Renault Megane RS este disponibil și în România: prețurile pornesc de la 30.000 de euro

de Cornel Șocariciu
Marti, 08.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Renault Megane RS poate fi comandată și pe piața din România. Hot Hatch-ul francez are un motor turbo de 1.8 litri de 280 de cai putere, iar prețul de pornire este de 30.000 de euro cu TVA.

Noua generație Renault Megane RS a fost prezentată în premieră în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din septembrie 2017. Hot Hatch-ul constructorului francez are un design revizuit, tehnologii moderne și un motor nou.

Acum, Renault Megane RS poate fi comandat și pe piața din România. Versiunea de bază pleacă de la 30.000 de euro cu TVA pentru varianta Sport echipată cu motorul de 1.8 litri de 280 CP și transmisie manuală cu șase trepte.

Standard, noul Renault Megane RS vine cu pachetul de lumini RS Vision, jante de 18 inch, tapițerie specifică modelor RS, pachetul multimedia R-Link 2 cu ecran tactil, instrumentar de bord digital cu ecran de 7 inch, volan RS îmbrăcat în piele, padele pentru schimbarea treptelor de viteză (doar în cazul modelelor echipate cu transmisia automată), indicator pentru schimbarea treptei de viteză și sistemul Renault Multi-Sense.

De asemenea, francezii oferă cruise control, oglinzi rabatabile și ajustabile electric, asistent la pornirea în rampă, sistem de direcție integrală și sistem de asistență la parcarea cu spatele.

Noua generație Renault Megane RS va fi disponibilă și în versiunea Cup (+1.000 de euro pentru suspensiile mai rigide, diferențialul cu alunecare limitată și sistemul de frânare mai performant).

Scaunele Recaro fac și ele parte din oferta Renault, iar prețul cerut pentru acestea este de 2.150 de euro.

MOTORIZĂRI
(Date tehnice complete AICI)
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Sport Cup
1.8 Turbo Benzină
280 CP
Man6
EDC6
30.000
31.500
31.000
32.500

Sub capota lui Renault Megane RS se află motorul de 1.8 litri turbo care produce 280 de cai putere la 6.000 rpm și 390 Nm între 2.400 și 4.800 rpm. Resursele sunt livrate către puntea față fie cu o cutie manuală cu șase trepte, fie cu una automată EDC, tot cu șase rapoarte. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 5.8 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 250 km/h.

Noul Renault Megane RS vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Renault Megane RS
1.8 benzină, Sport, Man6
280 7.1 5.8 30.000
Ford Focus ST
2.0 benzină, Man6
250 6.8 6.5 27.050
Honda Civic Type R
2.0 benzină, Man6
320 7.7 5.8 39.522
Volkswagen Golf GTI
2.0 benzină, Performance, Man6
245 6.6 6.2 29.211
Seat Leon Cupra
2.0 benzină, Man6
300 6.9 5.8 32.007
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (8)

  • Prea scumpa
    Scumpa al naibii pentru un Renault. Au sarit preturile cu cel putin 5k euro, in conditiile in care motorul este 1.8 vs 2.0 la varianta anterioara.
    7 39
  • esti genial...scumpa pentru ca Renault si are motorul mai mic. Si mai zicea cineva ca natalitatea e slaba in Romania.
    35 8
  • E (aproape) un chilipir, din moment ce-n Franța versiunea cu CV manuală pornește de la 37.600 euro, iar cea auutomată / EDC - de la 39.400.
    ...Sau, mai exact, 41.000 vopsită-n culorile astea speciale galben / orange (Jaune irius / Orange Tonic.)

    Diferența de 1.800 euro e însă aproape anulată de așa-zisul *malus* d-acolo (diabolica invenție pseudo-ecologistă a masoneriei din Hexagon) -penalizare mai mică pentru EDC (3.113 euro vs. 4.253 - manuală.)
    Totuși, ambele variante se învârt în jurul a 42.000 !

    P.S. Presimt că-s posibile și mici discounturi sub ăștia 30.000 - pentru negociatorii talentați. ;-)
    33 4
  • Erată: e vb de *Jaune Sirius*, evident.
    (n.b. La cît de francofoni mai ne consideră franțujii, pe site-ul Renault apare *Yellow Sirius*. :-))

    ...Și, că tot re-intrai, Vmax e 255 km/h pt. versiunea cu CV manuală, nu *doar* 250 (valoare comunicată pt. EDC) - nu c-ar conta prea mult asta pentru pseudo-autostrăzile noastre.
    24 1
  • de ce ai da banii astia pe o masina frantuzeasca? tre sa fi nebun. as alege oricand gti sau cupra, mai ales ca au discounturi mari.
    2 34
  • e cu poze

    https://www.youtube.com/watch?v=FrjeMmiwJWw

    vs

    https://www.youtube.com/watch?v=Y0m_JPqMfxA
    15 3
  • @sandu
    pt ca mai exista si oameni care cumpara masini si nu marci
    24 2
  • o batrjocura
    mult prea scump, sincer, chiar e ingrozitor de scump fata de ce ofera. generatia precedenta avea 275 cp iar asta are 280. si costa de te ia boala, hai lasati-ne cu renault !
    0 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru