Renault: "Latitude nu este urmaşul lui Vel Satis"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primele imagini ale noului Renault Latitude au născut o mulţime de speculaţii în presa internaţională, toate sursele indicând un succesor pentru vechiul şi puţin popularul Vel Satis. Constructorul francez a decis că este momentul să lămurească publicul larg şi a negat zvonurile privind un urmaş al vechiului său vârf de gamă.
În schimb, Renault a precizat că Latitude vine să ajute vânzările actualului Laguna, berlina cu cinci uşi nereuşind să convingă publicului din cauza designului controversat. Francezii intenţionează să promoveze derivatul coreeanului Samsung SM5, ca o variantă sedan a actualului Laguna, mult mai atractivă şi capabilă să se bată cu nume puternice din segment: Citroen C5 şi Opel Insignia.
Primele exemplare Latitude vor fi livrate publicului european începând cu lunile ianuarie şi februarie ale anului viitor. În ceea ce priveşte golul lăsat de îngroparea lui Vel Satis, Renault va miza probabil pe o variantă europeană a viitorului Samsung SM7, aşteptat să debuteze pe piaţa sud-coreeană în următorii ani.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Oricum daca vezi un Vel Satis pe strada nai cum sa nu intorci capu dupa el .........
va fi el mai ciudat da are ceva ce il face mai 'unic' decat decat multe alte masini exclusiviste.......
Eu cred ca in alta parte e problema, nicidecum asa cum o vad francezii. Si tare mi-e teama ca nici asa nu vor avea vanzari prea mari.
RTI si-a dat seama la ce ma refeream cand am zis ca alta e problema, si anume design-ul. O fi Laguna o masina buna, oricum nu e locul unde sa vorbim despre asta, pentru ca nu despre asta e vorba aici, dar la capitolul design concurenta sta mai bine. Altfel zi-mi motivele pentru care Laguna nu se vinde. Ca faza ca nu are versiune in 3 volume nu prea tine si am zis de ce. Pentru ca nici versiunile anterioare nu au avut si totusi s-au vandut (mult) mai bine.
Off topic: faza cu masina mea, ca sa te linistesti, a fost o oferta prea buna ca sa o refuz (era aproape noua si nu aveam ce absolut nimic ce sa-i reprosez). Initial credeam ca am facut prostia vietii, insa e o masina ok (inclusiv tehnic) si iar de spatiu mai mare nu prea am nevoie (la 24 de ani, altfel vezi o masina :)) ) Oricum Volvo ramane marca mea preferata, iar daca voi fi sanatos si vor merge treburile mai bine in viitor (ca acum e criza asta nenorocita), o sa-mi iau altceva. Dar deocamdata nu ma pot gandi la alta masina :)
@RTI
stiu povestea, nu trebuie sa-mi spui... Laguna 2 a avut ceva probleme de calitate intre 2001 si 2003 care au degradat imaginea si reputatia modelului... dupa 2003 problemele au fost remediate, da raul fusese deja facut... pt Laguna 3 s-a dorit cu totul altceva... Laguna 3 are o calitate a fabricatiei cel putin la fel de buna ca passat-ul, insa designul masinii nu place sub nicio forma... sincer, ca fan al marcii si eu am fost dezamagit, pt ca aveam alte asteptari de la Patrick le Quement... el a conceput Laguna 1 -o masina superba in opinia mea... la fel si Espace 3 din '98.. in fine, eu sunt optimist si cred ca vor veni vremuri mai bune
Eu tot ce stiu acum e ca va fi o limuzina cu dimensiuni de bmw seria 5 pe care Renault vrea s-o incadreze in clasa medie... motorizari? echipamente? solutii tehnologice? nu putem decat sa speculam... eu speculez de ex. ca va fi pus un motor 3.0 V6 de 235 cp
Cel mai tare ma oftic ptr industria auto din ziua de azi ca nu mai are propria identitate de marca, toti se copiaza unii pe altii, de parca ar fi murit designerii.Si e pacat ca astazi ne cumparam masini doar ptr ca ni se ofera 2-3000 de euro reducere si tochete etc., fara sa ne placa neaparat aspectul.si...probabil din cauza asta nu se mai obosesc nici fabricantii sa le faca sa arate foarte bine....IT SUCKS!!! :(