Renault nu va produce viitorul propulsor 1.6 dCi in Romania
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Faptul ca Renault a dezvoltat un nou motor diesel dCi performant, cu o capacitate de 1.6 litri, este un lucru deja stiut. Ceea ce nu se stia insa pana acum era ocul unde francezii vor alege sa produca noul propulsor. Lista uzinelor candidate includea amplasamentul de la Mioveni, o fabrica din Valladolid, Spania, si una din Franta.
Din pacate pentru noi, Renault a anuntat astazi ca a ales uzina din Franta ca loc de productie a noului propulsor, in defavoarea Romaniei. Comunicatul de presa anunta ca motorul care urmeaza sa intre pe linia de asamblare incepand cu 2011, va fi produs la uzina din orasul Cleon, Franta.
Constructorul francez a declarat prin intermediul unui purtator de cuvant ca a facut aceasta alegere pentru ca uzina din Cleon dispunea deja de echipamentul necesar pentru productia motorului dCi, iar investitia finala va fi mai ieftina si multumita subventiilor primite din partea guvernului.
Decizia luata de oficialii Renault va mentine 450 de locuri de munca la Cleon. Motorul de 1.6 litri diesel va pune accent pe eficienta si nu neaparat pe putere. Practic, inlocuitorul actualului 1.9 dCi va livra acelasi bagaj de putere de 130 de cai, insa va putea oferi emisii de dioxid de carbon mai scazute cu 30 g/km. Nici consumul nu va fi uitat, unitatea de 1.6 litri urmand sa ofere valori mai mici cu aproximativ 20%.
via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Intern
-
Galeria Țiriac Collection, cea mai mare colecție privată de automobile din România, tocmai a primit două exponate noi. Este vorba despre două modele Porsche 911, dintre care unul este GT3 R Rennsport, un model produs în doar 77 de exemplare. (04.12)
-
Potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România, vânzările de mașini noi în România au scăzut cu 8 în luna noiembrie. Pentru ultimele 11 luni, vânzările au rămas în creștere față de anul trecut. (02.12)
-
Un nou studiu al pieței de mașini second hand din țara noastră arată că mai multe mașini au trecut prin mai mult de două schimbări de proprietar. Există cazuri în care mai multe mașini au trecut prin mâinile a nu mai puțin de 24 de proprietari diferiți pe parcursul vieții acestora. (28.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Din pacate noi suntem decat mana de lucru pentru multinationale si suntem ofticati cand pierdem cate un eventual proiect.....
Vorba aceea : "C'est la vie"
“Horsepower sells cars; torque wins races”
In alta ordine de idei, din punct de vedere al marketing-ului Renault, era normal sa fie asa. Pe langa faptul ca se pastreaza cateva sute de locuri in Franta, asocierea acestui motor cu Romania nu ar fi dat bine la imaginea masinilor. Este si o chestie psihologica. Sa spui ca Laguna sau Espace, adica masini destul de scumpe, au motoare facute in Romania si nu in Franta... nu prea ii suna bine unui posibil cumparator.
Cine stie daca intr-o zi nu vor muta si fabrica de la Mioveni in Franta. Norocul nostru ca e complicat si scump iar banii nu se gasesc usor acum...
Apropos, D-nilor redactori la Ford ce faina se mai macina? Mai fac ceva in Romania sau s-au dat la fund. Angajatii aceia mai traiesc? Din ce? Statul romana pana la urma le-a dat ajutor asa cum anuntati voi cu ceva luni in urma?