Cu atat mai mult cu cat acest lucru se petrece in Franta si doamna e cetatean francez. Cat despre Logan si Felicia cati se numesc Logan Dacia si cati Felicia Skoda (sau invers, DL si SF).
Lasa-ma nene cu fordu tau...ia-ti tu si neamu tau!
Habar n-am de penultimul model de fiesta, si sincer nici nu ma inetreseaza. Eu vorbesc doar de ce detin acuma. Fiesta si VW Polo sunt cu mult peste oricare supermini nou existent pe piata. Asa ca poti sa-ti dai foc cu tot cu Clio tau. Stiu un Clio RS in Timisoara la 14 000 de euro. Sta acolo in curte la Reno' de acuma 2000 de ani si nu s-o sinchisit nimeni sa-l cumpere, in schimb lumea isi ia Fiesta pe banda. Oare de ce?
Nu confunda Renault cu RenaultSport.
Sunt doua divizii diferite, cu procedee diferite de constructie si chiar si materiale diferite. Asa ca intre Clio si Clio RS este ca intre 1310 si Sandero din toate punctele de vedere.
Chiar si asa Clio III este o imbunatatire majora atat in calitatea materialelor cat si in fiabilitate.
Pun pariu k nu te-ai urcat intr-un Clio RS sau sa mergi cu el vreodata. Ti-ai vinde Fiesta si ai strange bani de Clio RS.
Ca fapt divers, Clio conduce la vanzari in tara noastra la categoria mica (supermini). Fiesta a fost in top in luna martie PE EUROPA, nu la noi in tara, majoritatea modelelor vandute fiind cele cu motorizare GPL (in special in Marea Britanie si Italia).
Nu ma intelege gresit, admir Ford Fiesta, de fapt fosta generatie mi s-a parut super, am avut una ca masina de servici, si sunt sigur ca si aceasta care o detii este la fel de superba. Dar nu uita ca nu este singura masina din lume.
Sa nu uitam de Octavia sau Felicia.
Si culmea ar fi ca un YETI sa dea pe Skoda in judecata:))
Ce n-ar face unii pentru bani.
Sunt de acord ca nu este singura masina din lume, oricum noi vorbim de clasa supermini aici, iar in aceasta clasa sunt de parere ca Fiesta si VW Polo n-au rival.
Chestia e k la noi nu prea prinde un super-mini furios.
In Romania sunt 2 categorii de oameni si nici una nu e dispusa sa o cumpere. E prea scumpa pentru cineva care vrea un supermini iar cine isi permite probabil o sa isi ia ceva mai mare si mai practic.
De-asta nu s-a vandut inca. Ea este o masina foarte buna insa nu este cea mai practica. Uite, si daca ar fi un Ford Fiesta cu motor de 2.0 si vreo 230 CP, in Romania ar zace in reprezentante pt k nu exista piata pentru asa ceva aici.
Toate cele bune