Renault nu va mai vinde Logan în India din aprilie
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Indienii de la Mahindra au decis împreună cu francezii de la Renault să nu mai vândă modelul Logan în India. Vehiculul în sine va fi supus unui rebranding şi va fi vândut de cei de la Mahindra&Mahindra sub marca proprie, dar va utiliza în continuare propulsoare şi transmisii de la Renault. Francezii vor veni în India cu propria gamă începând cu jumătatea anului 2011, gamă din care Logan nu va mai face parte.
Renault şi Mahindra au vândut 45.000 de unităţi Logan în India din aprilie 2010 până în prezent. Modelul francez destinat pieţelor emergente era produs local, la fabrica din Nashik, dar lungimea sa a fost problematică pentru vânzători şi clienţi deopotrivă, deoarece modelele mai lungi de patru metri sunt supuse unor impozite mai mari în India. Mai precis, un model mai scurt de 4.000 milimetri este taxat cu 10% din valoarea de nou, în timp ce un model care este mai lung de 4.001 milimetri este taxat cu 22% din valoarea de achiziţie. Cei de la Mahindra doreau de mult o versiune mai scurtă a lui Logan, dar francezii de la Renault au renunţat ulterior la această idee.
Acordul între Renault şi Mahindra expiră peste trei luni, după care Mahindra va deţine licenţa modelului cunoscut nouă sub numele de Logan. Ulterior, indienii vor avea dreptul de a-i aplica diverse modificări lui Logan, având libertate de mişcare în acest sens.
Singurele excepţii vor fi legate de motorizări şi transmisii, care vor fi preluate în continuare de la Renault. Ulterior, francezii le-ar putea oferi indienilor tehnologia necesară actualizării lui Logan.Via | Wheelsunplugged
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din General
-
Honda este interesată să reia negocierile cu Nissan, însă impune o condiție pentru ca acest lucru să se întâmple. Makoto Uchida, CEO-ul Nissan, trebuie să plece din funcție. (18.02)
-
Ferrari își răsplătește toți angajații cu un bonus de peste 14.000 euro datorită performanțelor financiare din anul precedent. Marca italiană este compusă în prezent din circa 5000 de angajați. (17.02)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presa germană, Volkswagen și Audi își vor amâna planurile de electrificare din cauza tranziției lente către mașini electrice. Cele două mărci își vor reînnoi investițiile în modele noi cu motoare termice. (17.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Dacia este un BRAND al Renault iar beneficiile obtinute de Renault (de ori unde) se vad in investitiile in tehnologizare, centrul de la Bucuresti, etc. Tu chiar crezi ca investitiile din Romania s-au realizat (numai) din vanzarile Dacia Mioveni in Romania si export, etc?
buzunarul Daciei...:D
Da, aduceau ! ckd-urile de unde crezi ca veneau? erau aduse de la Mioveni amice
CKD este un acronim pentru "Complete Knock Down", adica piesele necesare asamblarii unei masini in strainatate.
CKD-urile pentru India pleaca din Romania.
Ba chiar acum, Dacia are facilitati ultra-moderne unde poate sa conceapa o masina de la zero