Renault Megane RS a redevenit cea mai rapidă maşină cu tracţiune faţă care abordează circuitul Nurburgring. O ediţie specială a compactei franţuzeşti, numită Megane RS 275 Trophy-R, a reuşit să detroneze timpul lui Seat Leon Cupra 280 cu aproximativ patru secunde, totalizând 7 minute, 54 secunde şi 36 de sutimi. Francezii de la Renault au anunţat că vor oferi această ediţie limitată a lui Megane în doar 250 de unităţi, disponibile în 15 pieţe, prima fiind cea din Franţa. În comparaţie cu un Megane RS standard, modelul acesta are doar două locuri (Recaro Pôle Position din policarbonat şi fibră de carbon), amortizoare Öhlins Road&Track reglabile, sistem de evacuare Akrapovic şi anvelope MICHELIN Pilot Sport Cup 2.
Seat Leon Cupra a stabilit un timp record pe Nurburgring pentru automobilele cu tracţiune faţă
Modificările faţă de versiunea standard nu s-au oprit aici, fiind montat un acumulator litiu-ion şi discuri de frânaă mai uşoare.
Toate aceste elemente au redus masa lui Megane RS cu peste 60 de kilograme, lucru care i-a adus secunde vitale compactei franţuzeşti. Un alt element definitoriu al acestei ediiţii limitate este culoarea, modelul fiind oferit într-o combinaţie de alb cu negru şi cu accente roşii. Aşadar, plafonul este vopsit în nuanţa Etoile Black, caroseria este albă, iar panourile laterale posterioare prezintă accente ”Vif Red”. Jantele Speedline de 19 inch sunt oferite fie pe negru, fie pe roşu, pentru a asigura un aspect cât mai agresiv al lui Megane RS 275 Trophy-R.Via Renault
in opinia mea, tot cupra ramane pe primul loc, deoarece a venit cu masina standard(si cu bancheta spate) nu ca cei de la renault(niste lasi ca de obicei).
multa bafta renault in campaniile voastre inutile de a face masini bune.
Nu e vorba de fiabilitate. Megane RS 265 si-a dovedit fiabilitatea pana acum.
Renault a scos Megane RS 275 Trophy R DOAR pentru a putea recastiga titlul pe Nurburgring pentru masinile cu tractiune fata. ATAT.
Stim cat costa Seat-ul Leon Cupra R dar nu stim cat costa Megan-ul asta. Eu cred ca diferenta e pe undeva la 10.000 de euro.
Asta e motivul pentru care Renault fabrica doar 250 de unitati.
Cum asi spus si tu SANDU: NISTE LASI!!!
iti pui tu gatu' pe linia de tren pentru cupra aia de..."serie"???
si cu 250 de bucati ale lui renault, seat tot pe locul 3-4 la unitati vandute va ramane.....buahahaha.....
neshte lasi, dai dreaku'
PS. si alta gogorita marca fanboys vag...fiabiliatatea se vede in numarul de unitati fabricate. Dupa logica ta, cuprele vandute cat degetele de la o mana dovedesc cat sunt de bune, nu?
Renault Sport va fi mereu nr 1 pe acest sgement indiferent cat de mult iti convine tie sau altor fani tdi.
Au pus jupui practic interiorul, au pus scaune usoare, roll cage, au anulat bancheta spate, au pus evacuare custom si toate astea ca sa dovedeasca ca pot fi mai buni. Practic au cam anulat definitia unui hothatch , adica sa fie foarte practic si multi-purpose. Au facut o masina doar de circuit pe cand la Seat ne putem bucura si de alte lucruri in afara de acceleratie.
Oricum e o actiune strict de marketing.
Ar fi de preferat sa faca si Seat la fel.Aceeasi reteta si apoi sa vedem.
Ce mai atatea comentarii, au recordul si gata!
Oricum comparatia cu Leon Cupra nu isi are rostul. Un Leon Cupra poate fi folosit si in viata de zi cu zi, pe cand un Megane de genul asta NU. Sau poate doar asa Megane putea sa-l detroneze. E o diferenta. Conteaza in schimb cati au ochi sa o vada.
Aaaa...le-ati vazut pe strada/reviste/internet/vecini si va dati cu parerea.
Sunt posesor de Renault Megane RS 2011 si pot spune ca este super accesorizat fata de Seat(am facut drive test si cu Seat inaninte de achizitie).
Numai bordul ala auster,invechit,cu mici retusuri , fara informatii digitale detaliate,(presiune turbo,pozitie clapeta acceleratie,cuplu motor,treapta de viteza optima si CP dezvoltati cum afiseaza renault-ul) este de toata jena pentru aceeasi echipare din acelasi an.
Lasati trancaneala inutile,mergeti si faceti drive test si convingeti-va singuri de calitatile si neajunsurile fiecarei rable..
Atunci cand va exista VW F1 cu atata tehnologie si experienta in Formula 1 ,atunci jos palaria in fata SEAT.Pana atunci SEAT ramane o marca low cost a grupului VW.Un VW sau Audi mai ieftin si mai prost lucrat,evident la un pret mai redus !
Atunci cand motoarele VW vor ajuta la castigarea a 11 titluri la piloti(ultimul in 2013 prin Vettel) si 12 la constructori in 35 de ani de activitate continua in F1,atunci comparam tehnologia celor doi constructori !
La ora actuala fie ca place sau nu nemtilor, Renault face unele dintre cele mai bune si mai premiate motoare pe benzina !
Fata de Seat Dacia vinde de 10 ori mai multe rable.Fiabiliatea ,costurile/km rulat sunt adevaratele criterii nu ?
Asa cum nici fiabilitatea Touareg-ului nu are nici o legatura cu Dakar.
O comparatie mai potrivita ar fi cea cu WTCC , ca doar vorbim de turisme, nu de F1.Seat a castigat ultimele 2 editii din cate stiu. Unde e Renault acolo? Sau stai, am uitat, tu ai motor de F1 pe Megane RS-ul tau, nu ai motor de turisme(nu ca s-ar compara motorul din WTCC cu motorul din masina de serie).
Dar te las la parerea ta ca ai motor de F1 si know-how de F1, asta vrea si departamentul de marketing si cel de pr al Renault sa crezi.
=)))
Am avut o zi grea la munca si iti multumesc pentru portia de ras. Deci in mintea ta se poate pune egal intre Dacia si Seat cand vine vorba de calitate. Bravo! :)))
punctul pe "i"
Sau mai bine spus cum sa-ti exprimi frustrarea prin jignire.
Leon ramane un tatic pe langa reno la design