Până în prezent, Renault Megane era disponibil cu numai 3 motoare pe benzină, și anume SCe de 1.6 litri și 115 CP, TCe de 1.2 litri și 130 CP și TCe de 1.6 litri și 205 CP, acesta din urmă fiind regăsit pe Megane GT.
Iată însă că producătorul francez s-a gândit că este momentul potrivit să "arunce" pe piață o unitate de propulsie intermediară care să estompeze diferența dintre cele de 130 CP și 205 CP.
Astfel, Megane poate fi acum achiziționat și cu un motor TCe de 1.6 litri și 165 de cai putere derivat din propulsor disponibil pe Megane GT. Acesta oferă un cuplu maxim de 250 Nm la 2.400 rpm și ajunge la 100 km/h în 8.2 secunde, în timp ce viteză maximă este de 215 km/h. Consumul mediu mixt menționat de producător este de 6 litri/100 km.
Motorul este cuplat la o cutie de viteze automată EDC cu dublu ambreiaj cu 7 trepte, iar șoferul poate alege între modurile de rulare Eco, Comfort, Neutral și Sport.
Noua unitate de propulsie este disponibilă atât pe hatchback, cât și pe break. În cazul hatchback-ul poți opta pentru acest motor pe nivelurile de echipare Intens și Akaju (care nu este disponibilă și în România), în timp ce în cazul break-ul ai la dispoziție doar versiunea de echipare Intens.
Via Renault
de fiecare data cand vad acest megane pe strada il admir, in special spatele ( sperand ca nu e vreun talisman ) , insa ce e cu turatia aceea asa ridicatat pentru cuplu ?!?!?!?!?