Esential
130 | cp va dezvolta motorul dCi de 1.6 litri |
115 | CP va dezvolta motorul 1.2 TCe. |
Familia de propulsoare TCe a lui Renault va primi noi membri in anul 2012. Noile motoare supraalimentate pe benzina vor avea o cilindree intre 0.9 si 1.2 litri. Gama TCe va avea motoare cu trei si cu patru cilindri, care vor dezvolta puteri cuprinse intre 90 si 115 CP. Propulsoarele TCe au fost create pentru a inlocui motoarele aspirate cu o cilindree intre 1.2 si 1.6 litri. Marea majoritate a acestor vehicule va emite mai putin de 100 de grame de CO2/km.
Renault intentioneaza sa introduca un nou propulsor dCi, de data aceasta de 1.6 litri. Noul diesel va dezvolta 130 CP si va fi lansat in 2011. Motorul dCi de 1.5 litri va fi imbunatatit pentru un consum mai redus de carburant si pentru emisii reduse de CO2. Noua generatie a motorului 1.5 dCi va fi lansata in 2012.
Tot in anul 2012, Renault va lansa noua generatie a motorului 2.0 dCi, precum si un motor de 2.3 litri pentru a inlocui propulsorul de 2.5 litri. Motoarele V6 dCi vor ramane in continuare in gama producatorului francez.
Pe langa noile motorizari, Renault intentioneaza sa introduca o transmisie cu dublu ambreiaj in decursul anului viitor.Via | Renault
Poate asa si-ar mai reveni si vanzarea de Dacia.
Eventual intreaba la un service Renault inainte daca ai vreun prieten.
Le-as da locul 1. . . la cumparatori ignoranti.
Momentan ma rezum la masiniile low-cost, atat cat imi pot permite dintr-o munca cinstita.
BMW este super masina si nu o poti compara cu un Renault, o masina de 5 ori mai ieftina si aici vb de masini noi, nu de rable deseama cu bunica.
nu e proiectul meu, dar am inteles de la colegi ca "scoate" destul de bine.
iar ca sa zic cateva si despre diesel-uri... pot sa spun ca prima masina cu care am ajuns la 220 km/h a fost un megane 1.9 diesel 130 CP. era o masina inchiriate dar dupa un weekend petrecut la volanul masinii, consumul mediu a crescut de la 6.4 l/100km la 10.6 l/100km. :P
Este un factor important, care determina viata motoarelor...
A ) Toti copii de 18 ani,tzipa la tati dupa un BMW,apoi il plesnesc in primul stalp cu 160 km/h ,pentru ca : 1) Nu au experienta ,2)habar nu au sa contreleze tractiunea spate
B) Majoritatea soferi "cu aur mult si gros,fara bun simti " (asta ca sa nu fiu rasist )
Si motoarele? Sa va reamintesc ca "marile" branduri au furat de la Renault ideea de compresie marita ? Intai a fost dCi...apoi TDCI,TCDI...
Fiabilitatea? Prietene,se folosesc injectoare si bujii Bosh... Firma ce a primit locul I la nivel mondial pentru fiabilitate....Aaa Da? probabil nu stiati... Voi visati in continuare la "pisicutzele" voastre de aceeasi varsta cu voi ;)
Concluzie sunt fff multumit de renaultul meu dar SCAUNE PIELE ar fi un + cup holders si alte rahaturi unde sa iti pui ochelarii sau mai stiu eu ce alt + casetofoane respectiv cd playere cu MP3. sistemul de boxe din masina default e jos palaria mentionez ca am un Canbera de la Blaupunkt care are doar SD acest player nu e grozav pentru ca nu scrie nicaieri dar nu "vede" carduri mai mari de 2GB si nu se potriveste pe joystick ul de la renault decat daca aveti adaptor si adaptor nu gasiti nicaieri pt Canbera.
Si de dragul site ului asta numai comparati BMW cu Renault pentru ca nu se poate compara un inovator cu un vitezoman scump cum ar Iustin Capra cu un Justin Timeberlake.
- Renault foloseste cel mai performant tip de injectie imprumutat de la TATICUL Mercedes CDI-DCI da?
- WW, Skoda, Audi BMW etc au ramas cu vechile motoare TDI cu vechiul tip de injectie (cand intrebai ce era? 19 TDI :))))
- cand Renault folosea DCI ceilalti completau cu ulei TDI-urile
- Motorul de 15/DCI si 85 CP are cel mai mic consum din clasa lui cu cele mai bune performante.Ganditi-va ca Skoda avea motorul de 19 TDI si 90 Cai in timp ce Renault avea 15/85 CP si exemplete pot continua.
Acum nu putem compara tehnologia BMW sau Mercedes cu Renault si nici Renault nu vrea asta.
In 2008 motorul de pe Laguna 3, 2.0 DCI si 150 CP 340 NM era cel mai performant din clasa sa in comparatie cu Toyota, Passat, Peugeot,Opel etc. Acum pe Koleos se gaseste motorul 2.0 DCI 175CP si 380 NM.
Vedeti ca nu numai BMW-ul sau Audi fac masini si nu numai ei sunt cu traditie.
Ganditi-va cate unitati a vandut Renault in ultimii ani, ca era lider pe doua segmente; cum sa nu existe si probleme? Modul de exploatare conteza foarte mult.
Acest constructor nu are multe modele si nici multe motorizari, dar cele existente sunt foarte bune.