Renault Rafale a debutat anul acesta. Acum, constructorul din Hexagon anunță o nouă versiune plug-in hybrid pentru acest SUV, una care oferă 300 de cai putere și o autonomie pur electrică de până la 100 de kilometri.
Denumită Rafale E-Tech 4x4 300 CP, aceasta este echipată cu un motor termic, de 1.2 litri, și 3 unități electrice. Dintre acestea, una este montată pe puntea spate, iar una are rol de starter-generator. În total, ansamblul (dezvoltat pe baza sistemului E-Tech hybrid de 200 CP) oferă 300 de cai putere.
Din pachet mai face parte și o baterie de 22 kWh, cu arhitectură de încărcare la 400V, care promite o autonomie pur electrică de până la 100 de kilometri. Puterea maximă de încărcare este de 7.4 kW. În aceste condiții, repriza 0-80% durează 2 ore și 10 minute, iar o încărcare completă durează 2 ore și 55 de minute.
În ceea ce privește performanțele, noua versiune PHEV a lui Renault Rafale atinge 100 de km/h în 6.4 secunde. Ca o comparație, versiunea E-Tech Hybrid cu 200 CP sprintează până la 100 de km/h în 8.9 secunde.
1.000 DE KM AUTONOMIE TOTALĂ
Potrivit reprezentanților companiei, cu bateria încărcată complet și rezervorul plin, cu o capacitate de 55 de litri, Rafale E-Tech 4x4 300 CP are o autonomie totală de până la 1.000 de kilometri.
Clienții vor avea la dispoziție două niveluri de echipare: Esprit Alpine și Atelier Alpine.
Acesta din urmă va putea fi recunoscut după culoarea exterioară exclusivă, denumită Albastru Summit Satin.
Pe listă mai regăsim un eleron vopsit în nuanța Negru Star, jante Chicane de 21 de inch și o mochetă albastră în habitaclu, specifică pentru marca Alpine.Suspensia, modurile specifice ale sistemului Agility Control (Confort, Dinamic și Sport) și direcția au fost calibrate special de inginerii Alpine Cars, pentru un condus cât mai dinamic.
Că tot am pomenit de suspensie, noul Rafale E-Tech 4x4 300 CP Atelier Alpine vine echipat cu o suspensie activă cu o cameră predictivă. Pe scurt, tehnologia ține cont de viteza mașinii și de acțiunile celui de la volan pentru a adapta amortizarea la obstacolele din față: limitator de viteză, gropi etc.
Noua versiune PHEV a lui Renault Rafale va fi comercializată începând cu toamna acestui an.
via Renault
Cu motorul de 1.2 litri tare mi-e teamă că atunci când se hotărăşte să deschidă focul, o să facă uz, exclusiv, de muniție de manevră.
Ce accente și pe propaganda asta, să ajungă id...olatrii utili ai Moscovei să vorbească despre arme doar să se bage în seamă și pe un site auto...
Ce a ajuns si piata asta auto, isi bat joc producatorii de noi.
Două liniuțe consumă bateria și apoi rămâi în 3 cilindri, consum 10L la suta de km.
Mare prostovan mai ești!
P.S. Nu există niciun idiot cretin care să pună PHEV-ul la încărcat după fiecare drumuleț. Panaramă pentru panarame imbecile!!!
:))))
Conform celor de la Renault, date preluate de L'Automobile Magazine, creația de mai sus ofera un consum de 0.7 litri/100 km atunci cand bateria este doldora, dar, mai interesant, un consum de, ATENTIE, doar 5.8 litri/100 km atunci cand bateria este goala.
Este nu doar revoltator, ci de-a dreptul tulburator cum se poate obtine un astfel de comsum -5.8 litri- cu o masina care cantareste 1735 kg. la gol, dar care, deloc de neglijat, beneficiaza de-un tricilindru dopat pe versiunea de mai sus, oferind 150 CP si 230 Nm, deci avand toate premisele sa devina si mai gurmand.
Spre comparatie, Duster II Tce 150 EDC nu se poate lauda, oficial, cu un consum sub 6 litri/100KM, cu atat mai mult cu cat este considerabil mai filiforma, sub 1300 kg. la gol.
Astept o reactie oficiala din partea Renault Romania, cu elemente si date irefutabile care se delimiteze in cel mai categoric mod de anomaliile certe care-au fost lansate cu o nonșalanță deşănţată in spatiul public.