A doua generație a modelului Logan își va face în curând debutul pe piața rusească sub sigla Renault. Deși noua generație are deja mai bine de un an de la prezentare, pe anumite piețe a ajuns mai greu. De exemplu, în Rusia încă se comercializează versiunea facelift a modelului Logan sub siglă Renault, dar în curând acest model va fi înlocuit cu noua generație.
Prima imagine a fost prezentată deja publicului și, spre deosebire de varianta Dacia, are în plus câteva elemente cromate și, bineînțeles, sigla Renault pe calandru. Interiorul este și el aproape identic, existând însă modificări la forma gurilor de aer centrale plus o serie de ornamente cromate.
, Renault comercializează modelele Duster, Sandero, Sandero Stepway, Megane, Fluence, Latitude, Koleos, Scenic și Kangoo, fiind unul dintre cei mai importanți jucători pe piața auto din această țară. Nu au fost încă comunicate motorizările ce vor fi păstrate pentru piața din Rusia. Debutul comercial va avea loc în al doilea trimestru al acestui an. În Rusia
Via Caradisiac
Dacia-Renault nu ofera decat ce e dispusa sa plateasca clientela /piata.
E simplu sa scrii din spatele unui computer. Mai aveti de invatat.
Voi vreti multe, dar de la a visa masini burdusite cu dotari pana la disponibilitatea financiara & hotararea ferma de a cumpara e cale lunga. Aici nu discutam de pierde-vara pe internet. Dacia se gandeste la oamenii practici cu dorinta serioasa de cumparare.
Oricum, in Rusia Logan poarta alta sigla, in consecinta pretentiile sunt altele, ceva mai ridicate. E vorba de o repozitionare de produs.
PS: in Romania un Logan Laureate(echipata decent) DIESEL cu varianta mai puternica de 90cp este 11.400 euro. Benzina e mai ieftina.
Daca Automarket nu faca ceva, in acest sens, nu mai cumparam masini !
daca sa ceri o clima automata (care oricum e optionala iar la vechiul Symbol de la noi costa 100 de euro), 2 butoane pe usi si un pic mai multa atentie la detaliile interiorului pentru tine inseamna "burdusite cu dotari" insemana ca esti total paralel cu domeniul auto. Cand vezi cum sunt tratati altii (adica mult mai bine) incepi macar sa-ti pui cateva intrebari. Si intrebarile sunt cu atat mai legitime daca te uiti la procentul din vanzari ocupat de echiparile superioare si-l vezi ca este covarsitor de mare. Stii tu ce vrea piatza....pfff....poate stii ce vrea piatza de legume ca de cea auto ma indoiesc
Pardon ! ...e mai bine cu curul pe asfalt... am uitat de arogantele "sportivilor" din Romania... Bai nene, daca ai urcat intr-un Logan fara reglare pe inaltime a scaunului sau daca peste 1.90 m, ceea te pune in categoria acelor 1%-2% din conducatorii auto, ATUNCI normal sa ai figurile astea. Pana una alta, pentru marea majoritate a oamenilor, aflati in jurul la 1.75- 1.80 m , Loganul e foarte bun. Mai ales daca nu te zgarcesti si-ti iei una cu reglaj pe inaltime al scaunului si f. important, stii de unde se face...
In plus, majoritatea doresc vizibilitate, iar o pozitie f joasa de condus nu-ti ofera asa ceva. Avantaje si dezavantaje. Per total, Logan e o masina buna.
Unul din vestul Europei nu prea se confrunta cu aceasta problema. Pentru el 8,9,10000 de euro inseamna cu totul altceva decat pentru un roman. Adica 10000 de euro pentru unul din vest inseamna 5-6 salarii si evident ca inchizi ochii la rabla de pe capota portbagajului, la tabla caroseriei mai slabe, la lipsa caroseriei galvarizate, la plasticul care miroase cam urat mai ales vara, de cutia etajata cam ciudat, de pozitia la volan nu prea confortabila la drum lung... Ori un roman cand face un credit pe 5 ani pentru o masina de 10000 de euro si munceste de-i sar capacele ca sa o plateasca, evident ca se asteapta la altceva si se indreapta spre un sh care la 10000 de euro poate avea 3-4 ani si vreo 50-60000 km.
