La începutul acestui an, francezii de la Renault au prezentat ediția limitată Megane RS Ultime. Vor fi produse doar 1.976 de unități, la nivel global.
Fiecare dintre ele vine cu o grafică specială, jante de 19 inch, accente negre, aripi față cu 60 mm mai late, aripi spate cu 45 mm mai late, faruri RS Vision, scaune Recaro, tapițerie din Alcantara de culoare neagră și volan sport îmbrăcat în piele.
Nu lipsește, desigur, placa metalică numerotată, montată lângă comenzile transmisiei. Tot la interior, pasagerii vor regăsi un display central de 9.3 inch, sistem audio Bose și instrumentar de bord digital, cu ecran de 10 inch.
Clienții au la dispoziție 4 nuanțe exterioare: Negru Star, Alb Pearl, Galben Sirius și Portocaliu Tonic.
300 CP ȘI 0-100 KM/H ÎN 5.7 SECUNDE
Noul Renault Megane RS Ultime este echipat cu un motor de 1.8 litri, turbo, care dezvoltă 300 de cai putere și 420 Nm. Mai este prezentă o transmisie automată EDC, un diferențial mecanic Torsen și sistem de direcție integrală 4Control.
Modelul francez atinge 100 de km/h în 5.7 secunde.
Așa cum spuneam, Renault Megane RS Ultime poate fi comandat și în România.
Pornește de la 42.350 de euro, iar livrările către clienți vor debuta spre finalul anului 2023.În total, francezii vor construi 1.976 de exemplare, disponibile la nivel global.
via Renault
LOL
:)))
Autonomie mare si fiabilitate.
Fiabilitate...ce sa zic. Decat Dieselul e fiabil, benzinarele (turbo sau normal aspirate) stau toate la margine de drum. Sunt tare curios cu ce trotineta scoti "tu" 5,5% urban.
Concluzie: doua rahaturi ai ca "argumente" in sprijinul dieselului. De restul punctelor slabe si a nenumaratelor probleme specifice tehnologiei nici nu pomenesti.
...ok
Apare un articol, vine cineva si spune ce admira sau nu la masina din articol adică la subiect cu bun simți (ca și Snow)… si reapar roboțeii ca na Tesla este mai bună. La orice… Tesla face, Tesla drege… nu zic ca nu fac, doar ca este obositor sa vedem aceleași clișee obosite. Dacă eu vreau un RS, R, VRS, N etc. si spun si de ce, ce-i așa greu sa respecte punctul meu de vedere si alegerea mea? Dacă aș vrea o Tesla, si am bugetul necesar, nu o s-o compar cu un diesel (este penibil), o s-o compar cu alte electrice, iau in considerare partea de service (ca așa cred eu ca-i relevant) si cu asta basta.
Piața are o oferta variata (probabil cea mai variata), timpii se așteptare au revenit cât de cât la normal, așa ca totul ok, zic eu…
Pentru mulți mașina este mai mult decât un mijloc de transport si atunci partea emoțională poate face diferența.
Asa cum m-am luat de sheriff la fel am facut si in privinta lui mike. Doua creiere spalate si identic de afafici: niciunul dintre ei nu are nici permis si nici masina.