La jumătatea lunii decembrie, Renault a publicat lista de prețuri a noului Megane E-Tech Electric, aferentă pieței din România. La noi în țară, modelul francez cu zero emisii este disponibil în trei niveluri de echipare: Equilibre, Techno și Iconic.
Clienții au la dispoziție motorul de 130 CP și 250 Nm, sau pe cel de 218 CP și 300 Nm. În ceea ce privește bateria, noul Renault Megane E-Tech Electric oferă două variante: 40 kWh pentru o autonomie de 300 de kilometri și 60 kWh pentru o autonomie de până la 470 de kilometri.
Cel mai accesibil Megane E-Tech Electric costă în România 32.900 de euro, sau 21.500 de euro dacă este achiziționat prin programul național Rabla Plus. Vine în standard, printre altele, cu proiectoare ceață LED, ceasuri de bord digitale cu ecran de 12.3 inch, display central de 9 inch, sistem multimedia OpenR Link, sistem audio Arkamys Classic, alertă oboseală șofer și Automatic Emergency Braking cu protecție pietoni și bicicliști.
Începând cu 1 februarie, Renault anunță deschiderea comenzilor pentru primul model al "generației 2.0" de vehicule cu zero emisii ale mărcii.
LISTĂ COMPLETĂ DE PREȚURI RENAULT MEGANE E-TECH ELECTRIC
via Renault
Acel „până la” ascunde faptul că acea autonomie maximă oficială se poate obține numai dacă mașina în cauză merge cu viteze mici (max. 70-80 km/oră), aerul condiționat sau căldura oprite, radioul și farurile stinse, și temperaturi ale aerului de 20-21 grade.
Ciudat este și faptul că, deși bateriile mașinilor sunt identice cu cele de pe telefoane, cele de pe automobile sunt prezentate ca rezistând la un număr mult mai mare de încărcări decât cele de pe mobile.
Pretul nu indica vreo sansa de electrificare in masa iminenta.
apropo, restul tarilor nu subventioneaza cat romania, dar noi suntem colonie, ne vinde "dreapta" de nici nu visam..
La fel şi Ford....
...deci maşina este un PHEV (dacă am citit bine, că deh) iar 40 kwh pentru un PHEV este foarte ok
dar poate duce maxim 200 km electric.... 400 km sunt vise.
Ne asteapta vremuri interesante, ca pana acum n-am schimbat niciodata rezervorul...
@Mircea_Badea: Nu-i deloc mare (doar 4,21 m lungime), dar greu tot e (1,65 tone.)
@Haha: deocamdată nu obligă la nimic pe nimeni politrucii, doar îi ”ajută” pe nehotărâți cu treptat mai multe restricții / interdicții, pe lângă e-stimulente aberante.
Toate frăgezesc faza de rupere-n două a pisicii nu peste mult timp, care nu va consta însă numai în raderea ICE-urilor ”poluatoare” doar în bezna minții unora.
CO2-ul indispensabil plantelor/vieții, dar blamat de Edikkk & Co, îi va urmări deci fără scăpare în noile ”portofele digitale”, tăindu-le automat macaroana și la cumpărături.
...Ca o Karmă inexorabilă :-)
Bateria de 400 kile la fel, e cu 20% mai suplă cică și #rezistă mult, dacă nu ia foc probabil.
Acuma înșeleg de ce răposatu meu Nissan Tiida 1.6 era așa ușor și zbura ca vântu (nu sorin-ovidiu, încă la răcoare cred.)
Momentan, da, ai alternative.