Sa fie nevoit si un roman sa dea ca un german pe un Logan, in speta vreo 6-7 salarii, si sa vedeti cum se umple tara de Loganuri si toti le iubim. Daca un Logan chiar si Ambiance cu motor de 1.2 75 ar insemna 6-7 salarii de-ale mele, imi dau cuvantul ca maine m-as duce si mi-as comanda unul. Dar Romania nu e Germania, Anglia sau Franta.
parintii mei au logan am mers cu el, am incercat si cu pseudo-reglarea scaunului - eu am 1,85, dar tot prost stau, am cerut pareri de la prieteni incepand cu 1,65 si ei tot la fel de prost stau in el, dar s-au obisnuit ca doar nu era sa-l vanda de nou, oricum ideea e ca NU neaga acest argument! Folosita la drum lung nu e prea prietenos loganul.
Era sa uit de oglinzile laterale care imi par cam jos in comparatie cu scaunul, bine ca se regleaza nu-i bai, dar ca idee.
Intrebarea mea catre dacia: oare nu se putea face o masina cu toate componentele asezate cum trebuie - deci mai confortabila la drum lung, dar cu materiale din aceeasi categorie?
Adica prefer sa merg cu o compacta cu motor de 1.2 confortabila decat cu un logan 1.6 16V
Hai lasa-ne cu vrajeala ! Esti prea subiectiv, iar tu NU posezi un Logan, ci un amarat de Suzuki la 10k-15k, dupa cum bine te laudai in postari mai vechi. Oglinzi?Pozitie de condus? Hai nu ma innebuni...adica cu componente testate si para-testate de la Clio de 20 de ani incoace pe milioane de masini, se trezeste un neica nimeni sa spuna Renault ce si cum. Fie el un produs de buget, discutam totusi de elemente testate si de o companie-mama cu experienta in producerea automobilelor de peste 120 de ani. Mai caraghios de atat poti fi? Lasa mecanismul scaunului si fitele aferente... Eu inca mai cred ca tu habar n-ai cum se regleaza scaunul lombar si pe inaltime la Logan. Dupa ultimul tau comentariu atat de batut in freza imi pari. Cand vei avea un Logan pe care il vei conduce zi de zi, nu masina taticului sau a mamicii, atunci mai vorbim.
Am avut o zi destul de obositoare. Multumesc pentru portia de ras. Pana la urma Logan este o masina low cost, care se simte ca un low cost si este scumpa pentru un roman obisnuit. Low cost-ul in sine inseamna si compromisuri datorate costurilor si nu vad ce legatura are asta cu cei 120 de ani ai companiei Renault. Nu despre asta e vorba. Dar poti sa continui asa.
A se remacra faptul ca individul @ironR s-a referit la niste lucruri recunostute la Dacia... subliniez ca nu este criticata fiabilitate. Dar apropo, un "amarat" Suzuki de 10-15000 de euro cam face ceva cu jet pe un Logan in multe privinte. Dar vezi tu, iti trebuie niste rotite care sa se invarta in cap sa intelegi lucrurile astea.
Oricum textul spus de tine este la fel de cativa ani. Aceleasi jigniri, aere de superioritate si cu toate astea aceiasi aberatii despre sfintele, unicele si inegalabile masini Dacia si Renault spuse de fiecare data. Aplauze! Meriti!
Treaba e ca Dacia activeaza pe segmentul de buget sau low-cost cum vrei sa-i spui tu, pentru ca EXISTA O CERERE A PIETEI. Dacia nu numai ca activeaza pe acest segment, dar o face cu SUCCES , dupa cum confirma toate uzantele industriei.
E o diferenta intre baietei si barbati. Mascareala baieteilor de teapa ta carora le pute Dacia ne este foarte cunoscuta, asa ca nu ma astept sa fi priceput ceva. Insa cei maturi cu mintea deschisa cu siguranta au priceput.
Gama Dacia ca si concept n-are nevoie de confirmarea voastra. Si-a dovedit multitudinea de calitati, e recunoscuta si apreciata.