Renault Megane RS 275 Trophy - o nouă versiune extremă a hot-hatch-ului francez

de Bogdan Mirică
Miercuri, 14.05.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault a dezvăluit astăzi noul Megane RS 275 Trophy. Modelul vine cu 275 de cai putere şi cu o serie de modificări mecanice importante.

După ce am făcut cunoştinţă cu faceliftul operat pe actuala generaţie Megane, Renault ne propune o nouă declinare a celui mai titrat hot-hatch din ultimul deceniu. După ce am avut ediţii limitate ca Megane Renaultsport 265 Trophy şi Red Bull Racing RB8, astăzi facem cunoştinţă cu noul Megane Renaultsport 275 Trophy.

Cu alte cuvinte, este vorba despre o nouă versiune Trophy, care vine în standard cu şasiul Cup şi diferenţialul limitat pentru o experienţă puternică la volan. După cum o sugerează şi numele, noul Renault Megane RS 275 Trophy adoptă şi ceva mai multă putere sub capotă.

275 de cai putere şi 360 Nm

Inginerii francezi au reuşit să stoarcă încă 10 cai putere din motorul de 2.0 litri. Asta înseamnă un total de 275 de cai, livraţi la 5500 de rotaţii, şi un cuplu motor generos, de 360 Nm, oferit între 3000 şi 5000 de rotaţii. Chiar şi în aceste condiţii, hot-hatch-ul reuşeşte să consume doar 7.5 litri/100 de kilometri şi să emită 174 g/km.

Esential 275 de cai putere oferă noul Megane RS 275 Trophy.
360 de Nm oferă Megane RS 275 Trophy.
Pe lângă aportul de putere, Megane RS 275 Trophy vine şi cu o evacuare din titaniu, oferită standard de Akrapovic.
De asemenea, Renault lucrează şi cu Ohlins pentru un set de amortizoare Road & Track, oferite în lista de opţionale. Acestea permit ajustarea cu uşurinţă a setărilor pentru stradă sau pentru circuit.

Şi tot pe lista de opţionale se găsesc şi un set de pneuri de performanţă Michelin Pilot Sport Cup 2, dezvoltate special pentru această maşină de producătorul francez de anvelope.

Interior personalizat

La nivel estetic, noul Megane RS 275 Trophy adoptă noi motive inspirate din F1 şi inscripţia Trophy la nivel lateral. Terminaţia evacuării a fost realizată din fibră de carbon tot de Akrapovic, iar jantele standard au fost înlocuite cu unele de 19 inch, botezate Speedline Turini şi derivate din cele folosite de Megane în competiţiile de motorsport.

Interiorul lui Megane RS 275 Trophy este personalizat cu multe cusături roşii

Interiorul lui Megane RS 275 Trophy vine personalizat cu praguri numerotate, semn al exclusivităţii, cu scaune Recaro de tip scoică, îmbrăcate şi piele şi alcantara şi cusute cu aţă roşie, un mâner al schimbătorului din aluminiu şi alte elemente care poartă logo-ul Renaultsport.

Noul model va ajunge în showroom-urile europene în toamnă, primele liste de comenzi urmând a fi deschise în luna iunie.

Un debut oficial este programat pentru ediţia din acestă vară a Festivalului Vitezei de la Goodwood.

Deşi Renault nu a anunţat nimic oficial, noul Megane 275 Trophy ar putea fi modelul cu care francezii se lăudau că vor doborî recordul de timp pentru un vehicul cu tracţiune faţă pe circuitul de la Nurburgring.

Renault ne promite un model capabil să parcurgă un tur de Nurburgring în mai puţin de 8 minute

Comentarii (8)

  • Dacia Plant
    Cel mai bun hot-hatch din cate zic englezii.
    26 5
  • daCA dau jos seatul la nurburgring........inseamna ca sunt seriosi.daca nu...totul a fost o intamplare in anii anteriori
    13 11
  • Cana vor avea și cei de la VW asa ceva ?!
    16 12
  • @niros78
    Au deja Golf R ,o masina mult mai buna dar are suspensie integrala si de aceea nu este considerata un hot-hatch
    6 13
  • @niros78
    tractiune integrala * m-am grabit la scrierea comentariului
    6 6
  • Se vorbeste de 7:45. Ar insemna mai rapid decat Ferrari 599 GTB,Porsche 911 GT3 RS sau Lamborghini Gallardo Superleggera.
    15 3
  • comparatia nu e fair. Seat-ul e platforma noua...asta are deja 6 ani.
    Megane IV RS cand va aparea... va rasturna din nou segementul hot hatch...cel putin asa se aude pe net.
    14 4
  • se stie ca megane-ul rs este unul dintre cele mai bune hot hatch-uri, din pacate nu am condus niciodata unul. daca se intampla sa fie mai bun ca un cupra, ceea ce am avut placerea de a conduce, atunci jos palaria.
    12 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru