Pentru moment, nu există informaţii privind gama de motorizări a lui Megane facelift, cu toate că nu sunt aşteptate schimbări majore faţă de propulsoarele lansate odată cu generaţia 2012, care implica debutul motorului 1.6 dCi Energy în gama de compacte a producătorului francez.
Motoarele TCe de 0.9 şi 1.2 litri ar putea fi integrate la rândul lor în gama de compacte a producătorului francez, în eventuala companie a transmisiilor EDC cu două ambreiaje. Există posibilitatea ca interiorul lui Megane să primească şi el o serie de schimbări, deşi nu este clar dacă francezii au integrat sistemul multimedia R-Link sau dacă au preferat să facă modificări mai subtile. Debutul comercial al gamei Renault Megane facelift va avea loc în primul sfert al anului viitor. În cursul anului 2014, Megane facelift va fi lansat treptat pe toate pieţele pe care activează constructorul din Paris. Vom afla detalii suplimentare despre acest model odată cu debutul de la Salonul Auto de la Frankfurt, programat pentru 10 septembrie.Via Renault
vai de capu vostru de incuiati!!
Cel mai frumos Megane...
Esti rupt de realitate. Nu e nicidecum un declin in design, ba chiar Renault e pe calea cea buna, mai ales cu noul designer laurens van den acker la conducere.
Discutam de o identitate de marca complet schimbata, dar e un facelift, nu o noua generatie, deci exista anumite constrangeri. Asta nu inseamna ca faceliftul nu e unul reusit. E chiar foarte frumos. O interpretare luata de la zero cu noua indentitate de marca, o vom vedea cu noua generatie Megane.
PS:
Noul Clio si Captur ,primele din noua serie, vorbesc foarte tare de la sine prin succesul de piata.
Schimbarea lui Megane vine ca un pas normal in alinierea gamei la noua identitate de marca. Nu inseamna ca nu-i in pregatire o noua generatie.
@rgf: Apreciez parerea ta!
@ptrl, mai vorbim peste 10 ani de identitatea de marca in ceea ce priveste designul. Pentru ca Renault schimba foarte mult designul de la o generatie la alta, mai ales cand vine vorba de clasele mica si compacta. Uita-te la cum arata Megane 1, 2 si 3 si vei avea impresia ca parca sunt din cu totul alte lumi ina fata de cealalta.
Asta spre deosebire de plictisitorul, banalul, batranescul, uratul design Golf. Dar cu toate astea, designul lui Golf care e dus de la o generatie la alta cu succes. Fraieri astia de la VW, asa-i?
Nu vad nimic rau ca au experimentat si imaginat diferite masini de la o generatie la alta.
Ideea e sa fie coerenta, nu intre diferite generatii ale aceluiasi model, ci in cadrul aceleiasi game Renault, intr-o perioada de timp data.
Din 2006, pana acum relativ recent, Clio, Megane, Laguna etc au prezentat aceeasi identitate de marca cu acel calandru mic si sigla pe capota. De cand a venit Laurens van den Acker la conducere, lucrurile sunt diferite.
Iti poti imagina cam cum va arata viitor Megane? Nu. In schimb la viitorul Golf iti poti imagina macar forma si interiorul cum vor arata. Cam la asta ma refer si cam asta inseamna identitatea unui model pe termen lung, identitate de cateva generatii pe care nimeni nu prea o mai are in afara de Golf. Si totusi, se pare ca sunt si oameni care apreciaza asta. Si nu sunt chiar putini.
Nu ne intelegem. Tocmai asta am spus adineauri, ca Renault facut-o pentru toata gama! Iar diversele segmente au cicluri de viata diferite.
Nu poti sa le schimbi pe toate simultan. Nici Renault, nici Vw si niciun alt producator nu poate face asa ceva. De treci cu vederea aspectele astea?
Si stai linistit, nu designul vinde un Golf. Sunt alte considerente la mijloc. Golf se vinde pe ideea ca mergi la sigur, pe un drum batatorit, fara surpize, iar designul nu e decat o "prelungire" a acestei imagini atent lucrate. Conservatorim excesiv blamat de unii, acceptat tacit de majoritatea consumatorilor acestui segment. Intr-adevar o reteta de succes a unui produs ce puncteaza peste medie la majoritatea capitolelor, dar nu exceleaza la nimic.
Conservatorism? Ok. Totusi asta inhiba creativitatea si evolutia designului. Aici Renault e de laudat si net superior Volkswagen.
