Renault Megane facelift a sosit în România. Alături de el, importatorul mărcii franţuzeşti a prezentat noul concept de showroom, numit Renault Store, care prezintă o nouă experienţă pentru client.
Esential
2016
este termenul limită pentru transformarea tuturor reprezentanţelor Renault în "Renault Store".
4000
de reprezentanţe Renault din 30 de ţări vor fi integrate în acest proiect, intitulat C@re.
Renault Megane facelift a fost prezentat şi în România.
Preţurile versiunii restilizate a gamei de compacte au fost publicate încă de săptămâna trecută, preţul de pornire fiind de 14.100 de euro cu TVA inclus. Facelift-ul lui Megane a adus, pe lângă modificările estetice aplicate părţii frontale, echipamente noi, motorizări şi transmisii noi, precum şi o simplificare a gamei. Mai precis, au fost contopite versiunile de echipare pentru a forma trei echipări de pornire (Pro, Dynamique şi Expression). Pe lângă acestea, gama Megane facelift mai cuprinde echiparea specială GT Line şi modelul RS, cu echipare dedicată.
Cei de la Renault au adus pe scenă, alături de Megane facelift, noul lor concept de showroom. Acesta se numeşte Renault Store şi promite să schimbe experienţa utilizatorului din momentul în care intră într-o reprezentanţă Renault, 25% dintre membrii reţelei de dealeri ai Renault din Franţa fiind deja convertiţi în Renault Store.
În România, avem un singur Renault Store, în Bucureşti, dar convertirea mai multor reprezentanţe la noul concept este în plan pentru importatorul Renault în ţara noastră.
Preţuri Renault Megane facelift în România: plecare de la 14.100 de euro pentru 1.6 benzină de 110 CP
Conceptul "Renault Store" provine de la sediul companiei şi a fost inaugurat în premieră în Franţa, în urmă cu un an. De atunci, peste 150 de showroom-uri din Franţa au fost transformate în Renault Store. Pe piaţa franceză, toate reprezentanţele mărcii Renault vor fi transformate în noul concept de showroom, termenul limită fiind finele anului curent. Potrivit portalului media internaţional al mărcii, 265 de reprezentanţe Renault din Franţa trec prin acest proces de transformare. Schimbarea implică instruirea angajaţilor, achiziţia de echipamente specializate şi mobilă dedicată, precum şi renovarea efectivă a spaţiului de expoziţie.
TEST DRIVE RENAULT MEGANE Coupe facelift 1.2 TCe
În Renault Store, specialistul de vânzări îţi va configura noua maşină cu o tabletă.
Toate modificările aplicate de Renault reprezentanţelor sale au rolul de a îmbunătăţi experienţa clienţilor în toate momentele posesiei automobilului, alături de o discuţie la acelaşi nivel cu indivizii ”hyperconectaţi” ai prezentului, după cum îi descriu oficialii mărcii franţuzeşti pe clienţii de maşini noi ai anului 2014.
Schimbarea principală adusă de conceptul Renault Store va fi la nivel de atitudine din partea personalului, toţi angajaţii care iau contact cu publicul în showroom urmând să fie instruiţi pentru a avea o relaţie mai "caldă" cu cei care intră în showroom, încă din momentul în care uşile automatizate se deschid.
Mobila şi culorile noi sunt partea cea mai mică a schimbării, angajaţii fiind cei care joacă rolul principal în îmbunătăţirea relaţiei cu clientul.
Via Renault
VW sunt in concurenta acerba