Oricine vrea sa zica privind pe strada "oh da, ala-i un Renault" , indiferent de model, insa nimeni (dintre admiratorii marcii) nu vrea sa stie cum arata un Renault de la o generatie la alta. Aia nu mai e "identitate de marca". Ala e "conservatorism" . Atentie, nu fa confuzie !
Zici tu ca e net superior lui VW? Mai gandeste-te. Nu uita ca VW are propria casa de design. Si ce casa! Faptul ca nu se apuca sa modifice aspectul lui Golf e cu totul altceva. VW considera in cazul lui Golf ca aspectul conservator inseamna traditie, respect si omagiu dus mai departe fata de generatiile precedente. La fel se intampla si cu Beetle. La fel se intampla si in cazul lui Posche 911. Aici mai e ceva, amplasarea motorului in spate inca dintr-o perioada in care chestia asta era destul de periculoasa la viteze mari. Pentru VW, astea 3 sunt modele emblematice, sunt masini pe care, atunci cand le cumperi, se lasa impresia ca ai cumparat si o farama din istoria automobilului. Dar asta e alta discutie care nu isi are locul aici.
Daca ai avea in fata conturul din lateral al unui Golf ai avea ceva probleme pana sa iti dai seama ce generatie este. Ori in cazul lui Megane sti din start ce generatie e.
Oricum viziunile celor 2 sunt diferite. Renault considera ca atunci cand vine cu un inlocuitor e nevoie si de aspect nou. Pe de alta parte este mai greu atunci cand modifici radical designul, sa fie unul care sa nu ii incurce pe cei care lucreaza la ergonomie, la organizarea spatiului, la siguranta etc. Asta poate insemna alti multi bani cheltuiti in faza de proiect. In cazul lui Golf e mult mai simplu pentru ca se foloseste in mare cam aceiasi forma de foarte multi ani si e mai usor sa o adaptezi/modifici constant. Megane 3 este o compacta mai frumoasa decat Golf, Focus sau C4 si cam la acelasi nivel cu Astra si Mazda 3 in opinia mea.
Si hai sa fim seriosi... Numai pasiunea designului italian / latin nu incorporeaza Grupul VW! Mai nou, nici macar Seat nu mai trezeste pasiuni latine.
Lasa-ma cu de-alde Jozef Kaban si Walter de Silva pentru ca bat campii fara rost si fara rezultate notabile. Designeri de bibelou. Numai cand ma uit la Yeti si ascult aberatiile lui Kaban, imi vine sa ma iau cu mainile de cap.
Daca spui Renault, un contraexemplu e tocmai Laurens van den Acker - un "superstar" in lumea auto dupa ce a revitalizat si transformat total imaginea Mazda in lume. In prezent la Renault, el si-a ales o echipa de top si a inceput procesul de metamorfozare a marci intr-una mai calda, pasionala, latina. Legat de toate celelalte aspecte, asta inseamna a crea o masina, iar Renault o face de mai mult timp decat Vw. Ai rabdare, asteapta sa vezi ce va urma.
Iar @LauCalin cam are dreptate. Nu sunt eu mereu de acord cu el, dar cand are, pai are. Si stie sa si justifice, fara mistocareala.
A, in incheiere, am Renault proprietate personala si sunt foarte multumit de el, dar l-am luat doar ca mijloc de transport, nu sa incerc depasiri in forta sau altceva.
Laurens van den Acker... oare cati vor mai sti ceva de el peste 10-15 ani cand Renault va avea o alta linie de design si o alta viziune?
Iar faptul ca Renault face masini de mai mult timp... asa, si? E adevarat, asa e. Insa nu are legatura cu asta. Ce spui tu ar insemna sa ne cumparam toti numai Ford, Renault, Fiat de exemplu pentru ca fac masini de multi ani decat VW, Toyota, Honda, Opel etc.
N-am cu cine...
Mai bine lasa-ne tu cu volkswagen !!
ai dat-o-n bara grav spunand : '' Iar faptul ca Renault face masini de mai mult timp... asa, si? E adevarat, asa e. Insa nu are legatura cu asta. Ce spui tu ar insemna sa ne cumparam toti numai Ford, Renault, Fiat de exemplu pentru ca fac masini de multi ani decat VW, Toyota, Honda, Opel etc. '' Opel este a-2-a marca de automobile a Germaniei dupa Mercedes. Sa pui pe picior de egalitate istoria Opelului ( peste 100 de ani ) cu cea a Hondei ( abia avand 50 de ani ) denota necunoastere